شماره‌ی خبر : ‌1642 | تعداد بازدید : 2500
یکشنبه 15 اسفند ماه 1395 ساعت 10:17

اسماعیل کیانی: هدف ما صدر جدول است

صددرصد، به نظر من یکی از تیمهایی که میتواند بالا بیاید مس کرمان است، چون هم بازیکنان خوب و هم کادرفنی کاربلدی دارد که در راسش آقای ابراهیم زاده است. یکی از شانسهای صعود به لیگ برتر مس کرمان است.

اسماعیل کیانی: هدف ما صدر جدول است

اسماعیل کیانی که در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ یک این فصل به کرمان آمد تا پیراهن مس را بر تن کند،در بازی با پارس جم در ترکیب ثابت تیم به میدان رفت و حالا رفته رفته خود را بیشتر در تیم جدیدش جا می‌اندازد تا همه منتظر بازی‌های درخشان او در فصل قبل بازی‌ها باشند. کیانی در گفتگو با نشریه سیرجان ورزشی بیشتر از وضعیت خود و تیم مس می‌گوید.

در ابتدا از بازی در بوشهر، مقابل پارس جنوبی جم بگویید.
بازی، بازی خوب و سختی بود. ما در همان دقایق ابتدایی 1 بر 0پیش افتادیم
می خواستیم با همان یک گل بازی را تمام کنیم. کمی تیممان عقب کشید و متاسفانه روی یک اشتباه کوچک و با توپی که 50 درصد شانس گل داشت، توانستند کار را به تساوی بکشند. بعدش هم ما هرچه حمله کردیم، توپهای مان وارد گل نشد و بازی با نتیجه تساوی تمام شد.

آیا روند خوبی که مس کرمان در نیم فصل دوم لیگ دسته یک طی کرده، حفظ خواهد شد؟
صددرصد، به نظر من یکی از تیمهایی که میتواند بالا بیاید مس کرمان است، چون هم بازیکنان خوب و هم کادرفنی کاربلدی دارد که در راسش آقای ابراهیم زاده است. یکی از شانسهای صعود به لیگ برتر مس کرمان است.

در چند بازی اخیر مس به تقسیم امتیازها رضایت داده، این تساوی ها باعث خدشه دار شدن آن روند روبه رشد نمیشوند؟
ما 3مساوی کسب کردهایم و هر 3 مساوی با تیمهای واقعا مدعی بوده است. تیم مس رفسنجان در زمین خودش مقابل ما قرار گرفت. با تیم ملوان در خانه روبرو شدیم؛ موقعیت های گل بسیاری هم داشتیم اما نشد. برابر پارس جنوبی که 10گل خورده دارد، در خارج از خانه بازی کردیم؛ یک گل زدیم و چند گل هم نزدیم. به هر حال آن بازی هم مساوی شد. این سه بازی، هر سه سخت بودند.ان شاالله در دو بازی آینده جبران خواهیم کرد.

شما در حال حاضر اختلاف امتیازتان با صدر جدول 5 امتیاز است، در این خصوص نظرتان چیست؟
تیمهای مدعی دیگر بازیهای رو در رو با هم دارند و این هفته بازیهای سختی پیش رویشان است. تنها تیمی که روی کاغذ بازیاش آسان است، تیم ما است. ما در خانه با خیبر بازی داریم و خارج از خانه هم با فولاد یزد که اگر هر دو را ببریم شک نکنید که ما تیم اول خواهیم شد.

در مورد بازی آینده مس که برابر خیبر خرم آباد است، توضیح دهید.

این تیم شرایطش جوری است که برای ماندن در لیگ یک می جنگد و در بازی با این جور تیمها خیلی باید مراقب بود که گل نخوری و عجله نکنیم تا در لحظه مناسب بتوانیم گل بزنیم. با همان نتیجه 1 بر 0 هم میتوانیم 3امتیاز بازی را به دست آوریم. این جور تیمها را نباید آن قدر دست کم گرفت و از قبل خودمان را برنده بدانیم. ان شاالله بتوانیم با یک سه امتیاز خوب شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

هواداران مس کرمان را چگونه میبینید؟
واقعا دمشان گرم. مس هواداران خیلی خوبی دارد. من جاهایی که بازی کردهام چنین هوادارانی ندیدم. برای این بازی هم چند نفرشان آمده بودند که مارا شرمنده کردند، نتوانستیم بازی را ببریم. ان شاالله در دو بازی پیشرو جبران کنیم و دلشان را شاد کنیم.

با توجه به این که مس نتایج خیلی خوبی در نیمفصل دوم رقابتها گرفته است، فکر میکنید آن عزم عمومی برای صعود مس به لیگ برتر وجود دارد؟
مردم هم متوجه شدهاند که این تیم باید بالا بیاید چون تیم خوبی است. من خودم در نیمفصل آمدم کرمان که با مس بالا بیایم چون مس کرمان یکی از شانسهای اصلی صعود است. همه همقسم شده اند که امسال این تیم بالا بیاید. ما هم چیزی که در توانمان است، میگذاریم و مطمئن باشید کم کاری نمیکنیم.

با توجه به این که شما بازیکن خط آتش هستید، آیا میتوانیم شاهد روزهای پرامید و پرگلی برای مس کرمان باشیم؟
من تمام توانم را  اول در اختیار تیم میگذارم مهم نیست چه کسی گل بزند. من اول باید تیمم موفق باشد و بعدش شرایط خودم که بتوانم گل بزنم. من آمدهام کرمان که هم تیم بالا بیاید و هم خودم بتوانم خوب کار کنم.

شما یک مصدومیتی هم از ناحیه کمر داشتید، آیا بر طرف شده است؟
بله، خدرا شکر خیلی وقت است که بر طرف شده. من پارسال که سیرجان بودم، چون روی چمن مصنوعی بازی میکردم واقعا به کمرم فشار آمد و حدودا دو سه ماهی اذیتم کرد طوری که نتوانستم بازی کنم البته الان به شرایط قبل بازگشتهام.

فکر میکنید مس کرمان پتانسیل حضور مجدد در لیگ برتر را دارد؟
به نظر من یکی از باشگاههایی است که امکانات خیلی خوبی دارد. این بازی که ما برابر پارس جنوبی به میدان رفتیم، رختکن ورزشگاه این تیم تقریبا ده در ده بود. حالا ببینید آیا این تیم بیاید لیگ برتر، میتواند در چنین زمینی بازی کند؟ اصلا در چنین رختکنی بازیکنان لیگ برتری حاضر میشوند و میتوانند بیایند؟ شهری که حتی یک هتل هم نداشت. مس کرمان را با بعضی باشگاهها اصلا نباید مقایسه کرد، چون امکاناتش خیلی خوب و در حد آسیا است.

صحبت پایانی...
من از شما و هوادارن خوب کرمانی تشکر میکنم. ان شاالله که کمک کنند و این چند بازی را بیایند ورزشگاه که بتوانیم تیم را بالا بیاوریم.


چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 01:25
امیدوارم هرجا هستی موفق باشی.. مهسا...
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا