شماره‌ی خبر : ‌1518 | تعداد بازدید : 6636
سه‌شنبه 5 بهمن ماه 1395 ساعت 13:29

اسماعیل کیانی به تیم مس کرمان پیوست

اسماعیل کیانی که در پست مهاجم نوک و هافبک نفوذی سمت راست بازی می‌کند، در فصل قبل رقابت‌های لیگ دسته اول با تیم گل‌گهر سیرجان یکی از بهترین بازیکنان فصل لقب گرفت که در تیم منتخب لیگ یک فصل گذشته نیز از سوی رسانه‌ها قرار گرفت.

اسماعیل کیانی به تیم مس کرمان پیوست

اسماعیل کیانی که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ یک امسال در تیم آلومینیوم اراک توپ می‌زد، صبح امروز با عقد قرارداد به طور رسمی به تیم مس کرمان پیوست.

اسماعیل کیانی که در پست مهاجم نوک و هافبک نفوذی سمت راست بازی می‌کند، در فصل قبل رقابت‌های لیگ دسته اول با تیم گل‌گهر سیرجان یکی از بهترین بازیکنان فصل لقب گرفت که در تیم منتخب لیگ یک فصل گذشته نیز از سوی رسانه‌ها قرار گرفت.

این بازیکن متولد یک شهریور 1365از شهرستان جوانرود استان کرمانشاه می باشد. وی فوتبال را از رده ی پایه و جوانان نفت تهران آغاز کرد و موفق شد با این تیم عنوان آقای گلی جوانان تهران را کسب کند و در رده سنی امیدها نیز در تیم امید پیکان تهران سابقه بازی دارد.

اسماعیل کیانی در رده سنی بزرگسالان در تیم هایی همچون شیرین فراز کرمانشاه-همای تهران-استقلال صنعتی خوزستان-نیرو زمینی تهران و گل گهر سیرجان سابقه توپ زنی دارد.

وی موفق شد با تیم البدر بندر کنگ تحت هدایت محمد ربیعی و همچنین استقلال صنعتی خوزستان تحت هدایت امید طیری به لیگ دسته اول صعود کند.

کیانی سابقه شاگردی مربیان نام آشنایی مانند مجید نامجو مطلق-مجید باقری نیا-حمید درخشان-وحید امیری-احمد سنجری-محمد ربیعی-امید طیری-قاسم شهبا و داوود مهابادی را در کارنامه دارد.

اسماعیل کیانی توانست در فصل قبل رقابت‌های لیگ یک آمار بسیار خوبی را با 4گل زده3پاس گل و گرفتن دوپنالتی از خود برجای بگزارد و در نهایت به عنوان یکی از بازیکنان منتخب فصل قبل لیگ دسته اول از سوی برخی رسانه‌ها انتخاب گردید.

کیانی در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته یک به تیم آلومینیوم اراک اضافه شد اما با بدشانسی محض با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه شد و نتوانست در نیم فصل اول بازی‌ها این فصل در بازی‌های زیادی حضور پیدا کند.

او با رفع مصدومیت خود همینک کاملا آماده‌ی بازی است و ترجیح داد که به دلیل مشکلات تیم اراکی از این تیم جدا شود و در نیم فصل دوم رقابت‌های این فصل پیراهن مس را بر تن کند.

او پس از امضای قرارداد خود از آمادگی و انگیزه‌های بالا برای بازی در تیم مس خبر داد و اینکه به کرمان آمده است تا نهایت تلاش خود را برای موفقیت این تیم و خود به خرج دهد.


چهارشنبه 6 بهمن ماه 1395 ساعت 21:04
بازیکن خوبیه سال بیش بهترین بازیکن لیگ بوده هرچند خدایی الان خیلی تیم یکدست و عالی شده و جوان و پر انگیزه
چهارشنبه 6 بهمن ماه 1395 ساعت 21:06
توی نقل انتقالات خدایی عالی بودیم بازیکنانی که بد بودن توی لیست مازاد گذاشتیم و بازیکنان عالی گرفتیم با یه مشت جوان
هوادار مس
0
4
چهارشنبه 6 بهمن ماه 1395 ساعت 21:07
روز به روز بهتر و بهتر با بازیکنان عالی و عالی تر
شنبه 9 بهمن ماه 1395 ساعت 08:07
کیانی علیرغم اینکه در نیم فصل اول خیلی بازی نکرده اما سابقه خوبی داره و انگیزش هم بالاست ایشالا بتونه به تیم کمک کنه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز