شماره‌ی خبر : ‌1737 | تعداد بازدید : 3874
یکشنبه 27 فروردین ماه 1396 ساعت 10:05

دوبازیکن جوان مس در بین پدیده‌های لیگ یک این فصل

حسین تهامی و مهدی تیکدری دو بازیکن خوب مس در این فصل که از محصولات آکادمی باشگاه مس کرمان می‌باشند و با اعتماد کادر فنی تیم بزرگسالان مس و پشتیبانی مدیران باشگاه در جمع نفرات اصلی تیم قرار گرفتند، آنقدر عملکرد خوب در این فصل داشتند که از نظر این مرجع

دوبازیکن جوان مس در بین پدیده‌های لیگ یک این فصل

مرجع خبری دی اسپرت که به تحلیل بازی‌ها و اتفاقات رقابت‌های لیگ دسته اول کشور می‌پردازد اقدام به انتخاب ده پدیده‌ی رقابت‌های این فصل دسته اول کشور کرد.

در این انتخاب دو بازیکن جوان و آینده‌‌دار مس نیز حضور دارند و نام خود را در کنار سایر بازیکنان جوانی که در این فصل درخشیدند جای دادند.

حسین تهامی و مهدی تیکدری دو بازیکن خوب مس در این فصل که از محصولات آکادمی باشگاه مس کرمان می‌باشند و با اعتماد کادر فنی تیم بزرگسالان مس و پشتیبانی مدیران باشگاه در جمع نفرات اصلی تیم قرار گرفتند، آنقدر عملکرد خوب در این فصل داشتند که از نظر این مرجع جزو ده پدیده‌ی این فصل لیگ یک لقب بگیرند.

در مطلب این سایت پیرامون این دو بازیکن می‌خوانیم: تهامی متولد 18/11/1374 شهر زرند استان کرمان است. او فوتبال خود را از رده های پایه مس شروع کرده و پله به پله به رده های بالاتر رسیده است.

قهرمانی در نونهالان کشور ، مقام سومی با نوجوانان ، جوانان و امیدهای مس در لیگ برتر را در کارنامه دارد.

او که در پست هافبک دفاعی بازی می کند در اولین سال حضور خود در بزرگسالان مس می بایست با دو مهره ارزشمند چون حسین خانی و زینال خیری مبارزه کند تا به میدان برود همین امر باعث شد تا تهامی در نیم فصل اول فقط 4 بار برای تیمش به میدان برود اما جدا شدن زینال خیری و حسین‌خانی در نیم فصل، تلاش شبانه روزی این جوان در نیم فصل دوم جواب داد و ابراهیم زاده را متقاعد ساخت تا وی را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد.

وی حالا به بازیکن شماره یک مس در این پست تبدیل شده است و در نیم فصل دوم 13 بازی به میدان رفته است. تهامی با 22 سال سن یکی از جوانان مستعد و آینده دار فوتبال کشورمان خواهد بود که در آینده ای نزدیک بیشتر از او خواهیم شنید.

مهدی تیکدری نژاد هافبک چپ و راست تیم مس متولد 22/4/1375 شهر کرمان است. وی فوتبالش را از رده های پایه مس شروع کرده و پله به پله به رده های بالاتر رسیده است. او در این فصل در لیگ یک خود را به عنوان پدیده ای جدید معرفی کرده است.

دعوت به تیم ملی زیر10سال تا13سال ، تیم ملی نونهالان ، نوجوانان ،  قهرمانی لیگ برترنونهالان ،  نوجوانان،  جوانان، سومی لیگ برترامید و آقای گل لیگ برترامید از افتخارات او می باشد.

سایر بازیکنان قرار گرفته در این لیست به این شرح می‌باشند: سید ابوالفضل رزاق پور (نساجی مازندران )علی شهسواری (گلگهرسیرجان ) قائم اسلامی خواه (بادران تهران) فرشاد محمدی مهر (پارس جنوبی جم)مهدی قائدی (ایرانجوان بوشهر) نیما میرزازاد (ملوان بندرانزلی) شایان مصلح (سپیدرود رشت) محمد حسین دهقان (فولاد یزد)


یکشنبه 27 فروردین ماه 1396 ساعت 11:32
بهترین کار آقای ابراهیم زاده معرفی جوونهای توانایی مثل این دو نفر بوده با میدون دادن به این جوونا تا سالها فوتبال کرمان رو بیمه میکنیم فقط در فصل آینده روند معرفی و بالندگی جوونای کرمان نباید در کنار علاقه به صعود تیم به لیگ برتر به فراموشی سپرده بشه
یکشنبه 27 فروردین ماه 1396 ساعت 13:03
از اینچنین بازیکن های در آکادمی باشگاه بسیار زیاد داریم. خدا رو شکر این فصل فکر مدیریت باشگاه این بود که از جوان هایی که خودش پرورش داده استفاده کنه. خدا خیرشون بده. سجاد حسین زاده، اسماعیل، محمدرفیع کاظمیان و ... واقعا غنی هستیم در بازیکن. همین روند رو ادامه بدین خواهشاا
چهارشنبه 30 فروردین ماه 1396 ساعت 11:39
حسین تهامی نباشه تیم خرابه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا