شماره‌ی خبر : ‌1455 | تعداد بازدید : 2222
سه‌شنبه 14 دی ماه 1395 ساعت 11:40

زنده‌روح: با پیروزی‌های نیم فصل دوم حسین‌خانی بیش از همه خوشحال می‌شود

باید با نبودن فرزاد حسینخانی کنار بیاییم و به فکر آینده باشیم. نتیجه گرفتن ما هم باعث خوشحالی او می شود.

زنده‌روح: با پیروزی‌های نیم فصل دوم حسین‌خانی بیش از همه خوشحال می‌شود

بعد از جدایی فرزاد حسین‌خانی از تیم فوتبال مس کرمان برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، حالا احمد زنده‌روح به عنوان کاپیتان اول تیم وظایف سنگین‌تری را بر دوش دارد. بازیکن تیم فوتبال مس در گفتگویی پیرامون آخرین وضعیت تیم مس بیشتر توضیح می‌دهد.

-در خصوص نیمی از فصل که مس پشت سر گذاشت و نتایج به دست آمده صحبت کن. تا چه اندازه به هدف خود رسیدید؟

زنده روح: آن چیزی که خودمان انتظار داشتیم نشد، خوب نبود اما بد هم نتیجه نگرفتیم. نفرات خوبی اول فصل جذب شدند و با بازیکنان قبلی، تیم یکدستی جمع شد. با این حال در بعضی بازی ها بدشانسی و در بعضی دیگر خود ما باعث این نتایج شدیم.

-در چند مورد بازی برده با تساوی عوض شد. به مسائل روانی برنمی گردد؟

زنده روح: صددرصد. مسائل روانی موضوعی است که از تیم و بازیکنان جدا نمی شود. من اعتقاد دارم اگر بازیکن از لحاظ روحی و روانی آماده باشد، کمبود فنی جبران می شود و تیم با توان بیشتری ظاهر می شود. توانایی برخی بازیکنان ما خیلی بیشتر از چیزی بود که در نیم فصل اول نشان دادند و اگر با همان سطح خود بازی نکردند به این دلیل بود که از نظر روانی آماده نبودند.

-در مورد وضعیت خودت بگو. با 4 گل و 3 پاس گل با اینکه از دروازه دور هستی اما باز هم جزو تاثیرگذارترین بازیکنان تیم بودی، اگرچه از احمد زنده روح توقعات بیشتر از این عملکردی بود که در نیم فصل داشت...

زنده روح: عملکرد من می توانست بهتر باشد و به شخصه انتظار بیشتری از خودم داشتم اما تمام تلاشم را چه در زمین و چه در تمرینات برای مس انجام دادم تا مثمرثمر باشم. در این چند سال خدا خیلی کمک کرد و بعضی مواقع جواب گرفتم. در نیم فصل مصدومیتی بدموقع داشتم و دقیقا در زمانی که روند اوجم آغاز شده بود. بعد از بازی استقلال مصدوم شدم و بازی سپیدرود و خونه به خونه را نتوانستم بازی کنم. در سه بازی آخر هم اصلا خوب نبودم اما رفته رفته بهتر می شوم.

-با جدایی فرزاد حسینخانی، وظیفه تو به نظر می رسد سنگین تر شده و وظایف کاپیتانی تو بیشتر می‌شود...

زنده روح: تمام بچه ها این وظیفه را دارند تا شرایط را جوری ایجاد کنیم که روند رو به رشد تیم شروع شود. نه تنها من بلکه همه بازیکنان و دیگر بازیکنانی که قرار است به تیم اضافه شوند.

-نظرت در این اتفاق چیست؟

زنده روح: ای کاش این اتفاق رخ نمی‌داد ولی من فقط این را بگویم که عزت و ذلت دست خداست. بهرشکل آقا فرزاد مقبولیت زیادی بین بازیکنان تیم چه آن‌ها که چند سال پیراهن مس را می‌پوشند و چه بازیکنانی که جدیدا به تیم آمدند دارد و جدایی او قطعا اتفاق ناراحت کننده‌ای برای اعضای تیم بود. البته نه تنها آقا فرزاد، بلکه جدایی بقیه دوستان هم ناراحت کننده بود.

-فکر می‌کنی این اتفاق تاثیر حاشیه‌ای زیادی در تیم بگذارد که در نتایج اثرگذار شود؟

زنده روح: طبیعتا تیم از لحاظ روحی ضربه خورده است و بازیکنان ناراحت هستند. اما اگر منظورتان احتمال کم کاری هست باید بگویم که بازیکنان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا مس نتیجه بگیرد. باید با نبودن فرزاد حسینخانی کنار بیاییم و به فکر آینده باشیم. نتیجه گرفتن ما هم باعث خوشحالی او می شود.

-با توجه به وضعیت فعلی تیم، چقدر به صعود خوشبینی؟

زنده روح: من از همان اول فصل اعتقاد داشتم که فصل سختی است اما خودمان با عملکرد نیم فصل اول سختی را دو چندان کردیم. در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت می شود. برای صعود شرایط باید ایده آل باشد و امیدوارم این شرایط ایجاد شود و نتیجه بگیریم. دو فصل پیش همه در کرمان حمایت کردند و دو نیم فصل متفاوت رقم خورد. بازیکنانی که در نیم فصل اضافه شدند هرکدام  باری از روی دوش تیم برداشتند اما متاسفانه آن حاشیه ها اتفاق افتاد. هرکسی نمی توانست تحمل کند، تمرین می رفتم هیچ بازیکنی از لحاظ روانی شرایط خوبی نداشت و هر روز صحبتی در مورد مس مطرح می شد. امیدوارم جایگزین های مناسبی جذب شوند و بهترین تصمیمات گرفته شود.

-در بازی راه آهن هواداران اعتراضاتی داشتند. شعارها باعث بی انگیزگی تیم نشد؟!

زنده روح: تماشاگر حق دارد. همیشه این را به خودم گفته ام. به این امید به ورزشگاه می آید که تیمش را با صلابت ببیند و انتظار برد دارد. همانطور که تشویق باعث ایجاد انگیزه می شود، برخی شعارها هم از نظر روحی تیم را تضعیف می کند.

-جمعه در شروع نیم فصل دوم با فجر بازی دارید. برد در این بازی می تواند روند تیم را مثبت کند. نظرت در مورد این بازی؟

زنده روح: همانطور که گفتید بازی مهم و شاید تعیین کننده ای است. همیشه بازی اول اهمیت زیادی دارد و بازی با فجر همینگونه است و می تواند تاثیرگذار باشد. فجر روند خوبی در پیش گرفته اما ما هم اگر می خواهیم به هدف برسیم باید ببریم. با برد خیلی چیزها عوض می شود.

-در آخر اگر صحبت خاصی داری بگو...

زنده روح: تشکر می کنم از شما. امیدوارم شرایط به نحوی پیش برود که نیم فصل دوم یک نیم فصل خوب باشد و به چیزی که مدنظرمان است، برسیم.


سه‌شنبه 14 دی ماه 1395 ساعت 13:50
فقط احمد زنده روح ،خیلی ببخشید اگه بازیکنان قبل از شما تا سن ١٠٠سالگی بازی میکردن شما میتوانستید بازی کنین؟ قطعا نه،پس الان هم زمان استفاده از تحربیات شما در پست های دیگه است و باید میدان را به جوانان بدهید
مس بزرک کرمان
0
1
سه‌شنبه 14 دی ماه 1395 ساعت 13:51
فقظ مس و بزرگی این نام مهم است،انشالله نیم فصل دوم بهترین بازی ها را از بازیکنان شاهد خواهیم بود در غیر اینصورت مردم کرمان بییار فهمیم هستند چون نیم فصل اول بی حاشیه ترین نیم فصل دوران باشگاه بود
سه‌شنبه 14 دی ماه 1395 ساعت 13:53
اگه قراره صعود نکنیم و بازیکنان تاریخ گذشته و غیربومی بیان پول بگیرن و برن،پس بهتر که با جوانان بومی بازی کنیم و پولش تو جیب همشهری هامون بره ای ول به سیاست های باشگاه و ای ول به بازیکنان با غیرت کرمانی
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز