شماره‌ی خبر : ‌1794 | تعداد بازدید : 2835
دوشنبه 18 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 11:16

دلاوری: دست‌آوردهای سال‌های اخیر را در دوران رونق پیش رو حفظ می‌کنیم

بحث انضباط مالی باشگاه‌ها به صورت جدی مورد دقت قرار گرفت و دست‌آوردهای بسیار خوبی در این زمینه در ورزش مس حاصل شد که در دوران رونق پیش رو نیز آن‌ها را حفظ خواهیم کرد.

دلاوری: دست‌آوردهای سال‌های اخیر را در دوران رونق پیش رو حفظ می‌کنیم

آقای مرتضی دلاوری مشاور مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس و دبیر اجرایی کمیته‌ی فرهنگ و ورزش شرکت مس در مراسم جشن فرهنگستان فوتبال به صحبت در رابطه با ورزش در شرکت مس پرداخت.

ایشان با بیان اقدامات انجام گرفته در بحث کلان و مدیریتی ورزش در باشگاه‌های ورزشی مس گفت: در سال‌های گذشته سعی بر آن بود که با رویکردی حرفه‌ای‌تر بحث باشگاه‌داری در ورزش مس پیش برده شود. در همین راستا بحث انضباط مالی باشگاه‌ها به صورت جدی مورد دقت قرار گرفت و دست‌آوردهای بسیار خوبی در این زمینه در ورزش مس حاصل شد که در دوران رونق پیش رو نیز آن‌ها را حفظ خواهیم کرد.

وی افزود: در بحث مدیریت باشگاه‌ها سعی بر تمرکز زدایی از شرکت مس بود و تفیذ مسئولیت‌ها به خوده مناطق و مدیران آن‌ها که اکنون تصمیمات باشگاه‌های مس با 5 هیات مدیره و هیات امنای مستقل و کاملا با نظرات آن‌ها و البته نظارت شرکت مس اجرایی می‌شود.

آقای دلاوری افزود: در بخث حوزه‌ی نظارت شرکت مس نظارت راهبردی را در دستور کار قرار دادیم و در این بحث بیشتر بحث توصیه را از سمت شرکت را داشتیم و تصمیمات از سوی مدیران محلی و جوان همان مناطق باشگاه‌های ورزشی مس در سراسر ایران اتخاذ می‌شود.

مشاور مدیر عامل شرکت مس به بحث ورزش همگانی و بحث فرهنگ‌‌سازی از طریق ورزش درجامعه اشاره کرد و گفت: شرکت مس در کنار رویکرد حرفه‌ای خود به ورزش به این دو مقوله توجه جدی دارد و به صورت برنامه‌ریزی شده به آن ورود کرده است وبحث فرهنگستان فوتبال یکی از گام‌های اولیه‌ی این موضوع می‌باشد.  


دوشنبه 18 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 22:28
زمانی رو یاد بیارید که مس با بازیکنان بزرگ در آسیا میدرخشید ولی با شعار بومی بومی به این حال و روز افتاد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا