شماره‌ی خبر : ‌1734 | تعداد بازدید : 1924
شنبه 26 فروردین ماه 1396 ساعت 12:49

سرپرست تیم مس: زنده‌روح در تمرینات مس حضور دارد

او یک مشکل شخصی داشت و به دلیل بستری شدن یکی از اقوامش در بیمارستان با هماهنگی کادر فنی اجازه و مرخصی گرفت و در بازی با راه‌‌اهن او تیم را همراهی خواهد کرد.

سرپرست تیم مس: زنده‌روح در تمرینات مس حضور دارد

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان کنار رفتن احمد زنده‌روح از تیم مس کرمان را رد کرد و از حضور این بازیکن در تمرینات تیم مس گفت.

عارف سعیدیان در این زمینه گفت: پس از بازی با خونه به خونه حرف و حدیث‌هایی مطرح شد ولی کنار رفتن زنده‌روح از تیم مس درست نیست و او در تمرینات مس حضور دارد.

وی درباره‌ غیبت این بازیکن در تمرین روز گذشته‌ی مس گفت: او یک مشکل شخصی داشت و به دلیل بستری شدن یکی از اقوامش در بیمارستان با هماهنگی کادر فنی اجازه و مرخصی گرفت و در بازی با راه‌‌اهن او تیم را همراهی خواهد کرد.

سرپرست مس از برگزاری جلسه‌ای میان زنده‌روح و مقامات باشگاه مس گفت و اینکه در این جلسه طرفین صحبت‌های خود را مطرح کرده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تیم مس عصر فردا راهی تهران خواهد شد تا برای بازی برابر راه‌‌اهن آماده گردد گفت: برای این بازی ستاری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و پورشیخعلی و تهامی نیز به دلیل مصدومیت به این بازی نخواهند رسید.


هوادار مس
0
2
شنبه 26 فروردین ماه 1396 ساعت 15:42
یک خواهش دارم تورو قران تمام پیامهای این خبر را تایید کنین تا واقعا بفهمیم نظر مردم رو. نظر من و بسیاری از کسانی که عاشق مس هستیم و در ورزشگاه حضور داشتیم اینه باید با بازیکن سالاری مبارزه کرد.کاری که این فصل انجام دادین.فصل هم ادامه بدهید.ایشون اومده گفته تعهد انجام نداده،پس ببخشید من ٧٥درصد پول گرفتم؟؟؟!!!! من این همه پاداش گرفتم و جریمه نشدم؟؟؟!!!!
شنبه 26 فروردین ماه 1396 ساعت 15:43
اصلا باشگاه نباید به ایشان اجازه حضور بدهند.یادمان نرفته اتفاقات یزد که از همان جا ما از صعود جا ماندیم و همینطور برای کاپیتانی!!! دوستان فکر میکنن مسی با رونالدو هستن که برن دیگه مس به زمین میخوره.خواهشا به شدت برخورد کنید
شنبه 26 فروردین ماه 1396 ساعت 15:46
این خبر در سایت باشگاه واقعا عجیبه.ایشون باید اخراج بشن. مربی تان و همه بازیکن ها تایید کردن ٧٥درصد پول گرفتن به غیر پاداش ها.اونوقت ایشون منت میذاره سر ما؟؟!!! فرضا پول هم نگرفته بودین میباست بگین به عشق شما هواداران بازی میکنیم. تورو خدا خجالت بکشید.بازیکنان علی دایی رو ببینید اب خوردن ندارن!!!! سپیدرود تا الان ٣٠درصد گرفته واقعا تا کی مظلوم نمایی.
رضا سعیدی
0
2
شنبه 26 فروردین ماه 1396 ساعت 15:47
امسال که نه حاشیه بود و نه بی پولی!!! واقعا اقای بازیکن باغیرت مشکل شما در چیه؟؟!!!!
شنبه 26 فروردین ماه 1396 ساعت 15:47
خواهشا شدیدا برخورد کنین و از بازیکنان جوانان امید مس نوین استفاده کنین.تیم هم نرفت لیگ برتر ولی بغهمیم بازیکن به خاطر هوادار بازی میکنه نه پول.
شنبه 26 فروردین ماه 1396 ساعت 16:25
hایشالا که فصل بعد دلخوری و مسایل حاشیه ای بین اعضای تیم وجود نداشته باشه
شنبه 26 فروردین ماه 1396 ساعت 19:21
همه ی پشت صحنه ها و ناداوری ها و یاردوازدهم در بازی ها علیه تیم مس قبول ولی همه ی این توطئه ها و نیرنگ ها و بدعهدی ها برعلیه مس یک طرف و ضعیف بازی کردن تیم و عدم نفوذ و دستپاچگی تیم و عدم تمرین لازم و کافی برای نفوذ و جاگذاشتن خط دفاعی حریف و بسنده کردن به فرستادن توپ های هوایی روی دروازه ی حریف و ناکارآمدن بودن این ارسال ها و به هدر دادن موقعیت های بازی و بازی سازی و عدم شجاعت در نفوذ و جاگذاشتن حریف همه و همه به کم کاری سرمربی و کادرفنی تیم برمی گردد که هیچ برنامه ی مسجمی برای ساخت و پرورش تیم دنبال نمی کنند.
یکشنبه 27 فروردین ماه 1396 ساعت 08:21
ایشالا که تیم برای حفظ اعتبارش بتونه نتیجه خوبی رو در بازی راه اهن بگیره , احمد هم بازیکن بزرگیه ایشالا در فصل آینده شرایطی فراهم بشه که حاشیه و اختلاف بین بازیکنها کمتر باشه و این موارد بهتر مدیریت بشه تا توان بازیکنا صرف نتیجه گیری تیم بشه نه درگیریهای داخلی
یکشنبه 27 فروردین ماه 1396 ساعت 08:21
ایشالا که تیم برای حفظ اعتبارش بتونه نتیجه خوبی رو در بازی راه اهن بگیره , احمد هم بازیکن بزرگیه ایشالا در فصل آینده شرایطی فراهم بشه که حاشیه و اختلاف بین بازیکنها کمتر باشه و این موارد بهتر مدیریت بشه تا توان بازیکنا صرف نتیجه گیری تیم بشه نه درگیریهای داخلی
دوشنبه 28 فروردین ماه 1396 ساعت 11:48
همینجور که نظرات کسانی که مشخص جهت دار دارن نظر میدن نظرات ما ها که دیدیم زحمات کاپیتانمون بذارین ِعشق مس کرمان
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) هوادار مس  1396/01/28 ساعت 15:17
جالبه.منت چی رو باید بذاره بازیکن؟؟!!! ٢٠٠میلیون پول گرفته،منت چیو دارید؟؟ بذارید تیم و باشگاه یک بار هم شده نفس بکشه . البته حق دارید این نظرات معلومه از کجاست، تیم داره پاکسازی میشه باید هم بترسید. ولی ما هوادارای واقعی باشگاه به شدت حمایت میکنیم اصلا تیم هم نره بالا ولی دست شما دلال ها و جیره خورها از باشگاه کم شه که همین بسیار عالیههههههه
دوشنبه 28 فروردین ماه 1396 ساعت 11:51
دوستانی که میایم نظر میدیم مگه شما مطمئنین از همه چی که میاین اینجوری حرف میزنین خوب که حق بگیم همیشه
دوشنبه 28 فروردین ماه 1396 ساعت 11:52
با سلام ادمین.کاملا مشخص که همه نظرات از جایی خط گرفته شده
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو