شماره‌ی خبر : ‌1843 | تعداد بازدید : 2277
چهارشنبه 3 خرداد ماه 1396 ساعت 10:43

جشن صعود مس ب به لیگ دو رسما برگزار شد

شب گذشته در تالار خانه‌ی سیاح کرمان جشن صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ دسته دوم کشور رسما برگزار شد.

جشن صعود مس ب به لیگ دو رسما برگزار شد

شب گذشته در تالار خانه‌ی سیاح کرمان جشن صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ دسته دوم کشور رسما برگزار شد.

در این مراسم اعضای تیم  فوتبال مس ب که موفق شدند در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته سه کشور به لیگ دو صعود کنند حضور داشتند که در کنار آن‌ها علاوه بر مدیر عامل باشگاه مس کرمان، مدیر کل اداره‌ی ورزش و جوانان استان، روسای برخی از هیات‌های ورزشی، مربیان، ورزشکاران، کادر پزشکی و تدارکات تیم‌های مختلف باشگاه مس، جمعی از اهالی رسانه و هواداران وبرخی از پیشکسوتان ورزش کرمان نظیر استاد صنعتی نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم آقای سیدامجد مسعود زاده با خیر مقدم به حضار و ارایه گزارشی از عملکرد تیم‌های باشگاه مس در فصل گذشته، صعود تیم مس ب را اتفاقی بزرگ برای فوتبال کرمان دانست و بر تداوم این موفقیت‌ها در باشگاه مس تاکید کرد.

آقای مسعودزاده راه حل موفقیت تیم‌های ورزشی کرمان و باشگاه مس را همدلی واقعی در کرمان دانست و تاکید کرد که فراتر از تصمیمات فنی و تلاش در زمین مسابقه این همدلی مجموعه‌ی کرمان است که می‌تواند موفقیت‌های بزرگ ورزشی را برای کرمان رقم بزند.

در ادامه‌ی این مراسم آقای شریفی از خوانندگان مستعد کرمانی به همراه گروه خود به مناسبت این صعود شیرین چند آهنگ شاد را اجرا کرد.

آقایان احمد نخعی و مهدی نخعی نیز در این مراسم با حضور برروی سن در رابطه با اتفاقات تیم فوتبال مس ب و صعود این تیم به لیگ یک به ارایه توضیح پرداختند و از دشواری‌های کار در لیگ سه کشور گفتند.

احمد نخعی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: ما زمانی صعود به لیگ دو را قطعی کردیم که باشگاه مس و شرکت مس مساعدت لازم برای حضور تیم ما در مرحله‌ی دوم بازی‌ها را فراهم کرد تا ما به نوعی برای پاسداشت این توجه ویژه‌ی شرکت و باشگاه مس به فوتبال کرمان، با تمام توان در مرحله‌ی دوم بجنگیم و به لیگ دو صعود کنیم.

در این مراسم سه کلیپ با موضوعات انتخابات باشکوه اخیر ریاست جمهوری، صعود تیم مس ب به لیگ دو و عملکرد کلی باشگاه مس در فصل قبل پخش شد.

در ادامه‌ی این مراسم به طور ویژه با اهدای هدایایی از بازیکنان تیم مس ب تقدیر شد و با اجرای مراسم آتش‌بازی، جشن صعود آن‌ها به لیگ دو در میان تشویق حضار انجام گرفت.

این مراسم با پذیرایی شام از میهمانان به اتمام رسید تا در یک جشن صعود رسمی و باشکوه، بازیکنان مس ب و سایر ورزشکاران باشگاه مس در فکر تداوم مراسم‌هایی از این دست با موفقیت تیم‌های خود در سال پیش رو باشند.

کلیپ و گزارش کامل تصویری این مراسم ظرف روزهای آتی برروی سایت باشگاه مس قرار خواهد گرفت.


شنبه 6 خرداد ماه 1396 ساعت 12:43
اقا مثل اینکه حسابی باشگاه سنگ تمام گذاشته واقعا باید تبریک گفت به این تفکرات حرفه ای و باز هم تبریک بابا صعود
شنبه 6 خرداد ماه 1396 ساعت 12:44
بچه های مس نوین که بسیار ذوق زده بودند واقعا دمتان گرم هوای بازیکنان کرمانی را دارید همین جوان ها را بها بدهید باز هم جوابش را خواهید گرفت درود بر شما
شنبه 6 خرداد ماه 1396 ساعت 12:45
افرین به باشگاه و مسولین واقعا یک سال اخیر اتفاقات قشنگی رخ داده جای خوشحالی و شادمانی داره
شنبه 6 خرداد ماه 1396 ساعت 12:46
ای ول به کسایی که برگزار کردن و زحمت کشیدن انشالله سال اینده دوتا صعود رو جشن بگیریم
شنبه 6 خرداد ماه 1396 ساعت 12:47
مبارک همه باشه صعود و جشن و اوضاع دلنشین مس
شنبه 6 خرداد ماه 1396 ساعت 12:47
خدایی همین روند رو ادامه بدهید تازه داریم میفهمیم باشگاه داره میشه باشگاه بزرگ مس کرمان
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو