شماره‌ی خبر : ‌1489 | تعداد بازدید : 2192
یکشنبه 26 دی ماه 1395 ساعت 12:49

حضور باشکوه خانواده باشگاه مس در مراسم بزرگداشت آیت‌الله رفسنجانی

در این مراسم که با حضور چند صد هزار نفری مردم کرمان در مصلی بزرگ امام علی برگزار شد، مدیران ارشد باشگاه مس از جمله آقایان سیدامجد مسعودزاده، حمید حاج‌اسماعیلی، ایرج کهندل و همچنین آقای منصور ابراهیم‌زاده سرمربی و عارف سعیدیان حضور داشتند.

حضور باشکوه خانواده باشگاه مس در مراسم بزرگداشت آیت‌الله رفسنجانی

خانواده‌ی بزرگ باشگاه مس کرمان دوشادوش مردم قدرشناس کرمان، در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شرکت کرد.

در این مراسم که با حضور چند صد هزار نفری مردم کرمان در مصلی بزرگ امام علی برگزار شد، مدیران ارشد باشگاه مس از جمله آقایان سیدامجد مسعودزاده، حمید حاج‌اسماعیلی، ایرج کهندل و همچنین آقای منصور ابراهیم‌زاده سرمربی و عارف سعیدیان سرپرست تیم فوتبال مس و همچنین اعضای هیات مدیره کانون هواداران باشگاه مس از جمله آقای ابراهیمی نیز حضور داشتند.

در این مراسم جمع کثیری از ورزشکاران و مربیان تیم‌های مختلف مس و هواداران باغیرت این باشگاه نیز حاضر بودند تا خانواده‌ی باشگاه مس نیز حق‌شناسی خود را از این چهره‌ی برجسته‌ی استان به عمل بیاورد.

پیش از این و در جریان بازی تیم‌های مس کرمان و ایرانجوان بوشهر نیز باشگاه مس برنامه‌ی مفصلی را برای بزرگداشت یاد و خاطره‌ی آیت‌الله رفسنجانی برگزار کرد که با توجه ویژه‌ای نیز همراه شد.

باشگاه فرهنگی ورشی صنعت مس کرمان یک‌بار دیگر داغ از دست دادن سردار سازندگی ایران را به عموم مردم تسلیت عرض می‌نماید.


یکشنبه 26 دی ماه 1395 ساعت 23:38
سلام ارش برهانی تیم نداره لطفا جذبش کنید
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) حسین  1395/10/28 ساعت 13:17
بازیکن مسن اصلا به درد نمیخوره. ما با جوانانمان تا الان سه برد پیاپی داشتیم. مگه با مسن ها چه نتیجه ایی گرفتیم؟ واقعا روند باشگاه و تیم عالیه. داریم میبینیم چه حمایتی از هواداران میشه که حتی بازی پخش مستقیم هم میشه. سه چهار هزار نفر میان ورزشگاه برای حمایت
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو