شماره‌ی خبر : ‌1511 | تعداد بازدید : 3193
یکشنبه 3 بهمن ماه 1395 ساعت 14:48

بازگشت علی یونسی به مس

علی یونسی مهاجم سابق تیم فوتبال مس کرمان به این تیم بازگشت تا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ یک این فصل مجددا پیراهن مس را بر تن کند.

بازگشت علی یونسی به مس

علی یونسی مهاجم سابق تیم فوتبال مس کرمان به این تیم بازگشت تا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ یک این فصل مجددا پیراهن مس را بر تن کند.

یونسی پیش از این در نیم فصل دوم لیگ یک سال 93 به تیم مس اضافه شد و عملکرد فوق‌العاده‌ای بر جای گذشت و در نیم فصل آن رقابت‌ها در 10 بازی برای مس آمار دوگل و سه پاس گل و یک پنالتی ثبت کرد.

یونسی فصل قبل هم در تیم مس کرمان بازی می‌کرد و 1180 دقیقه برای مس بازی کرد و دو گل برای این تیم برابر تیم های پاس همدانوخونه به خونه بابل به ثمر رساند.

یونسی در ابتدای این فصل به لیگ دو ایران رفت و پیراهن داماش گیلان را بر تن کرد. او در این تیم بیشتر به عنوان یک هافبک به کار گرفته می‌شد و در این تیم یک گل به ثمر رساند و سه پاس گل نیز داد و یک پنالتی نیز برای تیم خود دشت کرد.

علی یونسی که هواداران مس از او خاطرات خوشی دارند و به خصوص گل زیبای او به تیم نساجی در اوج کری‌های دو تیم را فراموش نمی‌کنند که موجب پیروزی مس بر این تیم در سال 93  شد.

این بازیکن با عقد قراردادی رسما به تیم مس کرمان پیوست و در نیم فصل دوم پیراهن مس کرمان را مجددا بر تن خواهد کرد.


یکشنبه 3 بهمن ماه 1395 ساعت 15:58
با سلام انتظار برای جذب مهاجم بیش از این بود تیم مس واقعا نیاز به یک تمام کننده دارد که بعید است اقای یونسی بتواند جوابگوی این کمبود باشد
دوشنبه 4 بهمن ماه 1395 ساعت 02:03
چرا روند ساخت ورزشگاه های مس متوقف شده مگه چن سال پیش نگفتن سهمیه نمیخریم ولی ورزشگاه میسازیم چی شد پس الان سه ساله دسته یکیم ورزشگاهی اماده نشد چرا هیچ گزارش یا عکسی از روند ساخت ورزشگاه نمیاد بیرون؟؟؟تمام ورزشگاه های نمیه تمامو دارن با سرعت میسازن فقط ورزشگاه هتی صنایع مسه که راکد شده
دوشنبه 4 بهمن ماه 1395 ساعت 09:10
یونسی بازیکن خوب و کم حاشیه ای بود اما عملکرد فنیش به خصوص در فصل قبل خوب نبود از یونسی انتظار داریم در حضور دوباره جنگنده تر و موثرتر باشه
دوشنبه 4 بهمن ماه 1395 ساعت 09:48
اساتید از آرش برهــــــــــــــــــــــــــــــانی چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه 4 بهمن ماه 1395 ساعت 13:22
ای کاش ارش برهانی به کمک تیم می امد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو