شماره‌ی خبر : ‌1514 | تعداد بازدید : 3217
دوشنبه 4 بهمن ماه 1395 ساعت 11:34

آقای گل لیگ برتر امید از مس آمد/محمد رفیع: به زودی برای مس بزرگ گل می‌زنم

با تیم خوبی که آقای عسگری ساخته و پرداخته کرده است حتی می‌توانیم شانس قهرمانی باشیم. هرچند در نیم فصل دوم همه‌ی بازی‌ها سخت است اما مطمئنیم که با کسب چند برد متوالی به بالای جدول می‌رسیم.

آقای گل لیگ برتر امید از مس آمد/محمد رفیع: به زودی برای مس بزرگ گل می‌زنم

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشور را به پایان رساند و این تیم پیش از انجام بازی معوقه‌ی خود برابر ملوان، با 15 امتیاز در رده‌ی هفتم قرار گرفت. این تیم اگر در بازی معوقه‌ی خود در انزلی که روز ده بهمن برگزار می‌شود، بتواند هر سه امتیاز را بگیرد می‌تواند تا رده‌ی سوم خود را بالا بکشد.

تیم امید مس که در نیم فصل اول نتایج قابل قبولی کسب کرد، با معرفی آقای گل نیم فصل اول از تیم خود، در این زمینه موفقیت بزرگی را کسب کرد.

محمد رفیع مهاجم کرمانی و آینده‌دار این تیم با هشت گل زده بهترین گلزن لیگ برتر امیدهای کشور شد تا حالا جامعه‌ی فوتبال کرمان منتظر شنیدن خبرهای بیشتر از این بازیکن باشد.

محمد رفیع در گفتگو با ما از پتانسیل بالای تیم امید مس در این فصل می‌گوید و اینکه: تیم بسیار خوب و با مهره‌های بسیار با انگیزه داریم. به جرات می توانم بگویم که تیم امید این فصل می‌تواند آینده‌ی فوتبال مس را تامین کند چراکه بازیکنان تیم ما در بالاترین سطح هستند.

وی اهمیت منصور ابراهیم‌زاده به بازیکنان جوان را در این زمینه کاملا موثر می‌داند و می‌گوید: توجهی که سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان مس به بازی تیم‌های پایه باشگاه دارد، سبب شده است که همه‌ی بازیکنان تیم ما برای درخشش انگیزه داشته باشند و این نکته‌ی مثبت بسیار مهمی است.

او خود را آماده برای بازی در تیم بزرگسالان مس هم می‌داند و می‌گوید: یک ماهی هست که با تیم بزرگسالان مس تمرین می‌کنم و اگر فرصت بازی در این تیم به من داده شود نهایت استفاده را از آن خواهم کرد تا برای تیم بزرگسال مفید باشم. بهرشکل من تمام تلاشم را می‌کنم که به زودی برای این تیم گلزنی‌هایم را آغاز کنم.

او در رابطه با هشت گلی که در این فصل برای تیم امید زده است می‌گوید:دو تا از این گل‌ها را با سر زده‌ام و بقیه را با پا. فرار از پشت مدافعین را شگرد دارم و معتقدم که یک مهاجم در عین فرصت شناسی باید موقعیت گل برای سایر بازیکنان تیمش را نیز فراهم کند.

محمد رفیع در مورد نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور نیز می‌گوید: با تیم خوبی که آقای عسگری ساخته و پرداخته کرده است حتی می‌توانیم شانس قهرمانی باشیم. هرچند در نیم فصل دوم همه‌ی بازی‌ها سخت است اما مطمئنیم که با کسب چند برد متوالی به بالای جدول می‌رسیم و این اتفاقی است که در نیم فصل دوم برای تیم امید مس رقم خواهیم زد.

محمد رفیع از آن دسته بازیکنانی است که محصول آکادمی باشگاه مس می‌باشد و با ادامه‌ی روندی که او در پیش گرفته است، به زودی از او در فوتبال مس بیشتر هم خواهیم شنید.


دوشنبه 4 بهمن ماه 1395 ساعت 16:39
ایشالا از این بازیکن گلزن و توانا بیشتر بشنویم و به زودی فرصت بازی و گلزنی در تیم اصلی رو پیدا کنه
سه‌شنبه 5 بهمن ماه 1395 ساعت 07:59
مرررررررررررررررررررررررسی
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا