شماره‌ی خبر : ‌1577 | تعداد بازدید : 3099
یکشنبه 24 بهمن ماه 1395 ساعت 11:38

سه امتیاز به عشق هواداران/دربی با قلب مسی‌ها

در روزی که به روز عشق نامگذاری شده است بازیکنان مس کرمان از کسب سه امتیاز به عشق هواداران در دربی ال مسینو می‌گویند.

سه امتیاز به عشق هواداران/دربی با قلب مسی‌ها

در روزی که به روز عشق نامگذاری شده است بازیکنان مس کرمان از کسب سه امتیاز به عشق هواداران در دربی ال مسینو می‌گویند.

بازیکنان مس در اوج روحیه و آمادگی به بازی حساس این هفته‌ی خود گام برمی دارند و جدا از هر اتفاقی فقط به تداوم روند رو به رشد خود در جدول لیگ یک تا رسیدن به هدف نهایی فکر می‌کنند.

همه‌ی بازیکنان مس از ارایه بهترین بازی در دیدار فردا صحبت می‌کنند و اینکه با تمام توان در این بازی سخت به میدان خواهند رفت.

زنده روح: با کسب سه امتیاز به کرمان برمی گردیم

احمدرضا زنده روح کاپیتان جوان و با انگیزه تیم فوتبال صنعت مس کرمان که در این فصل از رقابت های لیگ یک فوتبال کشور یکی از ستاره های تیمش بوده معتقد است با همدلی ای که بین بازیکنان وجود دارد، هر سه امتیاز دربی استان به شهر کرمان خواهد آمد و به امتیازات نارنجی پوشان اضافه خواهد شد.

وی در این باره میگوید: این بازی جدای از اینکه دربی فوتبال استان کرمان محسوب می شود، بلکه برای ما یک دوئل محسوب می شود و تنها نگاهمان به این دیدار، یک فینال تمام عیار است.
کاپیتان نارنجی های کویر افزود: در این چند روزبسیار عالی و با روحیه تمرین کرده ایم و بازیکنان و کادرفنی نیز همگی با صلابت و انرژی بوده اند و با توجه به همدل یای که بین مجموعه تیم، باشگاه، اهالی رسانه، هواداران و مردم م یبینم قطعا ما در بازی با مس رفسنجان هر سه امتیاز این دیدار را کسب و دست پر به کرمان باز خواهیم گشت.

زنده روح ادامه داد: برای صعود به لیگ برتر راهی نمانده است، هرچند راه سخت و دشواری را پیش رو داریم اما فکر می کنم الان وقت حضور مسوولین امر ورزش و مسوولین استانی و کمک به تیم صنعت مس کرمان است. باشگاه مس و تیم فوتبال این باشگاه نگین ورزشکرمان می باشند وحضور تیم در لیگ برتر می تواند بر کل ورزش استان تاثیر مثبت بگذارد.

آرمان شهدادنژاد: برای گل نخوردن با تمام وجود تلاش می کنم

آرمان شهدادنژاد گلر بومی تیم فوتبال صنعت مس کرمان که در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با لباس نارنجی بسیار خوش درخشیده پیرامون بازی تیمش در مقابل تیم مس رفسنجان گفت: هرچند بازی روز دوشنبه با تیم فوتبا ل مس رفسنجان دربی استان محسوب شده و از حساسیت بالایی برای هواداران دو تیم برخوردار است اما باید عرض کنم این بازی برای تیم فوتبال صنعت مس کرمان مانند سایر تیم هاست و فرقی برایبازیکنان ما ندارد که رودرروی کدام تیم قرار می گیرند، چراکه ما به هر سه امتیاز این مسابقه احتیاج داریم و به چشم یک فینال بها و نگاه خواهیم کرد

وی افزود:خداروشکر شرایط تیم، بهترین شرایطی است که یک تیم آماده صعود می تواند داشته باشد چراکه 5برد و یک مساوی در شش مسابقه یک عملکرد فوق العاده برای بازیکنان، کادرفنی و مجموعه باشگاه مس محسوب می شود که امیدوارم در بازی با تیم مس رفسنجان نیز این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

دروازه بان تیم مس کرمان ادامه داد: من به عنوان گلر تیم، قطعا باید اجازه گلزنی به تیم حریف را ندهم اما جالب است بدانید که تیم آنقدر هماهنگ و همدل است که کلیه بازیکنان با ارایه یک بازی هجومی همراه با تفکر برد و کسب سه امتیاز، اجازه گلزنی به تیم حریف را ندهند.. ناگفته نماند که بازی با تیم مس رفسنجان قطعا بسیارسخت است اما صد در صد هدفی جز برد و ماندن در کورس بالای جدول نداریم.

دغاغله: از هیچ تلاشی برای گلزنی دریغ نمی کنم

مهدی دغاغله مها جم تاثیرگذار تیم فوتبا ل صنعت مس کرمان که در این فصل از رقابتها 8گل را برای نارنجی پوشان کویر به ثمر رسانده است بازی با تیم فوتبال مس رفسنجان را سخت دانست و با قول گلزنی در این دیدار به هواداران کرمانی گفت: « در اینکه یک بازی سخت و دشوار را پیش رو داریم هیچ شکی نیست و اینکه این مسابقه هم از جهت دربی بودن و هم از نظر کری  خوانی های که از قدیم بین فوتبال کرمان و رفسنجان وجود داشته از حساسیت بالایی برخوردار میباشد، اما واقعیت این است که ما یک تیم بزرگ و ریشه دار هستیم و به هر سه امتیاز این مسابقه برای هدف اصلی خود که که صعود به لیگ برتر است، نیاز مبرم داریم و مطمئن باشید که برنده این دیدار تیم فوتبال مس کرمان می باشد.

وی افزود: هر مهاجمی جدای از وظیف هاش، آرزو و تخصصش گلزنی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و تمام تلاشم را برای گلزنی در ایندیدار خواهم کرد

مهاجم نارنجی پوشان کویر ادامه داد: امسال لیگ یک با سالهای قبل تفاوت دارد، چراکه تنها دو تیم به طور مستقیم صعود م یکنند و دیگر خبری از پلی آف و ...نیست و همین مساله کار تیم ها را خیلی سخت کرده است. از طرفی هم سرمایه گذاری خصوصی خوبی در تیم ها شده و همین مساله باعث گردیده تا سطح لیگ یک بسیار بالا رود. در مجموع امیدوارم ما یکی از آن دو تیم صعود کننده باشیم و خوشحالی را به مردم کرمان هدیه دهیم.

ایوبی: با ارایه بازی زیبا به سه امتیاز فکر می کنیم

مدافع تیم فوتبال صنعت مس کرمان که دربازی مقابل بادران تهران به جرات یکی از بهترین های نارنجی پوشان بود پیرامون دیدار حساس تیم فوتبال مس کرمان و مس رفسنجان گفت: بازی بادران اولین گام صعودی ما به صدر جدول بود که خداروشکر توانستیم

هر سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کرده و خود را به صدر جدول نزدیک تر کنیم.اما درباره بازی با تیم فوتبال مس رفسنجان نیز باید بگویم این تیم مانند تیم خود ما در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته و این باعث می شود تا دربی استان کرمان یکی از حساس ترین بازی های این فصل باشد. تیم ما هیچ مشکلی برای پیروزی قاطع در این دیدارندارد، هرچند زمین بی کیفیت چمن مصنوعی رفسنجان شاید کار رو برای هر دو تیم سخت بکند اما از آنجایی که تیم ما به بازی روی زمین کاملا مسلط است باعث می شود تا با ارایه یک فوتبال زیبا بتوانیم سه امتیاز شیرین را به امتیازاتمان اضافه کنیم.

وی افزود: خداروشکر شرایط تیم، بهترین شرایطی است که یک تیم آماده صعود می تواند داشته باشد چراکه 5 برد و یک مساوی در شش مسابقه یک عملکرد فوق العاده برای بازیکنان، کادرفنی و مجموعه باشگاه مس محسوب می شود که امیدوارم در بازی با تیم مس رفسنجان نیز این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس: نباید درگیر اسم ورسم دربی شویم

حمید اخلاقی رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان گفت: خداروشکر در نیم فصل دوم عملکرد قابل قبولی داشت هایم که ثمره حمایت از کادر فنی تیم می باشد، خوشبختانه تیم هم یکدست، جوان و پرانگیزه است و قطعا آینده روشنی در انتظار تیم فوتبال بزرگسال باشگاه خواهد بود.

وی پیرامون دیدار حساس بین تیم های مسکرمان و مس رفسنجان افزود: ناخودآگاه این بازی حساسیت هایی را در پی خواهد داشت، اما به نظرم اگر بازیکنان و کادرفنی به این دیدار مانند سایر دیدارها نگاه کرده و ذهن خود را درگیر حواشی نکنند و بدون استرس بازی روان و زیبا یشان را ارایه دهند، قطعا هر سه امتیاز را کسب خواهیم کرد.

رییس هیات مدیره باشگاه صنعت مس کرمان ادامه داد: برنامه ریزی ما برای صعود تیم فوتبال بزرگسال به لیگ برتر دو ساله بود و به همین دلیل با آقای ابراهیم زاده قرارداد دوساله منعقد کردیم، اما اینطور که از نتایج به نظر م یرسد باید به زودی آماده برگزاری جشن صعود شویم که واقعا از این بابت خوشحالیم.

اخلاقی عنوان کرد:البته ناگفته نماند که ما هنوز راه زیادی را تا صعود فاصله داریم و در این راه نبایستی مغرور شده و کار را تمام شده بدانیم، بازیکنان و کادرفنی تیم و همچنین باشگاه و هیات مدیره تا آخرین روز مسابقات بایستی با قدرت در کنار هم برای موفقیت تا رسیدن به هدف اصلی تلاش کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بی انصافی است اگر زحمات و حمایت های شخص آقایان مرادعلیزاده ریاست محترم شرکت ملی صنایع مس ایران و جناب دلاوری را نادیده گرفت و جای دارد از هر دو بزرگوار سپاسگزاری کنم. همچنین تشکر میکنم از آقای بازارنوعی معاون مالی شرکت که حتی در روزهایی که بنده اطلاع دقیق داشتم که پولی در حساب شرکت نیست و مشکل مالی وجود دارد، باشگاه را در اولویت قرار می دادند تا خدایی ناکرده در پرداخت مطالبه تیم های ورزشی بدقول نشویم و حاشی های بوجود نیاید.


یکشنبه 24 بهمن ماه 1395 ساعت 13:51
درود بر این تیم یکدست و مبارز با حمایت هواداران پرشور منتظر یه سه امتیاز دیگه هستیم
یکشنبه 24 بهمن ماه 1395 ساعت 14:47
مس بزرگ کرمان قطعا فردا میبریم شک نکنین
مهدی اقای گل
0
2
یکشنبه 24 بهمن ماه 1395 ساعت 14:53
دم بچه های تیم گرم فاتحان زمستان
مس بزرگ کرمان
0
3
یکشنبه 24 بهمن ماه 1395 ساعت 14:58
به حق علی با تلاش بچه ها میبریم با اختلاف
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز