شماره‌ی خبر : ‌2255 | تعداد بازدید : 2112
یکشنبه 23 مهر ماه 1396 ساعت 13:44

حضور هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مس در تمرین تیم مس

در آخرین تمرین تیم مس که پیش از بازی این تیم برابر نساجی در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد، آقای حمید اخلاقی رئیس هیات مدیره‌ی باشگاه مس به همراه آقای امیری‌خراسانی از اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه و آقای سیدامجد مسعودزاده مدیر عامل باشگاه در گفتگو با باز

حضور هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مس در تمرین تیم مس

اعضای هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه مس کرمان، پیش از دیدار حساس این تیم برابر نساجی مازندران در تمرین تیم فوتبال مس حاضر شدند و با اعضای این تیم دیدار کردند.

در آخرین تمرین تیم مس که پیش از بازی این تیم برابر نساجی در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد، آقای حمید اخلاقی رئیس هیات مدیره‌ی باشگاه مس به همراه آقای امیری‌خراسانی از اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه و آقای سیدامجد مسعودزاده مدیر عامل باشگاه در گفتگو با بازیکنان مس بر توانایی نفرات این تیم بر کسب سه امتیاز مهم در بازی با نساجی تاکید کردند.

در این دیدار صمیمی مقامات ارشد باشگاه مس تلاش‌های بازیکنان مس تا بدین‌جای فصل را ستودند و بر این موضوع تاکید کردند که تیم مس این فصل توجهات و امیدهای زیادی را به سمت خود جلب کرده است که قطعا در بازی‌های آینده این امید افزایش هم خواهد یافت.

بازیکنان و مربیان مس کرمان نیز با تشکر از حضور عوامل مدیریتی باشگاه مس در جمع آن‌ها تاکید کردند که با تمام توان در بازی‌های آتی و در مسابقه با نساجی تلاش خواهند کرد تا شادی بزرگی را برای مردم کرمان و هواداران مس به ارمغان بیاورند.

تمرین تیم مس در زمین ورزشگاه باهنر با شور و نشاط و جدیت خاصی برگزار شد و نفرات مس کاملا آماده‌ی بازی مهم این هفته‌ی خود شدند.

لیست 18 نفره تیم مس کرمان برای این بازی شامل: حمید عرفانی، رامین شکیبا، فرهاد سالاری، نعمت بخشی‌پور، علی علیزاده، محمد علیزاده، میلاد باقری، مهدی تیکدری، علی قاسمی، کیانوش میرزایی، شاهرخ غلامرضاپور، یاسر فیضی، امین کاظمیان، احمد حیات‌منش، محمد خلیلی، رضا ستاری و امیرحسین عسگری است.

تیم فوتبال مس در بازی عصر فردا خود محروم ندارد اما چهار بازیکن خود به نام‌های مقداد اکبرخواه، احسان پورشیخعلی، رضا حیدری و حسین تهامی را به دلیل مصدومیت در ترکیبش نمی‌بیند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس