شماره‌ی خبر : ‌2236 | تعداد بازدید : 2939
یکشنبه 16 مهر ماه 1396 ساعت 11:57

علیرضا قاسمی: تفکر کادر فنی پیروزی در تمامی بازی ها است

بازی خوبی مقابل شهرداری ماهشهر انجام دادیم. اگر از موقعیت‌هایی که به دست آورده بودیم استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. همه جوره تیم برتر زمین بودیم و امیدوارم بدشانسی هایمان تمام شود و توپ‌های‌مان تبدیل به گل شود تا به جایگاه واقعی خود

علیرضا قاسمی: تفکر کادر فنی پیروزی در تمامی بازی ها است

هافبک تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با مرجع خبری فرتاک ورزشی از انگیزه‌های بالای تیم مس برای پیروزی در تمام بازی‌های این تیم گفت.

علیرضا قاسمی در گفتگوی خود در پاسخ به سوالات گفت: * بازی خوبی مقابل شهرداری ماهشهر انجام دادیم. اگر از موقعیت‌هایی که به دست آورده بودیم استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. همه جوره تیم برتر زمین بودیم و امیدوارم بدشانسی هایمان تمام شود و توپ‌های‌مان تبدیل به گل شود تا به جایگاه واقعی خود برسیم.

* همه بازی‌های لیگ سختی های خودش را دارد و بازی آسان به هیچ عنوان در لیگ آزادگان نداریم اما نسبت به پتانسیل بالای تیم مان همه بازی‌ها را چه خارج و چه داخل خانه  برای پیروزی به میدان می‌رویم. این تفکر کادر فنی است که باید در همه بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشیم و ما نیز با این طرز فکر، به میدان می‌رویم.

* طبیعتا هدف تیم مس کرمان، صعود به لیگ برتر است و تمام تلاش مان را می‌کنیم که به این هدف جامه‌ی عمل بپوشانیم.

* در پایان فقط می‌توانم بگویم امیدوارم تیم مس کرمان به جایگاه واقعی خود برسد و با صعود به لیگ برتر دل هواداران مان را شاد کنیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا