شماره‌ی خبر : ‌1674 | تعداد بازدید : 2205
چهارشنبه 25 اسفند ماه 1395 ساعت 09:53

شهدادنژاد: هنوز از شانس بالایی برای صعود برخورداریم

هنوز شانس بالایی برای صعود داریم و می توانیم با کمک خداوند و درایت کادر فنی و همچنین بازیکنان خوبمان در ادامه لیگ با به دست آوردن امتیازات باقی مانده در نهایت به لیگ برتر صعود کنیم .

شهدادنژاد: هنوز از شانس بالایی برای صعود برخورداریم

دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان معتقد است که با وجود شکست یک بر صفر مس برابر فولاد یزد، این تیم هنوز از شانس بالایی برای صعود برخوردار است.

آرمان شهدادنژاد در این بازی نتوانست به کلین شیت‌های خود ادامه دهد و مانع شکست مس شود. دروازبان مس کرمان در این رابطه می گوید: متاسفانه نتوانستیم پیروز میدان باشیم و با بدشانسی سه امتیاز ارزشمند این بازی را از دست دادیم البته من فکر می کنم هنوز شانس بالایی برای صعود داریم و می توانیم با کمک خداوند و درایت کادر فنی و همچنین بازیکنان خوبمان در ادامه لیگ با به دست آوردن امتیازات باقی مانده در نهایت به لیگ برتر صعود کنیم تا جواب زحمات هواداران خوبمان را بدهیم.

شماره یک مس در ادامه می گوید: کلین شیت لذت بخش است اما باور کنید من حاضرم در تمام بازی ها گل بخورم اما مس پیروز میدان باشد و در پایان نود دقیقه بازی سه امتیاز به ما برسد. کلین شیت خوب است اما کسب سه امتیاز خیلی مهمتر است چرا که همیشه تیم مهمتر از بازیکن است و پیروزی در نهایت به نفع بازیکن است.

دروازبان مس در پایان می گوید: خوشبختانه ما تیم خوبی داریم که فکر می کنم با تجربه ای که آقای ابراهیم زاده دارد و همچنین حمایت هواداران بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم من هم سعی می کنم نقش خودم را به خوبی ایفا کنم تا بتوانم در موفقیت های تیم محبوب شهرم تاثیرگذار باشم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو