شماره‌ی خبر : ‌2302 | تعداد بازدید : 2263
دوشنبه 8 آبان ماه 1396 ساعت 11:32

اکبرخواه: مس مثل پارس جم سال قبل شرایط صعود را دارد

من سال گذشته در پارس جنوبی جم حضور داشتم و همچین شرایطی رو تجربه کردم. امسال هم تیم ما جوان و پرتلاش است گرچه سخت خواهد بود ولی با این روند و حمایت هواداران این مهم خیلی خیلی در دسترس تیم مس است و هدف همه بازیکنان و کادر فنی موفقیت در لیگ یک می باشد

اکبرخواه: مس مثل پارس جم سال قبل شرایط صعود را دارد

مقداد اکبرخواه مهاجم این فصل تیم مس کرمان که چند هفته‌ای را به دلیل مصدومیت دور از میادین بود، رفته رفته شرایط بازی را پیدا کرده است و به ترکیب تیم خود باز می‌گردد.

اکبرخواه که فصل قبل به همراه تیم پارس جم به لیگ برتر صعود کرده بود، در گفتگو با خبرگزاری پارس از شرایط مشابه تیم مس کرمان در این فصل برای صعود به لیگ برتر می‌گوید.

از وضعیت مصدومیت ات بفرمایید و در چه مرحله ای از دوران نقاهت قرار دارید ؟

خدا را شکر بعد سه هفته دوری که بخاطر مصدومیتی که داشتم از هفته پیش وارد کار گروهی شدم و در حال حاضر آماده بازی کردن برای تیم مس کرمان هستم تا پس از سه هفت دوری مجدداً به میدان بروم .

شما یکی از بازیکنای اصلی تیم مس کرمان بودی به نظر خودت مصدومیت ات در روند امتیازگیری مس تاثیر خاصی نداشته؟

مس باشگاه بزرگی است وبازیکنایی که امسال به خدمت گرفته شده خوب و قوی هستند و تو هر مجموعه ای این اتفاقات و عدم نتیجه گیری وجود دارد که حالا از شانس بد من مصدوم شدنم با عدم نتیجه گیری همزمان شده است و قطعاً بدشانسی هم در این مدت نقش بسزایی داشته که باعث بر هم زدن تمرکز تیم بخاطر نبود چند بازیکن است .

نظرت درمورد کادرفنی مس کرمان و شخص آقای نخعی ؟

احمد نخعی مربی خیلی خوبی است و ارتباط خوبی با بازیکنان تیم برقرار کرده که من خودم با مربیای زیادی کار کردم و بعد آقای پاشازاده خیلی با احمد نخعی راحتم و تمام تلاشم را خواهم کرد که بهترین عملکرد را داشته باشم تا جبران زحماتش را کرده باشیم.

ایشان مربی است که صاف و رو راست هستند که تواین فوتبال مربی که صادق باشه کمتر دیده می شود و از طرف مردم و مسئولین باید بیشتر حمایت بشود .

در فصل جاری یکی از خوب های تیم مس کرمان بودید و در این بین در امر گلزنی هم موفق بودید . آیا این قول را به هواداران مس خواهی داد که این روند را تا آخر فصل ادامه دهید ؟

من تمام تلاشم را برای تیم مس با هوادارای بسیار خوبش خواهم کرد تا بهترین عملکرد را در هر بازی داشته باشم و دل این هواداران را شاد کنم و به حقشان که صعود تیم به لیگ برتر است برسانیم و این کار را با تمام توان ادامه میدهم و این قول را از همین جا می دهم .

مس کرمان یکی از تیم های خوب یکدست لیگ یک است ، آیا این فصل می تواند به لیگ برتر صعود کند؟

من سال گذشته در پارس جنوبی جم حضور داشتم و همچین شرایطی رو تجربه کردم. امسال هم تیم ما جوان و پرتلاش است گرچه سخت خواهد بود ولی با این روند و حمایت هواداران این مهم خیلی خیلی در دسترس تیم مس است و هدف همه بازیکنان و کادر فنی موفقیت در لیگ یک می باشد .

نظرت در مورد بازی این هفته مس در مقابل صبای قم ؟

صبا تیم خوب و مهره های خوبی در اختیار دارد. ولی یادمان نرود ما هم تیم مس کرمان هستیم. امیدوارم صبا برای نتیجه به کرمان سفر کند و دنبال دفاع و کسب یک امتیاز نباشد و ما برای برد درتمام بازی های بیرون خونه می رویم اما این بازی خانگی است و حتما برا سه امتیاز به زمین مسابقه می رویم و انشاالله با حمایت هوادارای خوب کرمانی قطعاً برنده بازی هستیم.

به عنوان یک مهاجم امیدوار هستی که در این بازی همانند بازی های گذشته برای تیمت گلزنی کنی؟

مهم برد تیم است ولی انشالله اگه در ترکیب باشم  حتما گلزنی می کنم خودم منتظرم بعد مصدومیت به روند گلزنی ام ادامه بدهم.

به عنوان سوال پایانی نظرت راجب شهر کرمان و مردم کرمان وهوادارن این تیم چیست؟

کرمان شهر بسیارخوبی است با بافت سنتی که خیلی دوستش دارم و دارای مردمان خوب و خونگرمی است و مس نیز هواداران پرشوری دارد که امسال با حمایت آنها امیدوار به صعود خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم به این هدف برسیم.


دوشنبه 8 آبان ماه 1396 ساعت 21:22
اول گله ای دارم چرا هر چی پیام میدهم را نشان نمدهید به خدا تیم خوبی داریم برای برو هر دفعه به زمین میرود مشکل مس زمین خراب ودور از شهر است شما مسئولیین یکبار امتحان کنید بازی را بگذارید ورزشگاه واخل شهر ببینید چه جمعیتی میاد ونیم چه روحیه ای واین یعنی صعود
سه‌شنبه 9 آبان ماه 1396 ساعت 07:52
دروووووووووووووووووووووود بر مقداد بزرگ
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) علیرضا.سلیم  1396/11/01 ساعت 16:56
مقداد انزلیچی
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا