شماره‌ی خبر : ‌1673 | تعداد بازدید : 2206
سه‌شنبه 24 اسفند ماه 1395 ساعت 12:53

صحبت‌های مهم سرمربی مس: باید بزرگ باشیم و بزرگ فکر کنیم و این نتیجه را جبران کنیم

تحت هیچ شرایطی بعد از نتیجه‌ی بازی دیروز ناامید نمی‌شویم و باید بزرگ فکر کنیم تا در 6 بازی پیش رو و 18 امتیاز باقی مانده، جبران سه امتیاز از دست رفته را بکنیم.

صحبت‌های مهم سرمربی مس: باید بزرگ باشیم و بزرگ فکر کنیم و این نتیجه را جبران کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس تاکید کرد که پس از این باخت فرصت جبران وجود دارد و باید به گونه‌ای رفتار و عمل شود که این باخت در 6 بازی آینده‌ی مس جبران شود.

منصور ابراهیم‌زاده در رابطه با بازی تیم خود برابر فولاد یزد گفت: باید اذعان کنیم که در این بازی بسیار بد بودیم و اصلا مطابق برنامه‌هایمان حرکت نکردیم. با این حال در روزی که بد بودیم، بازهم می‌توانستیم در زمین حریف برنده باشیم و اگر یکی از موقعیت‌های ما توسط تیکدری و یا یونسی تبدیل به گل شده بود، شرایط بازی به طور کلی متفاوت می‌شد.

وی افزود: به طور کلی در اندازه‌های خودمان نبودیم و هرچند در خط دفاعی اجازه ندادیم حریف موقعیت گل زیادی روی دروازه‌ی ما خلق کند و تنها از تک موقعیت خود در این بازی سود برد اما در خط هافبک و تهاجمی نتوانستیم صلابت لازم را داشته باشیم و طبق برنامه‌ریزی‌های از قبل تعیین شده حرکت کنیم.

سرمربی مس در رابطه با داوری این بازی گفت: داور مسابقه سوت‌های اشتباه زیادی در این بازی زد ضمن اینکه شخص او در کشتن وقت بازی نقش زیادی داشت و اصلا اجازه نمی‌داد که بازی با سرعت مطلوبی پیگیری شود.

ابراهیم‌زاده در رابطه با ادامه‌ی روند کار تیم مس گفت: تحت هیچ شرایطی بعد از نتیجه‌ی بازی دیروز ناامید نمی‌شویم و باید بزرگ فکر کنیم تا در 6 بازی پیش رو و 18 امتیاز باقی مانده، جبران سه امتیاز از دست رفته را بکنیم.

وی ادامه داد: بعد از این بازی باید هم از نظر روحی و هم از نظر فنی ترمیم شویم و روی هر دو بخش کار خواهیم کرد و قطعا در این زمینه کمک همه را لازم داریم. روز گذشته مقامات ارشد تیم از رئیس هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه در کنار ما حضور داشتند و به صراحت روند کاری و اهداف پیش رو برای تیم مشخص شده است و مسلم بدانید که با اشتباه در یزد به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم این هدف خدشه‌دار شود بلکه به سرعت به دنبال جبران آن برمی آئیم.

سرمربی مس افزود: بحث انگیزشی در تیم ما بسیار بالاست و ما در بازی‌های آتی مقتدرتر از قبل به راه خودمان ادامه می‌دهیم.

ابراهیم‌زاده با تشکر از هوادارانی که دیروز در یزد تیم مس را پرشور و متعصبانه تشویق کردند گفت: جا دارد از همه‌ی هواداران عزیزی که رنج راه دور را تحمل کردند و به یزد آمدند تشکر کنیم. مجموعه‌ی تیم ما می‌داند که چه هواداران خوب و متعصبی کار آن‌ها را دنبال می‌کنند و روز گذشته بیشتر از هر موضوعی از ناراحتی همین هواداران غمگین بودیم که خستگی راه بر تن‌شان مانده بود ولی تیم ما هم قسم است که در بازی‌های آتی مجددا شادی و غرور را به ان‌ها هدیه دهد.

سرمربی مس بر نقش هواداران مس در شش بازی پیش رو اشاره کرد و گفت: اشتباه بازی دیروز هرچه بود تمام شد و تنها ما باید به شدت از آن درس عبرت بگیریم که قطعا تیم ما آنقدر هوشیار هست که درس‌های لازم را بگیرد. اما در شش بازی پیش رو ما نیاز به حضور هرچه بیشتر هوادارنمان در کنار خود داریم تا در بازی آینده با یک اتحاد جبران باخت دیروز را انجام دهیم و در جمع مدعیان باقی بمانیم.

منصور ابراهیم‌زاده در رابطه با اتفاقات قبل از بازی در تیم فوتبال مس که منجر به خارج شدن نام احمد زنده‌روح و مهدی دغاغله از لیست مس شد گفت: یک مجموعه‌ به نام تیم فوتبال شخصیت‌های متفاوتی دارد که هرکدام مسئولیت‌های خاص خود را دارند. برای اینکه نظم در این مجموعه حفظ شود هر شخصیت باید در حیطه‌ی وظایف خود حرکت کند و سرپرست و سرمربی و باقی مسئولان یک تیم نباید در کار و تصمیمات هم دخالت نداشته باشند تا نظم تیمی حفظ شود.

بهرشکل ممکن است گاهی در این سیستم اتفاقاتی غیر از این رخ دهد که تبعات خاص خود را دارد ولی آنچه که مهم می‌باشد حفظ نظم در مجموعه است و اگر تصمیمی نیز در این باره اتخاذ شود به واسطه‌ی حفظ همین نظم کلی بر مجموعه‌ی تیم است.

بهرشکل این دو بازیکن عضو خانواده‌ی مس هستند و جدا از خانواده نمی‌مانند و در رابطه با آن‌ها جلساتی در باشگاه برگزار می‌شود که بر مبنای این جلسات در رابطه با آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

سرمربی مس کرمان در پایان سال نو شمسی را به هواداران مس و تمامی مردم کرمان تبریک گفت و آرزوی سالی شاد و با آرامش و سرشار از سلامتی برای همه‌ی کرمانی‌ها و مردم ایران نمود.

 

 


چهارشنبه 25 اسفند ماه 1395 ساعت 02:30
من هم به نوبه خودم به عنوان عضوی از خانواده بزرگ هواداران باشگاه مس کرمان نوروز باستانی پییشاپیش به سرمربی اصفهانی وبا اخلاق جناب ابراهیم زاده،بازیکنان و هواداران ارتش نارنجی شادباش می گویم.با آرزوی کسب 18 امتیاز در سال جدید
چهارشنبه 25 اسفند ماه 1395 ساعت 08:10
همه یکدل و یکپارچه پیش به سوی صعود 6 هفته مونده و همه کار میتونیم بکنیم ناامیدی و تزلزل ممنوع
علیرضا از اصفهان
1
6
چهارشنبه 25 اسفند ماه 1395 ساعت 08:18
سلام همانطور که منصور خان میگه با یه باخت هیچ چیز عوض نمیشه 6بازی دیگه مونده تا پایان لیگ .
چهارشنبه 25 اسفند ماه 1395 ساعت 18:16
سلام وعرض تبریک پیشاپیش عید نوروز من هم مس رو خیلی دوست دارم ولی شرایط مس تو چند بازی اخیر اصلا خوب نبوده و خیلی بد بازی کردن به امید کسب هر 18 امتیاز بازی بعدی
یکشنبه 29 اسفند ماه 1395 ساعت 11:07
تا کی دنبال غرور هستین؟ این همه شکست درسی برای فروتنی نیست؟ غرور چیزی جز راه تحیر از شکست را دنبال نمی کند و فروتنی راهی به سوی سربلندی را بر می گزیند.چرا برد در یک بازی قربانی اقتدار سرمربی یا کادر فنی می شود. چرا کادر فنی و سرمربی نمی توانند اقتدارشان را همراه و درجهت استعداد بازیکنان و انگیزه و توان تیمی حفظ کنند؟ چرا یک تیم باید قربانی حفظ اقتدار یک یا چند نفر شود؟ چرا سرمربی نمی تواند دخالتهای دیگران را در جهت پیشرفت تیمی قرار دهد؟ چه حسی باعث می شود جای برد یک تیم را با مصلحتهای از هم گسیخته و نه هدفمند و متحد عوض کرد؟ نام این حس چیست؟ غرورمدیریت؟ ناتوانی مدیریت؟ سهل انگاری مدیریت؟
محمدجواد مومنی
0
0
دوشنبه 30 اسفند ماه 1395 ساعت 00:01
سلام پیشاپیش سال نوراخدمت تمامی اعضای تیم مس کرمان تبریک عرض نموده وارزو دارم باکسب 18 امتیاز باقی مانده به لیگ برتر صعودکند باید این چند هفته اختلاف نظرهای بیهوده راکنارگذاشت تابه هدف نهایی رسید درپناه حق باشید یا علی
پنج‌شنبه 3 فروردین ماه 1396 ساعت 00:29
مس در بازیهای برگشت به جز بازی بافولاد یزد عالی بوده و نتیجه یک بازی نباید خللی درعزم مجموعه تیم ایجاد نماید مسلما تیمهای صدرجدول هم امتیاز از دست خواهند داد وتیم مس با چند برد می تواند همچنان مدعی صعود باقی بماند.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز