شماره‌ی خبر : ‌2276 | تعداد بازدید : 3206
یکشنبه 30 مهر ماه 1396 ساعت 10:14

تبین سیاست‌های ورزشی شرکت مس در جلسه هیات مدیره باشگاه مس کرمان

در چند سال گذشته برنامه‌ریزی ما خروج از فضای احساسی در حوزه‌ی ورزش بود به نحوی که با یک پیروزی و یا یک شکست حواشی و فضاهای ناهنجار به کلیت ورزش شرکت مس و ورزش استان لطمه نزند.

تبین سیاست‌های ورزشی شرکت مس در جلسه هیات مدیره باشگاه مس کرمان

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه‌ای با حضور مرتضی دلاوری دبیر کمیته راهبری فرهنگ و ورزش این شرکت و اکبر ایرانمنش ناظر شرکت مس بر ورزش و اعضای هیات مدیره ومدیر عامل باشگاه مس کرمان  به تبیین سیاست‌های این شرکت در حوزه‌ی ورزش پرداخت.

احمد مرادعلیزاده در این نشست که  با معرفی علی قرایی به عنوان عضو جدید هیات مدیره‌ی باشگاه مس کرمان همراه بود گفت: در چند سال گذشته برنامه‌ریزی ما خروج از فضای احساسی در حوزه‌ی ورزش بود به نحوی که با یک پیروزی و یا یک شکست حواشی و فضاهای ناهنجار به کلیت ورزش شرکت مس و ورزش استان لطمه نزند.

وی افزود: هرچند در این زمینه کارهای زیادی هنوز برای اقدام وجود دارد اما خوشبختانه تغییر فضا ملموس بوده است و شاهد رفتارهای منطقی و متعادلی در زمینه‌ی نتایج ورزش مس بوده‌ایم که این نشان می‌دهد مسیر حرفه‌ای گری در ورزش را در حال طی کردن هستیم.

مدیر عامل شرکت مس با بیان اینکه این موضوع حاصل ثبات تصمیم‌گیری‌ها و مدیریت در ورزش شرکت مس بوده است ادامه داد: به جای سیاست نتیجه‌گرایی ما بر اساس برنامه‌ریزی همگرایی در ورزش پیش می‌رویم و طبق این برنامه می‌خواهیم از تمام پتانسیل ورزش استان استفاده کنیم. نگاه ما بومی‌گرایی افراطی و ناسیونالیستی نیست ولی استفاده مفید و درست از توانمندی‌های ورزش استان را حتما در دستور کار داریم.

مهندس مرادعلیزاده تاکید کرد: البته قطعا ما از نتیجه گرفتن تیم‌های خود و برای مثال صعود تیم‌های فوتبال مس به لیگ برتر استقبال می‌کنیم و امکانات این کار را نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در اختیار باشگاه‌ها قرار دادیم کما اینکه از نظر بودجه‌ای باشگاه‌های در سطح مطلوبی قرار دارند اما هیچ‌گاه این باشگاه‌ها را تحت فشار نتیجه گرفتن نمی گذاریم و معتقدیم که باشگاه‌های مس باید بر اساس ضوابط و اصول حرفه‌ای راه پیروزی خود را پیدا کنند نه با فشارهای پر حاشیه.

مدیر عامل شرکت مس با بیان اینکه هزینه‌های زیرساختی در ورزش استان باید مفید و هدفمند باشد گفت: در سال گذشته ما چندین زمین استاندارد ورزشی در نقاط مختلف احداث کردیم که به مراتب بازخوردی بهتر از برخی از پروژه‌های بزرگ ورزشی ما دارد. به شخصه برروی پروژه‌هایی که دست اوردهای مفید دارند تاکید دارم نه اینکه ساخت و سازهای بزرگ تبلیغاتی و کم بازده را دنبال کنیم.

ایشان در پایان با بیان اینکه مدیریت انتظارها از تیم‌های ورزشی مس باید به صورت فرهنگ‌سازی مطرح گردد گفت: هدف شرکت مس برای ورزش استان‌ها صرف نتیجه‌گرایی نیست و ما برنامه‌های بلند مدت و پر دست‌آورد را ترجیح می‌دهیم.

در این نشست حاضرین از جمله سیدامجدمسعودزاده مدیر عامل باشگاه مس به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند و پس از ارایه آخرین گزارشات پیرامون باشگاه مس کرمان توسط مدیر عامل آن، مهندس مرادعلیزاده مدیر عامل شرکت مس از مدیریت و انضباط مالی که در باشگاه مس کرمان حاکم شده است تمجید نمود.

در این جلسه علی قرایی جانشین امیری خراسانی شد که به دلیل مدیریت در اداره ورزش و جوانان طبق ضوابط قانونی مجبور به کناره گیری از هیات مدیره‌ی باشگاه مس کرمان شد.

امیری خراسانی در این جلسه با بیان اینکه خود را عضوی از خانواده‌ی ورزش مس می‌داند گفت:امروز عضوی به هیات مدیره‌ی باشگاه مس کرمان اضافه شده است و من نیز عملا در کنار آنان قرار دارم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو