شماره‌ی خبر : ‌1726 | تعداد بازدید : 1960
دوشنبه 21 فروردین ماه 1396 ساعت 11:07

احمد زنده‌روح: به شانس صعود خود هنوز باور داریم

با بچه‌های تیم که صحبت می‌کنیم همه این باور را دارند که بازی‌های لیگ یک امسال واقعا غیرقابل پیش‌بینی است. ما اگر در بازی خودمان نتیجه‌ی لازم را بگیریم می‌توانیم به رقم خوردن سایر نتایج به سود خودمان امیدوار باشیم.

احمد زنده‌روح: به شانس صعود خود هنوز باور داریم

کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان از اعتقاد اعضای این تیم به شانس صعود می‌گوید و اینکه آن‌ها بازی برابر خونه به خونه را به عنوان دیدار مرگ و زندگی نگاه می‌کنند و با تمام توان در آن به میدان می‌روند.

احمد زنده‌روح در رابطه با آخرین وضعیت تیم مس می‌گوید: طبیعی است که بعد از شکست در رشت کل تیم ناراحت و غمگین باشد و به واسطه‌ی فرصت از دست رفته احساس بدی در بین بازیکنان وجود داشته باشد.

وی افزود: بعد از این باخت همه متوجه شدیم که شرایط تا چه حد برای ما سخت و دشوار گردید اما حالا فقط به یک موضوع فکر می کنیم و آن اینکه بازی عصر سه‌شنبه آخرین فرصت ما برای حفظ امید صعود است.

شماره شش مس با بیان اینکه به شانس صعود تیم باور داریم گفت: با بچه‌های تیم که صحبت می‌کنیم همه این باور را دارند که بازی‌های لیگ یک امسال واقعا غیرقابل پیش‌بینی است. ما اگر در بازی خودمان نتیجه‌ی لازم را بگیریم می‌توانیم به رقم خوردن سایر نتایج به سود خودمان امیدوار باشیم.

وی افزود: ما در بازی فردا با تمام تلاش و نهایت نیرو به زمین می‌رویم و پیش از هرچیز به کسب پیروزی در این بازی فکر می‌کنیم چراکه این مسابقه برای ما دقیقا حکم مرگ و زندگی دارد و با باور برد در ان به فکر حفظ امیدهای خودمان هستیم.

زنده‌روح خطاب به تماشاگران مس می‌گوید: کاملا به این عزیزان حق می‌دهیم که از نتیجه‌ی بازی رشت ناراحت و سرخورده باشند ولی ما در این بازی بیشتر از هر زمانی به حضور آن‌ها در ورزشگاه نیاز داریم. آن‌ها در این فصل واقعا حرص و جوش زیادی خوردند و ما فارغ از هر اتفاقی می‌خواهیم آن‌ها را در این چهار بازی آخر شاد کنیم و از همین رو به واسطه‌ی دل آن‌ها نیز در این مسابقه با تمام وجود در زمین تلاش خواهیم کرد.


دوشنبه 21 فروردین ماه 1396 ساعت 13:26
درود بر احمد آرپی جی زن ایشالا با همت و غیرت بچه ها چهاربازی باقیمونده رو میبریم مطمینا حریفا با بازیهای سختی که دارن امتیاز از دست میدن
دوشنبه 21 فروردین ماه 1396 ساعت 13:26
درود بر احمد آرپی جی زن ایشالا با همت و غیرت بچه ها چهاربازی باقیمونده رو میبریم مطمینا حریفا با بازیهای سختی که دارن امتیاز از دست میدن
دوشنبه 21 فروردین ماه 1396 ساعت 20:25
فردا میام ورزشگاه تا آخرین امید بچه ها رو بیبینم و تشویقشون کنم همه بیایین
طوری از بابل
2
1
دوشنبه 21 فروردین ماه 1396 ساعت 22:56
سلام برمردم کرمان انشالله فردا بازی خوبی بشه ومردم کرمان هم مثل سیرجان شکست فردارابپذیرن وبقیه حریفان خونه به خونه بانتایج خودشان زمینه ساز لیگ برتری شدن مابشن . درضمن اگه (یک درصد احتمال داره )مس برد بشماتبریک میگم وانشالله لیگ برتری بشین
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا