شماره‌ی خبر : ‌2169 | تعداد بازدید : 1845
شنبه 25 شهریور ماه 1396 ساعت 12:25

عرفانی:جای مس در لیگ برتر خالی است و آن را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم

بسیار ممنونم از شما.خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و بعد از بازی با گل گهر و 3 روز استراحت ،تمرینات‌مان را با انگیزه و نشاط بسیار شروع کردیم. با درایت کادرفنی و تلاش بچه‌ها، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و کاملا آماده بازی با ملوان بندرانزلی هستیم.

عرفانی:جای مس در لیگ برتر خالی است و آن را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم

حمید عرفانی. شماره یک مس کرمان... دروازبانی مطمئن و جسور که در کنار رضا حیدری کاملا دروازه‌ی مس کرمان را بیمه کرده‌اند و احمد نخعی برخلاف مربیان تیم‌های لیگ یک دیگر به هیچ عنوان دغدغه‌ای به نام دروازبان ندارد.

حمید عرفانی با وجود دریافت 3 گل ولی بارها و بارها ناجی دروازه مس شده است تا در موفقیت‌های نارنجی پوشان نقش بسزایی ایفا کند. علاوه بر آن در جدول بازیکنان پاس گل نیز حضور بسیار فعالی دارد.

اگر آن شروع مجدد فوق‌العاده وی در بازی خونه به خونه، مقداد اکبرخواه به گل تبدیل می‌کرد اکنون حمید عرفانی با دو پاس گل یکی از بالانشینان در این جدول محسوب می‌شد!

دروازه‌بان فصل قبل ذوب‌آهن از انتخاب تیم مس کرمان برای ادامه‌ی دوران فوتبال خود به شدت راضی است و انجام کارهای بزرگ در دروازه‌ی تیم مس می‌گوید.


* حمید عرفانی از درون دروازه‌ وضعیت تیم را برای بازی حساس این هفته برابر ملوان چگونه ارزیابی می‌کند؟!
بسیار ممنونم از شما.خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و بعد از بازی با گل گهر و 3 روز استراحت ،تمرینات‌مان را با انگیزه و نشاط بسیار شروع کردیم. با درایت کادرفنی و تلاش بچه‌ها، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و کاملا آماده بازی با ملوان بندرانزلی هستیم.

*حمید عرفانی به عنوان یک دروازبان مطمئن و دوست داشتی از لیگ برتر به مس کرمان آمد. نظر شما در خصوص باشگاه مس کرمان و تیم امسال مس؟
من از تیم ذوب‌آهن به تیم مس آمدم. ذوب‌آهن از لحاظ ساختار و امکانات یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و من بعد از جدایی از این تیم،می‌خواستم به تیمی بروم که از لحاظ ساختار و امکانات و مدیریتی در حد و اندازه‌های ذوب آهن باشد که لطف خدا شامل حالم شد و به تیمی آمدم که همه ی آن چیزی که مدنظرم بود کاملا همانگونه است و خدا را شکر می‌کنم باشگاه و تیمی داریم که از هر لحاظ نمونه و بهترین است.

* بسیاری اعتقاد دارند در این فصل مس کرمان کاملا آگاهانه و با برنامه یارگیری کرده است و تمام بازیکنان کارآمد و بسیار موثر راجذب کرده و یک تیم یکدست و هماهنگ را تشکیل داده است نظر شما در این خصوص؟
دقیقا درست است. ما تیم‌مان در هر پست 2 یا 3 بازیکن بسیار خوب داریم که همه‌ی بچه‌ها
عالی و با انگیزه هستند.

* در این 4 بازی؛ 3 بازی را شما و 1 بازی رضا حیدری حضور داشتید و به خوبی توانسته‌اید دروازه‌ی مس را بیمه کنید. این رابطه بسیار صمیمی شما بازیکنان به نظر
شما چقدر در این موفقیت های تیم مس تاثیر داشته است؟

قطعا رفاقت و صمیمیت بین تمامی اعضای تیم تاثیر مستقیم در کسب این نتایج داشته البته
نباید مسایل فنی را نیز نادیده بگیریم. ما راه زیادی داریم و باید نتایج قبل را کنار بگذاریم و بازی به بازی پیش برویم و هر بازی به فکر پیروزی و بازی خوب باشیم تا با کسب موفقیت شادی را به هواداران‌مان تقدیم کنیم.

* فکر می‌کنید در پایان فصل هواداران شاهد جشن صعود خواهند بود ؟
خیلی زود است که از الان بگوییم به لیگ برتر صعود می‌کنیم ولی این قول را به هواداران می‌دهم که تیم مس با تمام توانش برای کسب پیروزی به میدان می رود تا انشالله با توکل به خدا و حمایت هواداران به لیگ برتر صعود کنیم.

*شما در تیم‌های بزرگی حضور داشته‌اید باشگاه و تیم مس کرمان با دیگر باشگاه‌ها
چه تفاوت‌هایی دارد؟

من در صحبت هایمان گفتم تیم مس یکی از بهترین‌های لیگ یک و حتی لیگ برتر از لحاظ ساختار امکانات و مدیریتی است و اگر بخواهم بدون اغراق بگویم جایگاه مس کرمان در لیگ
برتر بسیار خالی است.

* بسیاری از کارشناسان،رفلکس‌های سریع شما در ضربات مهاجمین حریف را بسیار مورد تحسین قرار داده‌اند و علاوه بر کارهای دروازبانی که به زیبایی و عالی انجام
می‌دهید، شما یک نکته مثبت دیگر نیز دارید که بسیاری از دروازبان‌ها آن را ندارند. شروع مجدد‌های فوق‌العاده حمید عرفانی تقریبا می‌شود گفت زبان‌زد شده است. در بازی گل گهر نیز گل دوم روی شروع مجدد فوق‌العاده‌ی شما شکل گرفت. خودتان در این خصوص توضیح می‌دهید؟

این نظر لطف شماست. من تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می دهم و قطعا بهترین بازی‌هایم را به نمایش خواهم گذاشت. در خصوص شروع مجدد‌ها، حقیقت این است که ما در این خصوص تمرینات بیشتری را انجام می‌دهیم که این باعث بهتر شدن این موضوع شده است.

* و در پایان در خصوص هواداران مس کرمان بفرمایید که بارها در جریان بازی‌ها و تمرینات مورد تشویق بسیار هواداران قرار گرفته‌اید و رابطه بسیار خوبی با آنان برقرار کرده اید.
من باید تشکر ویژه از تمام هواداران تیم بکنم ، چه آن‌هایی که محبت می‌کنند و به ورزشگاه می‌آیند و چه آنان که نمی‌توانند بیایند ولی دعای خیرشان همراه ما است. به قول احمد اقای نخعی، تیم مس یک تیم مردمی است که با باختش ناراحت می‌شوند و با بردش زندگی می‌کنند. انشالله با توکل به خدا بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.
 

* و صحبت پایانی؟
ممنونم از کادر مدیریتی و فنی که با برنامه‌ریزی خوبشان شرایط را برای موفقیت و صعود تیم مس
به لیگ برتر فراهم کردند و انشالله ما هم بتوانیم با بازی‌های خوبمان جبران زحمات شان را بکنیم و دل هوادران واقعی مس و مردم خونگرم کرمان را شاد کنیم. بسیار ممنونم از شما و نشریه لاله‌های نارنجی.


شنبه 25 شهریور ماه 1396 ساعت 15:39
عرفانی دروازه بان خوب و مودبیه , در تیم مس براش آرزوی موفقیت داریم و امید هست در بازیهای حساس آینده هر روز بهتر و قدرتمندتر باشه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو