شماره‌ی خبر : ‌1536 | تعداد بازدید : 1973
دوشنبه 11 بهمن ماه 1395 ساعت 13:37

مربی تیم فوتبال مس: اصلا به جایگاه استقلال اهواز نگاه نمی‌کنیم

ما در روزهای گذشته با بازیکنان تیم صحبت کردیم که به هیچ وجه تیم استقلال اهواز را دستکم نگیرند و با تمام توان و حتی بیشتر در این بازی به میدان بروند چراکه استقلال اهواز چیزی برای از دست دادن در زمین خود ندارد.

مربی تیم فوتبال مس: اصلا به جایگاه استقلال اهواز نگاه نمی‌کنیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان شرایط این تیم را در آستانه‌ی بازی حساس برابر استقلال اهواز بسیار خوب می‌داند و از امادگی نفرات این تیم برای بازی فردا خبر می‌دهد.

ولی میرزایی در رابطه با آخرین شرایط تیم خود می‌گوید: در روزهای گذشته خیلی خوب تمرین کردیم و هیچ مشکلی برای این بازی نداشتیم و تمامی تیم آماده هستند تا روند صعودی تیم در جدول ادامه پیدا کند.

وی در رابطه با شرایط حریف و رتبه‌ی این تیم در جدول نیز گفت: زمانی که یک تیم در بازی قبل خود موفق شده است تیم بالای سر خود را شکست دهد، اگر غفلت کند برابر تیم پائین‌تر از خود در جدول دچار مشکل می‌شود. ما در روزهای گذشته با بازیکنان تیم صحبت کردیم که به هیچ وجه تیم استقلال اهواز را دستکم نگیرند و با تمام توان و حتی بیشتر در این بازی به میدان بروند چراکه استقلال اهواز چیزی برای از دست دادن در زمین خود ندارد و با تمام توانش برابر ما بازی خواهد کرد.

میرزایی ادامه داد: استقلال اهواز هم بازیکنان خوبی دارد و هم از مربی با دانشی بهره‌مند هست و ما اصلا نباید در این بازی به گونه‌ای نمایش دهیم که تیم خود را با دشواری و مشکل روبرو سازیم.

مربی مس حساسیت این بازی را بالا دانست و گفت: این مسابقه در تعیین جایگاه تیم ما بسیار اثرگذار است و ما که درصدد هستیم خود را در جمع بالانشینان تثبیت کنیم نباید امتیاز این بازی را از دست بدهیم.

وی به شرایط آب و هوایی اهواز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه گفته شده است که گردوخاک این شهر در زمان برگزاری بازی در حد مطلوبی است و این مسابقه طبق زمان قبلی برگزار خواهد شد.

میرزایی به غایبین مس در این بازی اشاره کرد و گفت: علیرضا قاسمی مصدوم تیم ما در این بازی می‌باشد و فرهاد سالاری نیز به این بازی نمی‌رسد اما خوشبختانه مشکل سالاری رفع شده است و او از روز چهارشنبه در تمرینات گروهی به ما اضافه خواهد شد.


حسن ضیاالدینی
0
0
دوشنبه 11 بهمن ماه 1395 ساعت 21:47
ایشالله سرمربی گری ولی اقا میرزایی
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو