شماره‌ی خبر : ‌1665 | تعداد بازدید : 2886
دوشنبه 23 اسفند ماه 1395 ساعت 09:48

مسعود مهرجو: همدلی در باشگاه موجب ماندگاری تیم جوانان مس شد

در یک مجموعه یک نفر دخیل نیست همه و همه باید کمک کنند تا کار خوبی صورت گیرد و انصافا همه مجموعه با تلاش و دلسوزی یار و یاور ما بودند. جناب ابراهیم زاده و همکاران شان هم چندین مرتبه بر سر تمرینات و بازبهای ما حضور و هم فکری کردند.

مسعود مهرجو: همدلی در باشگاه موجب ماندگاری تیم جوانان مس شد

تیم فوتبال جوانان مس کرمان در هفته‌ی آخر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان این فصل به شکلی رویایی خود را در رقابت‌ها حفظ کرد تا هر چهار سهیمه‌ی تیم‌های پایه مس، فصل آینده هم در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشند.

مسعود مهرجو سرمربی این تیم که روزهای سختی همراه با تیم جوانان مس برای بقا در لیگ برتر تحمل کرد، در مصاحبه‌ای تفصیلی بیشتر در رابطه با شرایط تیم خود در این فصل توضیح می‌دهد.

* اقای مهرجو ابتدا تبریک عرض می کینم حفظ سهمیه جوانان خیلی مهم بود چون سالهای سال زحمت کشیده شده بود تا هر4 تیم پایه مس به لیگ برتر برسند و از این خوشحالیم که سال اینده هم این اتفاق بزرگ در باشگاه برای پایه ها داریم.
با سلام خدمت شما و همکاران زحمت کش شما. بله حفظ سهمیه که خیلی از عزیزان برای آن زحمت کشیدند و خیلی سالها طول کشید تا هر4  تیم به اینجا برسند خیلی مهم بود ولی جایگاه فوتبال کرمان خیلی رشد کرده و این تیم جایگاه اش بالاتر از اینها بود که بخاطر بعضی نا داوریها و بی برنامگی ها به این رتبه رسید.

* از ابتدا شروع کنیم که شما پیشنهاد سرمربی گری جوانان را دریافت کردید با ان شرایط بسیار بد.
بله پیشنهاد شد و من با اکثر این بچه ها درنونهالان و نوجوانان کار کرده بودم و اعتقاد داشتم این تیم پتانسیل بالایی دارد و میتواند با کار و برنامه ریزی مدون حداقل در لیگ برتر بماند. وخداوند را هم شاکرم که کمک کرد تا این کار انجام شد.

* ایا این استرس را نداشتید تیمی که خیلی ها احتمال زیاد میدادند که سقوط کند موفق به نجاتش نشوید؟
بله استرس داشتم ولی هر وقت استرس مرا می گرفت بیشتر تمرین می گذاشم و به بچه ها بیشتر روحیه میدادم و در اکثر اوقات مدیریت باشگاه و آقایان حاج اسماعیلی و عبدالرشیدی و جلال کمالی روحیه میدانند و امید وار میشدیم.

* ماندن در لیگ برتر برای تیم جوانان مس کاملا رویایی و دراماتیک بود خودتان فکر می کردید اینگونه بمانید؟!
بله خیلی امیدوار بودیم چون فولاد خوزستان هم برد میخوا ست و سپاهان رقیب فولاد در اهواز بازی داشت و زمانی که سپاهان 2 بر صفر عقب بود و فولاد قهرمان می شود بیشتر امیدوار بودیم. وخداوند را خیلی شاکریم که تمام معادلات به سود ما شد و ما درلیگ برتر ماندیم.

* شما سال پیش هم مس نوین را نگه داشنید و هم اکنون مس نوین یکی از بهترین های لیگ سه است. الان هم جوانان. خیلی ها اسم شما را ناجی گذاشتند . نظر شما در این خصوص؟
دوستان لطف دارند و از همه آنها تشکر میکنم ولی این را بگوییم که نابرده رنج گنج میسر نشد که جان برادر کار کرد. پارسال هم تیم نوین پتانسیل بالای داشت ولی متاسفانه روزهای آخر به نتیجه لازم رسید در مورد تیم نوین امسال جناب مسعود زاده بزرگ ترین لطف را به این تیم و جوانان کرمانی نمود تا این تیم یکدست و تاکتیکی که واقعا جا دارد از حاج احمد نخعی هم تشکر کنم، روانه بازی ها نموده و در مرحله بعد شرکت کند که جای تشکر فراوان دارد. در این سالها واقعا هرروز حتی جمعه ها تمرین و برنامه داشتیم که در این جا؛ جا دارد از تدارکاتهای زحمت کش هم نام ببرم که در کنار ما بودند و سختی زیادی کشیدند.

* در بازی های جوانان از شخص مدیرعامل تا سرمربی تیم بزرگسال و دیگر تیم ها در بازی های شما حضور داشتند. خصوصا بازی اخر که همه یک دل و همصدا حضور داشتند حتی باز کینان تیم های پایه مس هم امدند. نظر شما در این خصوص؟
در یک مجموعه یک نفر دخیل نیست همه و همه باید کمک کنند تا کار خوبی صورت گیرد و انصافا همه مجموعه با تلاش و دلسوزی یار و یاور ما بودند. جناب ابراهیم زاده و همکاران شان هم چندین مرتبه بر سر تمرینات و بازبهای ما حضور و هم فکری کردند.

* نکته بسیار جالب در این فصل همدلی و رفاقت و صمیمیت بسیار در بین تمامی تیم های مختلف باشگاه است که در تاریخ باشگاه بی سابقه است. اعضای تیم بسکتبال به دیدار تیم فوتبال می روند، فوتبالی ها بازی روز گذشته بسکتبال را از نزدیک دیدند و حرص تیم خوردند و شما در بازی های مختلف تیم های دیگر با شگاه حضو ر داشتید، خیلی دوست دارم از این همدلی در باشگاه و بین تیم های مختلف بفرمایید؟
نام کرمان هر جا باشد من ها باید به ما تبدیل شود امسال رابطه نزدیکی بین رشته های ورزشی بود و رقابت ها هم با هم بر گزار می شد و امسال از لحاظ مالی هم اختلاف ها کمتر شده بود و مهمترین اصل بومی گرای بیشتر شده و بهم نزدیک تر شده ایم.

* اول فصل اقای نامجو هم خیلی زحمت کشید برای تیم جوانان اما نتوانست فکر می کنید گره کار کجا بود؟
ببینید تیم جوانان امسال 20 مرداد شروع و 9شهریور اولین بازی با سپاهان را انجام داد و در 19 روز چکار می توانست انجام دهد. مهم ترین اصل هم این تیم بدون بدنسازی وارد مسابقات شد که حاصل آن 3 مصدوم سنگین بود که تا آخر فصل به ما هم نرسیدن هر سه و بازیکن هم از بازیکنان اصلی و سهمیه بودند یکی دیگر از عوامل نا داوری بود که نزدیک 4تا5  امتیاز از این تیم گرفته شد و گرنه جناب نامجو از مربیان زبده وکار بلد باشگاه می باشد.

* در این فصل از امکانات و شرایط برای ما بگو یید ،ایا با مشکل امکانات یا بودجه مواجه بودید؟ چون حتی مربی مثل مایلی کهن با دیدن امکانات مس حسرت اینجا را میخورد یا کسی مثل محبوب مجاز در مصاحبه خودش امکانت مس را در حد اسیا معرفی میکند.
تمام باشگاه های ما مشکل مالی دارند حتی بزرگ ترین باشگاهای کشور ولی با این مشکلات باز هم تیم جوانان مشکل خاصی نداشت.

* برنامه شما برای سال اینده چیست، همین جوانان حضور خواهید داشت یا تیم دیگری؟
در سال آینده اگر خداوند یاری بفرماید می خواهم یک کلاس توجیهی یا دانش افزایی بروم وبعد ببینیم برنامه های باشگاه چیست و چهدستاوردی در سال 96 خواهد داشت.

* خیلی ها عنوان می کینند چون اقای مسعودزاده مدیرعامل باشگاه قبلا در پایه ها چندین سال بودند و توانستند تیم های پایه را به بهترین حالت خود برسانند و هر 4 تیم در لیگ برتر باشند، به این تیم ها و بازیکنان توجه خاص دارند تا جایی در حضور ایشان مهدی تیکدری ها حسین تهامی ها میلاد محمدی ها معرفی شدند. این مسایل چقدر برای بازیکنان پایه مس و جوانان کرمانی تاثیرگذار است؟
آقای مسعود زاده 10 سال در این پست خودشان مدیریت نمودند و از تمام زیر و بم کارمطلع هستند و از اول هم به بحث بومی گرای اعتقاد خاصی داشتند و این جذب بازیکنان بومی تاثیر بسزایی در بچه های پایه گذاشته و تلاش کوشش آنها را دو چندان کرده و امید به آینده در آنها زیاد شده است.

* وصحبت پایانی؟
در پایان از همه مسئولین باشگاه تشکر میکنم و همچین از تمامی مربیان پایه بابت زحماتشان که من خودم در تیمهای نونهالان 13.12.11. 10 سال کار کردم خیلی خیلی انرژی نیاز دارد تشکر میکنم و از تمام فوتبالی ها استدعا دارم از تیم بزرگسالان مس حمایت کنند تا سهمیه از دست رفته خودمان دوباره پس بگیریم ودر آخر ا ز شهروندان کرمانی تقاضا دارم این چند بازی مانده را به ورزشگاه بیایند واز تیم شهرمان حمایت کنند.


محسن خیل خانه
0
0
چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 07:34
باعرض سلام‌ من یک بازیکن آماده ازلحاظ بدنی وفنی درپست دفاع چپ باوزن60 قد185 سن1379/127 هستم و برای هر نمونه تست حاضرم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا