شماره‌ی خبر : ‌1739 | تعداد بازدید : 2374
دوشنبه 28 فروردین ماه 1396 ساعت 10:25

توجه ویژه باشگاه مس به ورزش بانوان جانباز و معلول کرمانی

مدیر عامل باشگاه صنعت مس کرمان آقای سیدامجد مسعودزاده و معاونت فنی ایشان آقای حمید حاج‌اسماعیلی‌زاده روز گذشته در باشگاه مس میزبان آقای نخعی رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان کرمان و همچنین خانم عشرت کردستانی پرچمدار کاروان پارالمپیک ایران در ریو

توجه ویژه باشگاه مس به ورزش بانوان جانباز و معلول کرمانی

باشگاه صنعت مس کرمان در سال 96 نیز توجه ویژه‌ای به ورزش جانبازان و معلولان بانوی کرمانی خواهد داشت و از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

مدیر عامل باشگاه صنعت مس کرمان آقای سیدامجد مسعودزاده و معاونت فنی ایشان آقای حمید حاج‌اسماعیلی‌زاده روز گذشته در باشگاه مس میزبان آقای نخعی رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان کرمان و همچنین خانم عشرت کردستانی پرچمدار کاروان پارالمپیک ایران در ریو و از ورزشکاران به نام استان بودند.

در این جلسه راهکارهای حمایت باشگاه مس کرمان از ورزش جانبازان و معلولان به ویژه در بخش بانوان مورد بررسی قرار گرفت و نظرات مختلفی نیز طرح شد.

در این نشست مقرر شد باشگاه مس با محوریت سه بانوی مطرح ورزش جانبازان و معلولان کرمان یعنی خان‌ها زهرا نعمتی، سمیه عباسپور و عشرت کوهستانی برنامه‌های خود را به طور ویژه در دورشته‌ی دو میدانی و تیراندازی با کمان پیگیری کند.

خانم کوهستانی که به عنوان یکی از اعضای تیم ملی والیبال نشسته‌ی بانوان کشورمان در بازی‌های پارالمپیک حاضر بود فعالیت خود را در رشته‌ی دومیدانی آغاز کرده است و باشگاه مس نیز به عنوان یکی از حامیان وی مطرح خواهد بود.

همچنین در این نشست مقرر شد این تیم‌ها بیشتر بر مبنای حضور ورزشکاران بانوی کرمانی فعالیت خود را پیگری کنند و در مسابقات مختلف شرکت کنند.

سال گذشته علاوه بر اینکه باشگاه مس حمایت ویژه‌ای از ورزشکاران استان در پارالمپیک ریو به عمل آورد تیم تیراندازی بانوان خود را نیز با حضور خانم‌ها نعمتی و عباسپور به مسابقات لیگ برتر اعزام کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا