شماره‌ی خبر : ‌169 | تعداد بازدید : 2371
دوشنبه 11 آبان ماه 1394 ساعت 10:42

زینال‌خیری: رقیبان برابر مس انگیزه‌های مضاعف دارند

تیم مس کرمان یکی از تیم‌های بزرگ ایران است و شخصیت این تیم و باشگاه مس سبب می‌شود که تیم‌های لیگ یکی برابر مس با انگیزه‌های مضاعف بازی کنند.

زینال‌خیری: رقیبان برابر مس انگیزه‌های مضاعف دارند

مدافع تیم فوتبال مس کرمان از انگیزه‌های مضاعف حریفان تیم مس در رقابت‌های لیگ یک گفت و اینکه این موضوع کار تیم مس را در بازی‌هایش دشوارتر می‌کند.

محمدرضا زینال‌خیری که بعد از مصدومیت عباس کاظمیان در چند بازی است که در ترکیب ثابت تیم مس کار می‌کند در گفتگو با یکی از شبکه‌های مجازی هواداری مس گفت: تیم مس کرمان یکی از تیم‌های بزرگ ایران است و شخصیت این تیم و باشگاه مس سبب می‌شود که تیم‌های لیگ یکی برابر مس با انگیزه‌های مضاعف بازی کنند.

زینال‌خیری افزود: این موضوع به خصوص در بازی‌های خانگی دردسرهای زیادی ایجاد می‌کند و سبب می‌شود که تیم‌ها با نفرات زیادی به دفاع بپردازند و به قصد یک تساوی، بازی تیم مس را خراب کنند. همه شاهد این موضوع در بازی با گل‌گهر بودند ولی بهرشکل ما باید آنقدر قدرتمند بازی کنیم که با وجود همین شرایط نیز به گل دست پیدا کنیم.

مدافع تیم مس به بازی هفته‌ی قبل تیمش برابر آلمینیوم اشاره می‌کند و می‌گوید: در نیمه‌ی اول این بازی واقعا غافلگیر شدیم. شرایط بازی به گونه‌ای نبود که دو گل دریافت کنیم اما نکته‌ی مهم بازگشت تیم ما در نیمه‌ی دوم بود که موفق شد در شرایط آب و هوایی بندرعباس و گرمای عجیبش دو گل عقب ماندگی را جبران کند که این کار بزرگی بود.

بازیکن شماره‌ی 14 مس با اشاره به بازی این هفته تیمش برابر خیبر می‌افزاید: خیبر یک تیم محکم و جنگنده است و بازیکنان این تیم با انگیزه‌های زیاد به کرمان می‌ایند. شاید به واسطه‌ی محروم و مصدومان تیم کمی کار ما برای این بازی مشکل باشد اما شک نداشته باشید که جز پیروزی در این بازی هدف دیگری نداریم و فقط به قصد سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد.

زینال‌خیری می‌افزاید: ما پیش از هر بازی تاکتیک‌های مخصوص به همان بازی را مرور می‌کنیم و برنامه‌های متنوع گلزنی و دفاعی را تمرین می‌کنیم. تیم ما مهره‌های بسیار خوبی دارد و اگر در طول بازی‌های برخی بی‌دقتی‌ها و کم‌شانسی‌ها برای تیم مس کاهش پیدا کند، به زودی به بالای جدول خواهیم رسید.

این بازیکن تیم مس را دارای شخصیتی لیگ برتری عنوان کرد و اینکه هدف اول و آخر تمامی مجموعه‌ی تیم فوتبال مس رساندن این تیم به جایگاه واقعی خود در فوتبال کشور است.


دوشنبه 11 آبان ماه 1394 ساعت 11:36
محمدرضا بازیکن خوبیه که در خدمته تیمه , صحبتهاش هم درسته اما تیم مس باید در برابر دفاعی بازی کردن حریفان تاکتیکهای متنوع و زیادی داشته باشه تا دفاع مطلق نتونه جلو برد مس رو سد کنه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا