شماره‌ی خبر : ‌1411 | تعداد بازدید : 2533
سه‌شنبه 30 آذر ماه 1395 ساعت 10:43

مربی تیم جوانان مس:برای بقا شش فینال سرنوشت‌ساز پیش رو داریم

ما 6 فینال دیگر داریم و باید ما و بچه‌ها بیشتر زحمت بکشیم تا در این 6 بازی موفق عمل کنیم تا سهمیه لیگ برتری را ازدست ندهیم. این سهمیه متعلق به استان کرمان است و نباید جوانان این شهر و استان ضرر کنند.پس هنوز در منطقه سقوط هستیم.

مربی تیم جوانان مس:برای بقا شش فینال سرنوشت‌ساز پیش رو داریم

مسعود مهرجو دارای مدرک مربیگری آسیا وفوق لیسانس مدیریت است . سرمربی محجوب تیم جوانان مس کرمان از 12 سالگی فوتبال در تیم‌های منتخب شهر آغاز و حال 16 سال در تمام رده‌های سنی مس مربیگری کرده است و همراه تیم‌های مختلف؛ چندین مقام کشوری بدست آورده است.

او که فصل قبل به نوعی ناجی تیم مس ب شد و پس از حضور در این تیم جواز مس ب در رقابت‌های لیگ سه کشور را در فصل قبل حفظ کرد، حالا در این فصل ماموریت حفظ تیم جوانان مس در لیگ برتر را پیدا کرده است تا با انجام این کار لقب ناجی را از آن خود کند.

حضور او در تیم جوانان مس با دو پیروزی شیرین این تیم برابر شاهین بوشهر و نفت آبادان همراه شد که موجب گردید امیدها برای بقای این تیم در لیگ برتر جوانان به شدت زنده شود. این امیدواری در صحبت‌های مسعود مهرجو نیز به شدت موج می‌زند.

* آقای مهرجو کسب دو برد شیرین متوالی  برابر شاهین بوشهر و نفت آبادان را تبریک میگویم. خوشبختانه با این بردها، به نظر می‌رسد تیم عادت به برد کرده و از قعر جدول جدا شد و با تیم بالاتر از خودش نیز هم امتیاز شد.در مورد این پیروزی بگویید؟

این برد متعلق به بچه‌ها هست و آنها زحمت این بردها را کشیدند از آن‌ها وهمکارانم تشکر می‌کنم. بچه‌ها واقعا در این بازی‌ها سنگ تمام گذاشتند. همچنین صمیمانه از هواداران عزیز و غیرتمند مس کرمان نیز ممنونم که تشویق‌های آنان نیروی مضاعفی برای تیم ما بود. تیم نفت آبادان برای برد به کرمان آمده بود و ما هم فقط سه امتیاز را می‌خواستیم ولی متاسفانه یک پنالتی نیمه اول از دست دادیم و موقعیت‌های فراوانی را خراب کردیم اما در پایان با یک گل به پیروزی رسیدیم و 6 امتیاز شیرین نصیب ما شد؛ 3 امتیاز خودمان گرفتیم و 3امتیاز هم از نفت آبادان کم کردیم. بچه‌ها به این خود باوری رسیدند که باید رو به حرفه‌ای‌گری بروند.

ما باید بدانیم و تلاش کنیم تا از باشگاه عقب نمانیم زیرا با این سیاست‌های باشگاه که شرط اول آنان بومی‌گرایی و اهمیت به جوانان است و آینده‌ی روشنی که در انتظار این جوانان است، باید زیاد تلاش کنیم زیرا این موقعیت پس از سال‌های سال نصیب این بازیکنان و جوانان کرمانی رسیده است.

* تیم را در بدترین شرایط روحی و جایگاه تیمی تحویل گرفتید . ولی به شما اعتماد شد و شما حالا با این دو برد یک تیم متحول شده را دارید . از شرایط روزهای اول برای ما بگویید و اینکه الان به خوبی جواب اعتماد را دادید و شرایط تیم روحی با این دو برد بسیار بهتر شده است؟
ابتدا باید از آقای رسول نامجو وکادرش تشکر کنم که برای این تیم زحمت کشیدند. برای این تیم نفرات خوبی جذب شده است و من بارها تاکید کردم که این تیم با وجود رسول نامجو هم می‌توانست شرایط خود را پیدا کند چراکه بدن‌های بازیکنان ما تازه به فرم ایده‌آل خود رسیده است؛ دوما این تیم هنوز خطر سقوط را احساس میکند. ما 6 فینال دیگر داریم و باید ما و بچه‌ها بیشتر زحمت بکشیم تا در این 6 بازی موفق عمل کنیم تا سهمیه لیگ برتری را ازدست ندهیم. این سهمیه متعلق به استان کرمان است و نباید جوانان این شهر و استان ضرر کنند.پس هنوز در منطقه سقوط هستیم.

* به نظر می آید تیم شما از نظر قد و هیکل نسبت به دیگر تیم‌ها پایین تر است دلیل این موضوع چیست ؟ و در برابر صنعت نفت شاید هر کسی بازی را میدید فکر می‌کرد جوانان مس با امیدهای صنعت نفت بازی می‌کند!!

ببینید هر تیم 5 بازیکن از سهمیه سن بالاتر می‌تواند استفاده کند. متاسفانه 4 بازیکن سهمیه‌ای ما به علت مصدومیت و مسائل دیگر حضور نداشتند . تیم بیشتر بر پایه نوجوانان سال قبل بسته شده است چراکه باهم از نظر هماهنگی شرایط خوبی دارند. همچنین از لحاظ تکنیکی و تاکتیک دستور پذیری خوبی هم دارند.

* چرا تیم موقعیت‌های فراوانی را از دست می‌دهد حتی پنالتی از دست دادیم. برای این موضوع فکری کردید؟ چراکه همه‌ی تیم‌ها از یک موقعیت هم نهایت استفاده را می‌کنند و گل می‌زنند و با همان گل بازی را هم می‌برند. اما ما موقعیت‌های فراوانی خلق می‌کنیم اما در ضربات اخر دقت نداریم.

اولا این روزها در تمام تیم‌ها خصوصا تیم‌های بزرگ از دست رفتن موقعیت زیاد شده و معضل بزرگ تیم ما هم قبول دارم همین است. انشالله با تمرین‌های اختصاصی و تیمی این معضل را تاحدودی برطرف میکنیم در ثانی این را هم بگویم که این تیم یک تیم جوان وکم تجربه است و باید کسب تجربه کند.

* و در نهایت  یک قول از شما میگیریم که قطعا تیم در لیگ می‌ماند و سال آینده خیلی بهتر بسته خواهد شد...
من وهمکارانم شبانه روز در فعالیت و طراحی تمرین هستیم وسعی وکوشش میکنیم که به امید خدا تیم لیگ برتر بماند و امیدوارم که بچه‌ها هم تمام سعی وکوشش خود را بخرج دهند تا این تیم به نتیجه برسد. در پایان از مدیر عامل محترم جناب آقای مسعودزاده بخاطر حمایت‌شان از تیم جوانان بسیار تشکر می‌کنم؛ همچنین از جناب حاج اسماعیلی و آقای عبدالرشیدی تشکر میکنم و همچنین ازشما بابت این مصاحبه.


فرهاد عرب
0
0
چهارشنبه 1 دی ماه 1395 ساعت 09:56
باید تیم جوانان بماند و همه دست به دست هم بدهیم و این ٤تیم پایه لیگ برتر افتخار هستن
هوادار مس
0
0
چهارشنبه 1 دی ماه 1395 ساعت 09:57
قطعا می مانیم شک نکنین
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا