شماره‌ی خبر : ‌2288 | تعداد بازدید : 2440
چهارشنبه 3 آبان ماه 1396 ساعت 10:53

علیزاده: روزهای خوبمان از راه برسد صدر جدولی خواهیم شد

ما بازیکنان و کادر فنی و مجوعه تیم، یک هدف واحدی داریم که قطعا با توجه به همدلی و رفاقی که در تیم می‌باشد و پتانسیل بالایی که تیم دارد، به هدف خود می‌رسیم.

علیزاده: روزهای خوبمان از راه برسد صدر جدولی خواهیم شد

هافبک تیم فوتبال مس کرمان با وجود نتایج اخیر تیم مس، از رسیدن روزهای خوب این تیم می‌گوید و اینکه مس می‌تواند به صدر جدول بازی‌ها نیز صعود کند.

محمد سلیمان علیزاده درخصوص مس کرمان گفت: شرایط جدول مسابقات به شکلی می‌باشد که با دو برد به جمع تیم‌های بالای جدولی می‌رسیم و اینکه مطمئن باشید دو باخت اخیر مس به علت عملکرد فنی نامناسب این تیم نبوده است فقط بر اثر حوادث و بدشانسی می‌باشد. شک نکنید که این ها به اتمام می رسد و به امید خدا بردهای پیاپی تیم آغاز می‌شود.

وی با گلایه از مسئولین استان کرمان در رابطه با پشتیبانی از این تیم گفت: تیم مس کرمان به واسطه‌ی مرکزیت در این استان تیم اول کرمان محسوب می‌شود ولی حمایت نهادهای استان از جمله صدا و سیما از این تیم در سطح مطلوبی نیست و همینکه برای پخش بازی‌های ما به طور مستقیم رقم بالایی درخواست شده است نشان می‌دهد که حمایت‌های بیرونی از تیم مس کرمان در سطح خوبی قرار ندارد.

علیزاده افزود: با توجه به بازی مالکانه و با کیفیتی که ارائه می‌دهیم شرایط داشتن یک زمین مناسب خیلی مهم می‌باشد که شرایط زمین بازی مان یک سد محکم در برابر رسیدن به اهداف تیمی مس کرمان می‌باشد. البته نقطه شانس و قوت تیم مس کرمان از دید من حضور احمد نخعی به عنوان سرمربی تیم می‌باشد که توانسته چنین تیم خوبی را با توجه به کمبودهای موجود بسازد و با فوتبالی که ارائه می‌دهیم تحسین همگان را برانگیزیم.

هافبک مس کرمان ادامه داد: به شخصه با مربی‌های بزرگ زیادی کار کردم که دست تک تک آنها را می‌بوسم بابت تمام زحمات‌هایی که برایم کشیدند ولی احمد آقا یکی از بادانش و جسورترین مربیانی می‌باشد که تا به حال دیده‌ام. ابتدای فصل باتوجه به مسائل مختلف هیچ کس بر روی مس کرمان برای صعود حساب باز نمی‌کرد ولی الان به عنوان یکی از دو، سه تیم مدعی صعود قلمداد می‌شود که به دلیل کادر فنی قوی تیم می‌باشد. آقای نخعی خوب تیم قوی‌ای را ساختند و تک تک بازیکنان از کار کردن کنار چنین کادر دلسوزی لذت می‌برند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما بازیکنان و کادر فنی و مجوعه تیم، یک هدف واحدی داریم که قطعا با توجه به همدلی و رفاقی که در تیم می‌باشد و پتانسیل بالایی که تیم دارد، به هدف خود می‌رسیم. بحث زمین بازی که مانع بزرگی می‌باشد دیگر برایمان اهمیتی ندارد و با این حال می‌خواهیم با صعود به لیگ برتر به هدف خود برسیم. از همه‌ی بازیکنان مس و کادر مدیریتی و کادر فنی بابت شرایط خوبی که در تیم حاکم است تشکر می‌کنم. اگر عوامل بیرونی حاشیه ای ایجاد نکنند شک نکنید حال و هوای درونی مس بسیار آرام بخش است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو