شماره‌ی خبر : ‌165 | تعداد بازدید : 2709
یکشنبه 10 آبان ماه 1394 ساعت 10:29

مربی بسکتبال مس: لیگ امسال بسیار مشکل است

بهرشکل بازی اول هر لیگ همیشه مسائل خاص خود را دارد ولی ما نباید در ادامه‌ی بازی‌ها تمرکز خود را از دست بدهیم.

مربی بسکتبال مس: لیگ امسال بسیار مشکل است

سرمربی تیم بسکتبال مس پس از بازی اول تیم خود در رقابت‌های لیگ دسته اول این فصل، بازی‌های لیگ یک این فصل را بسیار دشوار ارزیابی کرد.

صمد توکلی پس از باخت تیمش برابر شهرداری در کاشان گفت: تیم حریف از نظر مهره‌ای بسیار تیم خوبی بود و با وجود یک بازیکن دو متر و 17 سانتی‌متری موفق شد تیم ما را اذیت کند. ما در نیمه‌ی اول بسیار خوب بازی کردیم اما با مصدومیت یکی از بازیکنان کلیدی تیم، متاسفانه در نیمه‌ی دوم نتوانستیم بازی خوب خود را ادامه دهیم و در نهایت این بازی را واگذار کردیم.

وی به بازی هفته‌ی آینده تیم خود اشاره می‌کند و می‌گوید: تیم شهرداری دزفول نیز که این هفته موفق به پیروزی شد یکی از تیم‌های خوب لیگ است و بازیکنان خوبی دارد ولی بهرشکل ما باید در کرمان امتیاز کامل را کسب کنیم و از همین رو امیدوارم با بازگشت بازیکن مصدوم تیم موفق شویم برابر این تیم امتیاز لازم را بگیریم.

سرمربی مس به ادامه‌ی بازی‌های لیگ یک این فصل اشاره کرد و گفت: بهرشکل بازی اول هر لیگ همیشه مسائل خاص خود را دارد ولی ما نباید در ادامه‌ی بازی‌ها تمرکز خود را از دست بدهیم. بازی‌های این فصل به واسطه‌ی حضور تیم‌های پرقدرت و تغییر شرایط سنی تیم‌ها، از لیگ فصل قبل بسیار مشکل‌تر است.

وی افزود: بچه‌های ما با تمام تلاش در ادامه‌ی رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد و بازیکنان جوان و با انگیزه‌ی ما به هدف صعود از گروه کار را دنبال می‌کنند که امیدواریم در بازی‌های آتی با حمایت هواداران بسکتبال کرمان نتایج لازم را کسب کنیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز