شماره‌ی خبر : ‌168 | تعداد بازدید : 2670
یکشنبه 10 آبان ماه 1394 ساعت 11:11

مرزبان: نباید سر امتیازهای خانگی دیگر باج دهیم

ما تیم بسیار خوبی داریم که می‌تواند جزو مدعیان صعود باشد و تمام تلاش خود را می‌کنیم که خیلی زود به جایگاه واقعی خود در جدول برسد.

مرزبان: نباید سر امتیازهای خانگی دیگر باج دهیم

هافبک جنگنده‌ی تیم فوتبال مس کرمان در آستانه‌ی بازی تیمش برابر خیبر خرم‌آباد از آمادگی کامل تیم مس برای بازی پیش رو خبر داد.

علی مرزبان در رابطه با شرایط خودش گفت: خوشبختانه مصدومیت را پشت سر گذاشته‌ام و در تمرینات روزهای اخیر مشکلی نداشتم و این آمادگی را دارم که در بازی این هفته با تمام وجود در زمین کار کنم. متاسفانه در بازی‌های گذشته با مصدومیتی روبرو شدم که اجازه نداد به خوبی از تمام توان خود بهره بگیرم.

علی مرزبان در رابطه با بازی خیبر خرم‌آباد گفت: تیم‌هایی که قصد رسیدن به جمع سه تیم بالای جدول را دارند نباید از امتیاز هیچ بازی به سادگی بگذرند به خصوص در بازی‌های خانگی که باید امتیازات کامل آن را جمع کنیم. تیم ما دیگر نباید بر سر امتیازات داخل خانه باج دهد از همین رو با تمام توان در بازی این هفته برابر خیبر بازی می‌کنیم که به یک نتیجه‌ی بسیار خوب دست پیدا کنیم.

این بازیکن تیم مس را یکی از تیم‌های شایسته‌ی لیگ یک این فصل می‌داند و می‌گوید: تیم ما اگر کمی در نیمه‌ی اول بازی‌ هفته‌ی قبل بهتر کار می‌کرد و دو گل را دریافت نمی‌کرد شک نداشته باشید که به پیروزی می‌رسید ولی با این حال کسب این یک امتیاز در بندر نتیجه‌ی بدی نبود و با سه امتیاز این هفته آن را کامل‌تر خواهیم کرد. ما تیم بسیار خوبی داریم که می‌تواند جزو مدعیان صعود باشد و تمام تلاش خود را می‌کنیم که خیلی زود به جایگاه واقعی خود در جدول برسد.

با توجه به محرومیت احمد زنده‌روح در بازی با خیبر خرم‌آباد، هواداران مس حساب ویژه‌ای برروی بازی علی مرزبان انجام داده‌اند و او که در بازی‌های گذشته یکی از خوب‌های تیم مس در این هفته بوده است، قطعا در بازی با خیبر نیز بهترین تلاش خود را برای تیم مس کرمان انجام خواهد داد.


یکشنبه 10 آبان ماه 1394 ساعت 13:09
مس
یکشنبه 10 آبان ماه 1394 ساعت 13:21
مرزبان یکی از بازیکنای خوب و تاثیرگذاره تیم مسه امیدوارم درخشانتر و بهتر تو بازیهای بعدی حضور داشته باشه
یکشنبه 10 آبان ماه 1394 ساعت 15:02
من دوست دارم مس امتیاز کامل درهمه بازی ها کسب کند،اماباتوجه به سخنان مرزبان درکرمان باگل های بیشتری موفق به کسب سه امتیاز شود.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو