شماره‌ی خبر : ‌1470 | تعداد بازدید : 3404
یکشنبه 19 دی ماه 1395 ساعت 12:40

مجتبی محبوب‌مجاز رسما به مس کرمان پیوست

او یکی از بازیکنان با سرعت بالا محسوب می‌شود که قابلیت بازی در پست هافبک‌ نفوذی کناری و هافبک بازیساز را نیز دارد و در نقل و انتقالات نیم فصل پیشنهادات جدی از بسیاری تیم‌ها از جمله خونه به خونه را داشت که در نهایت با تیم فوتبال مس کرمان به توافق رسید

مجتبی محبوب‌مجاز رسما به مس کرمان پیوست

مجتبی محبوب‌مجاز صبح امروز با حضور در باشگاه مس کرمان و امضای قرارداد با این باشگاه، به طور رسمی به جمع نارنجی‌پوشان کرمانی پیوست.

محبوب‌مجاز که متولد سال 1370 می‌باشد و سابقه‌ی بازی در تیم استقلال تهران را نیز دارد، بیگانه با پیراهن نارنجی مس نیست و پیش از این در تیم‌های مس سرچشمه و مس رفسنجان نیز توپ زده است.

او یکی از بازیکنان با سرعت بالا محسوب می‌شود که قابلیت بازی در پست هافبک‌ نفوذی کناری و هافبک بازیساز را نیز دارد و در نقل و انتقالات نیم فصل پیشنهادات جدی از بسیاری تیم‌ها از جمله خونه به خونه را داشت که در نهایت با تیم فوتبال مس کرمان به توافق رسید.

محبوب‌مجاز در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ یک در تیم مس رفسنجان توپ می‌زد و در یازده بازی مجموعا 760 دقیقه برای تیم مس رفسنجان بازی کرد و دو گل را برای این تیم برابر تیم‌های خونه به خونه و فولاد سزد به ثمر رساند ضمن اینکه او برروی پنج گل تیم مس رفسنجان نیز در نیم فصل اول تاثیر مستقیم داشت.

با قطعی شدن انتقال محبوب‌مجاز به تیم مس کرمان او از روزهای آتی در تمرینات تیم مس حضور پیدا خواهد کرد تا هرچه سریع‌تر آماده‌ی بازی در این تیم گردد.


دوشنبه 20 دی ماه 1395 ساعت 15:42
مجتبی عالیههههه ایشون اتفاقا به مهاجم کلاسیک و سرعتی و باهوشه،توی رفسنجان هافبک بود در حالی پست اصلیش مهاجمه و خیلی تاثیرگذاره
دوشنبه 20 دی ماه 1395 ساعت 15:43
بازیکن خوش استیل و گلزنیه فکر میکنم دو مهاجمه با دغاغله کولاک کنن
دوشنبه 20 دی ماه 1395 ساعت 15:44
کارش درسته
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو