شماره‌ی خبر : ‌1594 | تعداد بازدید : 2170
شنبه 30 بهمن ماه 1395 ساعت 11:16

دغاغله: بازی برابر ملوان فینالی برای صعود است

برای ما هربازی حکم فینال را دارد. بازی بعدی مس با ملوان است که این تیم در جایگاه دوم جدول است و حریف روبه‌رو و مستقیم ماست. امیدواریم این بازی را ببریم، هم ملوان را پایین بکشیم و هم خودمان بالا رویم.

دغاغله: بازی برابر ملوان فینالی برای صعود است

بهترین گلزن تیم فوتبال مس کرمان در این فصل از رقابت‌های لیگ یک، امید اول هواداران برای گلزنی در بازی فوق‌العاده حساس تیم برابر ملوان است. دغاغله که اتفاقا خودش سابقه‌ی بازی در ملوان را دارد از انگیزه‌های بالایش در این بازی برای گلزنی می‌گوید. او در گفتگویی که با نشریه سیرجان ورزشی انجام داده بیشتر در رابطه با شرایط تیم مس می‌گوید:

از بازی برابر مس رفسنجان بگویید.
بازی سنگینی بود. هم مس کرمان و هم تیم رفسنجان برای برد وارد زمین مسابقه شده بودند اما در نهایت به تقسیم امتیازها رضایت دادند. ان شاالله بازی بعد بتوانیم جبران کنیم که از کورس صعود به لیگ برتر عقب نمانیم.

جو بازی چگونه بود؟
هواداران هردو تیم فقط تیم‌های خودشان را تشویق می‌کردند و توهینی هم به یکدیگر نکردند. در کل جو خوبی بود.

اگر این بازی را با پیروزی پشت سرگذاشته بودید، امید زیادی برای صعود به وجود می‌آمد.
بله!  این بازی حکم فینال را داشت البته بازی بعد هم یک فینال است و امیدوارم با برد آن را پشت سر بگذاریم تا بتوانیم این روند رو به جلو را حفظ کنیم  و در کورس رقابت همچنان بمانیم که بی شک دور از دسترس هم نیست.

فکر می‌کنید این روند صعودی و روبه‌رشدی که مس در حال طی آن است تا پایان فصل حفظ می‌شود؟
با همه بچه‌ها هم دل و هم قسم شده ایم تا بتوانیم این نتایج را تداوم بخشیم و مس را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم. برای رسیدن به این هدف، یک اراده جمعی در تیم وجود دارد.

با توجه به این که مس کرمان در رده سوم است و با سپید رود رشت صدر جدولی فقط سه امتیاز فاصله دارد، پیش‌بینی شما از آینده جدول چیست؟
برای ما هربازی حکم فینال را دارد. بازی بعدی مس با ملوان است که این تیم در جایگاه دوم جدول است و حریف روبه‌رو و مستقیم ماست. امیدواریم این بازی را ببریم، هم ملوان را پایین بکشیم و هم خودمان بالا رویم.

جو حاکم بر تیم مس کرمان را چطور می‌بینید؟
جو، جو دوستانه‌ای است و بچه‌ها همه یکدل شده‌اند که این یکدلی فضا را بهتر می‌کند. در حال حاضر جو خیلی خیلی خوب است. امیدوارم بتواینم با همین همدلی و جو خوبی که در تیم به وجود آمده صعود را هم قطعی کنیم.

در مورد نیم‌فصل اول مس در لیگ امسال  هم توضیح دهید.
به نظر من اگر در نیم‌فصل اول یک یا دو برد بیشتر می‌آوردیم، الان صدر جدول بودیم. بدشانسی زیاد آوردیم؛ الان هم دیر نشده و می‌توانیم جبران کنیم.

شما معمولا خوب گل می‌زنید اما دو بازی است که گل نزده‌اید، چرا؟
من تلاش خودم را می‌کنم که تیم برنده باشد، گل هم می‌زینم ولی مهم نتیجه تیمی است نه گلزنی مهدی دغاغله. فرقی نمی کند من گل بزنم یا دیگر دوستان.

هوادران مس کرمان را چگونه دیدید؟
مس کرمان هواداران خیلی خونگرمی دارد؛ امیدوارم بتوانیم با همین اتحادی که بین تیم و هوادار به وجود آمده به بالای جدول برسیم.


یکشنبه 1 اسفند ماه 1395 ساعت 08:43
دروووووووود بر دغاغله
دوشنبه 2 اسفند ماه 1395 ساعت 08:31
ایول به دغاغله عزیز که بسیار موثر و پرتوان بازی میکنه منتظر درخشش مهدی در برابر ملوان هستیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو