شماره‌ی خبر : ‌1597 | تعداد بازدید : 1797
یکشنبه 1 اسفند ماه 1395 ساعت 09:44

مربی تیم مس:با حمایت پرشور هواداران و همت بازیکنان سه امتیاز را در کرمان نگه می‌داریم

ریشه تیم ملوان و کادر فنی خوب این تیم سبب شده است که آن‌ها در لیگ یک این فصل بالانشین جدول باشند و من فکر می‌کنم مس و ملوان یکی از بهترین بازی‌های فصل را به نمایش بگذارند.

مربی تیم مس:با حمایت پرشور هواداران و همت بازیکنان سه امتیاز را در کرمان نگه می‌داریم

مربی تیم فوتبال مس کرمان شرایط این تیم را برای بازی فردا برابر ملوان انزلی ایده‌آل توصیف کرد و از هدف این تیم برای حفظ سه امتیاز در کرمان خبر داد.

‌ولی میرزایی در رابطه با آخرین شرایط تیم خود گفت:در روزهای گذشته به دلیل بارش شدید باران در کرمان مجبور شدیم که در تمرینات خود تغییراتی بدهیم و برروی چمن مصنوعی تمرین کنیم همانطور که در هفته‌ی گذشته نیز به واسطه زمین رفسنجان روی این چمن تمرین کرده بودیم ولی با این وجود تیم تمرینات خود با طراوت و شادابی تمام دنبال کرد و از آنجا که هیچ محروم و مصدومی نیز نداریم با تمام نفرات و با قدرت تمام مراحل آماده‌سازی را سپری کردیم و امروز نیز یک جلسه تمرینی در زمین اصلی باهنر برگزار می‌کنیم تا از همه جهت آماده‌ی بازی برابر ملوان شویم.

مربی مس تیم ملوان را یکی از تیم‌های باشخصیت فوتبال ایران توصیف کرد و گفت: ریشه تیم ملوان و کادر فنی خوب این تیم سبب شده است که آن‌ها در لیگ یک این فصل بالانشین جدول باشند و من فکر می‌کنم مس و ملوان یکی از بهترین بازی‌های فصل را به نمایش بگذارند.

وی افزود: کاملا تیم ملوان را آنالیز کرده‌ایم و با توجه به اینکه بازی فردا یک مسابقه‌ی 6 امتیازی محسوب می‌شود با بیشترین دقت و بالاترین توان به زمین می‌رویم تا امتیاز کامل مسابقه را در زمین خود حفظ کنیم.

میرزایی به نقش پررنگ هواداران در این بازی اشاره می‌کند و می‌گوید: قطعا حضور پرشور هواداران مس در کنار تیم در این بازی تاثیر خود را در مسابقه برروی ما نشان خواهد داد و من امیدوارم با حضور هرچه پرشورتر هواداران و تشویق 90 دقیقه‌ای آن‌ها شاهد یک نتیجه‌ی خوب دیگر در دور برگشت برای مس باشیم.

مربی تیم مس در پایان گفت: شرایط میزبانی در این مسابقه به ما کمک خواهد کرد و هرچه بازی به دقایق پایانی خود نزدیک‌تر شود ما بیشتر می‌توانیم به حریف فشار بیاوریم و از همین رو با حوصله بازی خواهیم کرد تا ضربه‌ی نهایی را به حریف بزنیم.


دوشنبه 2 اسفند ماه 1395 ساعت 08:28
درود بر اقا ولی و همه عزیزان کادر فنی ایشالا با تدابیر شما و جنگندگی بازیکنها و حضور پرشور هوادارا بازی رو میبریم
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) مددی  1395/12/02 ساعت 10:55
انشأالله میبریم
دوشنبه 2 اسفند ماه 1395 ساعت 10:57
انشأالله
دوشنبه 2 اسفند ماه 1395 ساعت 10:58
انشأالله مس برندهیه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز