شماره‌ی خبر : ‌1570 | تعداد بازدید : 2148
شنبه 23 بهمن ماه 1395 ساعت 11:15

توجه تمام قد مس به فوتبال پایه/مشاور مدیر عامل شرکت مس میهمان آینده‌داران مس

حضور جناب آقای مرتضی دلاوری مشاور محترم مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس و دبیر اجرایی کمیته‌ی فرهنگ و ورزش شرکت مس در زمان بازی تیم‌های پایه مس به خوبی نشانگر این موضوع می‌باشد و می‌تواند جوانان کرمان زمین را به فعالیت حرفه‌ای ورزش دلگرم‌ تر کند.

توجه تمام قد مس به فوتبال پایه/مشاور مدیر عامل شرکت مس میهمان آینده‌داران مس

مس به عنوان یکی از مسئولیت‌های اجتماعی خود، توجه ویژه‌ای برروی بحث ورزش در استان کرمان دارد و یکی از مهمترین حوزه‌های ورزش توجه ویژه به ورزش حرفه‌ای رده‌های سنی می‌باشد که در این زمینه نیز مس حرف‌های مهم و اساسی در استان دارد.

حضور جناب آقای مرتضی دلاوری مشاور محترم مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس و دبیر اجرایی کمیته‌ی فرهنگ و ورزش شرکت مس در زمان بازی تیم‌های پایه مس به خوبی نشانگر این موضوع می‌باشد و می‌تواند جوانان کرمان زمین را به حضور هرچه بیشتر فعالیت حرفه‌ای ورزش دلگرم‌تر کند.

این مدیر ارشد شرکت مس به واسطه‌ی بررسی پروژه‌های عمرانی شرکت مس در شهرهای مختلف استان به کرمان سفر داشت اما در یکی از بازدیدهای خود به پروژه "عمرانی انسانی" مهمی از مس سرکشید و آن فعالیت تیم‌های پایه‌ی باشگاه صنعت مس کرمان بود.

در روزی که تیم‌های مختلف مس از نونهالان گرفته تا امید و مس ب در ورزشگاه سلیمی‌کیا مسابقه داشتتد، آقای دلاوری به همراه آقای سیدامجد مسعودزاده مدیر عامل باشگاه مس و همچنین آقای اکبر ایرانمنش ناظر ورزشی شرکت مس و آقای محمودی‌نیا از اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه مس و حمید حاج‌اسماعیلی معاونت فنی باشگاه به طور ویژه این بازی‌ها را رصد کردند تا مشخص شود نتایج خوب تیم‌های پایه‌ی مس حاصل توجهات ویژه‌ای است که بر این تیم‌ها از سوی مدیریت شرکت و باشگاه مس وجود دارد.

مشاور مدیر عامل باشگاه مس به همراه مدیر عامل باشگاه پس از پایان بازی امیدها که با پیروزی شیرین این تیم خاتمه یافت در رختکن این تیم حاضر شد و به طور مستقیم با بازیکنان ومربیان این تیم صحبت کرد و 90 دقیقه تمام نیز بازی مسی‌های ب را تماشا کرد و با عوامل این تیم نیز به صحبت پرداخت.

در جایگاه ویژه‌ی ورزشگاه آقای منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم بزرگسالان مس نیز با آقای دلاوری دیدار کوتاهی داشتند و از ایشان برای حضور در بازی‌ها و تمرینات تیم بزرگسالان مس نیز دعوت به عمل آوردند که این اتفاق در هفته‌های آتی و بعد از دربی مسی‌ها رخ خواهد داد.

بهرشکل توجه مجموعه‌ی مسی‌ها فقط منوط به تیم بزرگسالان این باشگاه نشده است و همین حضور و بازدید نشان از توجهات ویژه به تیم‌های پایه مس نیز دارد که در برنامه‌ی لیگ یک شبکه‌ی ورزش نیز به این موضوع به طور مفصل در روز جمعه پرداخته شد و منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم مس نیز در این باره به صورت تلفنی مفصل صحبت کرد.


شنبه 23 بهمن ماه 1395 ساعت 12:03
الان خدایش مدیران لایقی برای باشگاه هستن. ادم میتونه خیالش راحت باشه که حق بچه های کرمونی خورده نمیشه.تشکر ویژه از اقای دلاوری و اقای مسعودزاده که بازیکنان تیم های پایه رو الان ده ١٥ساله مثل بچه های خودش بزرگ کرده و الان داره نتیجه اش رو میبینه و یه نسل طلایی برای کرمون به جا گذاشته
هوادار مس
0
6
شنبه 23 بهمن ماه 1395 ساعت 12:04
دمتون گرم و خدا قوت که اینقدر امسال هوای بجه های کرمونی رو دارید خدا خیرتون بده
یکشنبه 24 بهمن ماه 1395 ساعت 06:16
فوتبال کرمان در تمامی سطوح و رده ها واقعا پر از استعدادهای ناب و پتانسیل های بالاست. البته منظورم کل استان کرمان نه فقط شهر کرمان... اما باید قبول کنیم در بعد فنی مربیان بومی مون یه کم ضعیف هستن و باید خودشونو بروز کنن و باشگاه هم باید برای آموزش مربی ها خصوصا در رده های پایه یه فکر اساسی کنه همچنین بحث استعدادیابی رو کاملا علمی و البته عادلانه پیگیری کنه متاسفانه هنوز شاهد هستیم در خیلی از موارد این پول و پارتی هستش که یک جوان رو به عضویت در تیم میرسونه! در رده های نونهالان و نوجوانان که دیگه اظهر من الشمسِ حرفشو نزنیم بهتره...!!؟ خلاصه باشگاه باید با کمک کارشناسان درجه یک کشور و استانمون یک برنامه جامع و علمی چندساله برای استعدادیابی و آموزش بازیکنان و مربیان در تمامی رشته های ورزشی که درشون فعالیت میکنه تدوین کنه اونم بر پایه اصل شایسته سالاری ...
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز