شماره‌ی خبر : ‌1620 | تعداد بازدید : 2384
شنبه 7 اسفند ماه 1395 ساعت 17:16

محبوب‌مجاز: دو امتیاز برابر ملوان را مقابل پارس جبران می‌کنیم

پارس جنوبی جم هم رقیب مستقیم ماست، بازی ما هم بیرون خانه است که ان شاالله در مرحله اول نباید آن بازی را ببازیم و در آخر هم باید بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. اگر بتوانیم هرسه امتیاز بازی برابر پارس جنوبی جم را بگیریم، مساوی داخل خانه برابر ملوان جبران

محبوب‌مجاز: دو امتیاز برابر ملوان را مقابل پارس جبران می‌کنیم

مجتبی محبوب مجاز از جمله بازیکنانی است که در نیمفصل دوم به تیم مس کرمان اضافه شد و در این مدت توانست عملکرد قابل قبولی هم داشته باشد. او در گفتگو با نشریه سیرجان ورزشی بیشتر در رابطه با وضعیت تیم مس صحبت می‌کند:


به عنوان اولین سوال مایلم از بازی با ملوان، تیمی که رقیب جدی مس کرمان در بالای جدول است، بگویید.

در برابر ملوان خوب بازی کردیم. در ده دقیقه اول آنها یک موقعیت خیلی خوب داشتند که خدا را شکر گل نشد. بعد ما سوار بازی بودیم. در یک ربع آخر نیمه اول دو تیم متوسط بودند و بازی بیشتر میانه و وسط زمین بود و دو تیم موقعیت آنچنانی نداشتند. در نیمه دوم، ملوان خیلی بسته بازی کرد و می خواست در ضد حمله به ما گل بزند همین هم باعث شد که یک موقعیت خطرناک روی دروازه مس خلق شود  البته ما هم چندین موقعیت خطرناک داشتیم. به نظر من نتیجه مساوی برای بازی با ملوان عادلانه بود چون هم آنها موقعیت داشتند و هم ما موقعیت داشتیم.

اگر مس این بازی را با پیروزی پشت سر می گذاشت، میتوانست صدر لیگ را تصاحب کند که متاسفانه نشد، نظر شما در این مورد چیست؟

در برابر ملوان که رقیب مستقیم ما به حساب می آید، میبایست برنده میشدیم که متاسفانه نشد. فوتبال همیشه همین طور است. ما تا روز آخر برای صعود به لیگ برتر مبارزه میکنیم و میجنگیم تا بتوانیم دل مردم این شهر را شاد کنیم. ما برای مردم کرمان بازی میکنیم که دوست دارند مس به لیگ برتر بیاید.

بازی بعدی مس کرمان برابر پارس جنوبی جم در بوشهر و یک بازی خارج از خانه است، در این مورد صحبت کنید.

پارس جنوبی جم هم رقیب مستقیم ماست، بازی ما هم بیرون خانه است که ان شاالله در مرحله اول نباید آن بازی را ببازیم و در آخر هم باید بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. اگر بتوانیم هرسه امتیاز بازی برابر پارس جنوبی جم را بگیریم، مساوی داخل خانه برابر ملوان جبران خواهد شد. امیدوارم که با یک برنامه ریزی خوب بتوانیم هرسه امتیاز را بگیریم و اگر سه امتیاز نشد حداقل یک امتیاز را بگیریم تا از کورس عقب نمانیم.

شما به اضافه دو یا سه بازیکن دیگر در نیم فصل به مس کرمان اضافه شدید که در نیم فصل دوم مس نتایج عالی و بی نظیری کسب کرد، نظر شما در این مورد چیست؟

من تلاش کرده ام تا در هربازی که برای تیم به میدان میروم، موثر باشم و خداراشکر تا امروز همه از من رضایت دارند. هم مدیریت باشگاه و هم مربیان تیم، همه راضی هستند و بچه هایی هم که جدید اضافه شدند همه در حال تلاش هستند. ما سریع خودمان را با تیم وفق دادیم انگار که یک سال است که ما این جاییم. تمام تلاشمان این است که تیم را به لیگ برتر بیاوریم. تا آن جا که توانسته ام برای این تیم مایه گذاشته ام؛ چه به من بازی داده اند و چه بازی نداده اند، دوست داشته ام تیم ببرد. بازی قبل که یک بازی شش امتیازی بود، توانستم یک گل ارزشمند بزنم و تیم پیروز شود. در این بازی هم که فرصت حضور نداشتم ، اتفاق خاصی نیفتاد، مهم سه امتیاز بود. اگر بازی هم میکردم سعی می کردم مفید باشم. ان شاالله بازیهای بعدی بتوانیم جبران کنیم و نتایج بهتری کسب کنیم و این نتایج حاصله در نیم فصل دوم حفظ شود تا سیر نزولی در کار نباشد.
  پتانسلهای باشگاه مس کرمان را چگونه دیدید؟

حیف است که باشگاه مس کرمان در لیگ برتر نباشد چرا که این باشگاه از همه نظر عالی است و در لیگ برتر، باشگاه هایی هستند که 5 درصد پول هم به بازیکنانشان نداده اند. این باشگاه ثبات دارد، آسیایی و قدیمی است. به نظر من باشگاه مس کرمان، بعد از استقلال و پرسپولیس حرف اول را در ایران می زند.

نظرتان در مورد هواداران مس کرمان چیست؟

واقعا دست لیدرها و هواداران درد نکند چون زحمات زیادی میکشند و در این بازی سنگ تمام گذاشتند، بچه ها را از دقیقه یک تا 90 تشویق کردند. هرچه از هواداران تشکر کنیم، کم است. اصلا باورم نمیشد که این تعداد هوادار به ورزشگاه بیاید. اگر ما این بازی را میتوانستیم ببریم، مطمئنا بازی بعدی استادیوم پر از هوادار میشد.

صحبت پایانی...
ضمن تشکر از شما که به فکر تیم ما و بنده بودید، ان شاالله هم مس و هم گل گهر صعود کنند تا دل مردم استان شاد شود.


هوادار مس
0
1
یکشنبه 8 اسفند ماه 1395 ساعت 21:16
فقط مس بزرگ کرمان هیچ کدام ساختار و عظمت مس را ندارن مجتبی هم بازیکن عالی هست
یکشنبه 8 اسفند ماه 1395 ساعت 21:17
ما منتظر یه گل از طرف تو هستیم مجتبی جان تا با برد به کرمان برگردین
یکشنبه 8 اسفند ماه 1395 ساعت 21:17
به امید جشن قهرمانی در کنار این بازیکنان شایسته
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا