شماره‌ی خبر : ‌1792 | تعداد بازدید : 1835
دوشنبه 18 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 10:18

تقدیر از مدیر عامل باشگاه مس کرمان در جشن فرهنگستان فوتبال

در اولین جشن فرهنگستان فوتبال که به تقدیر از چهار چهره‌ی تاثیرگذار در فرهنگ ورزش کشور اختصاص داشت از آقای سیدامجد مسعودزاده مدیر عامل باشگاه مس کرمان و آقای اکبر ایرانمنش مدیر عامل سابق این باشگاه نیز تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از مدیر عامل باشگاه مس کرمان در جشن فرهنگستان فوتبال

شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه‌ی رویکردهای راهبردی خود به بحث ورزش، پس از هدفمند ساختن سرمایه‌گذاری‌های خود برروی بحث ورزش حرفه‌ای و باشگاه‌های سراسر کشور خود، حالا به طور جدی به عرصه‌ی فرهنگ در ورزش نیز ورود پیدا کرده است.

 این شرکت با سرمایه‌گذاری برروی پورتابل فرهنگستان فوتبال به نوعی در این زمینه اقدامات جدی را به عمل آورده است و در صدد اثرگذاری کلی برروی بحث فرهنگ ورزش کشور می‌باشد.

پورتابل فرهنگستان فوتبال که شامل سایت فرهنگستان فوتبال نیز می‌باشد و لینک آن نیز برروی سایت باشگاه مس جهت بازدید قرار دارد، متشکل از جمعی از نویسندگان به نام ورزش کشور می‌‌باشد که با رویکردی فرهنگی و جدید رویدادهای ورزش کشور و جهان را مورد تحلیل قرار می‌دهند.

در اولین جشن فرهنگستان فوتبال که به تقدیر از چهار چهره‌ی تاثیرگذار در فرهنگ ورزش کشور اختصاص داشت  از آقای سیدامجد مسعودزاده مدیر عامل باشگاه مس کرمان و آقای اکبر ایرانمنش مدیر عامل سابق این باشگاه نیز تقدیر به عمل آمد. 

در این مراسم که با حضور چهره‌های مطرح ورزش کشور و همچنین مدیران عامل شرکت مس و باشگاه‌های ورزشی مس در سالن همایش‌های کتاب‌خانه ملی تهران برگزار شد، از آقایان رضا داوری، امیر حاج‌رضایی، عادل فردوسی‌پور و ابراهیم افشار به دلیل اثر گذاری خود بر بحث فرهنگ در ورزش تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از ورزشکاران پرافتخار تیم‌های مختلف ورزش مس که در عرصه‌های بین‌المللی افتخار کسب کردند نیز تقدیر شد که سمیه عباسپور و زهرا نعمتی از تیراندازان باشگاه مس کرمان نیز در میان آن‌ها بودند.

در این مراسم از مدیران عامل باشگاه‌های ورزشی مس نیز تقدیر شد که آقای سیدامجد مسعودزاده مدیر عامل باشگاه مس کرمان در این بخش از سوی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس جناب مهندس مرادعلیزاده مورد تقدیر قرار گرفت.

در این همایش بزرگان ورزش کشور با دیدن کلیپی از فعالیت‌های ورزشی باشگاه مس کرمان بیشتر در جریان دست آوردهای ورزشی وفرهنگی باشگاه مس کرمان در سال گذشته قرار گرفتند که این کلیپ را برروی سایت باشگاه مس و همچنین کانال تلگرامی آن به آدرس telegram.me/mesfc@ می‌توانید مشاهده کنید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز