شماره‌ی خبر : ‌1330 | تعداد بازدید : 3993
چهارشنبه 3 آذر ماه 1395 ساعت 10:29

سرمربی امیدهای مس: با وجود همه‌ی مشکلات به تیم خود ایمان کامل دارم

با توجه به شرایط موجود، حفظ سهمیه‌ی تیم در لیگ برتر و همچنین معرفی چند بازیکن ایده آل به لیست فصل آینده بزرگسالان، اهداف عمده‌ی تیم امید مس می‌باشد که باشگاه بر آن تاکید داشته است

سرمربی امیدهای مس: با وجود همه‌ی مشکلات به تیم خود ایمان کامل دارم

سرمربی تیم فوتبال امیدهای مس کرمان بعد از لغو بازی هفته‌ی قبل این تیم برابر ملوان در انزلی به دلیل شرایط بدی جوی، پیرامون وضعیت تیم خود توضیح داد.

محمدرضا عسگری در این باره گفت: در هفته‌ی اول برابر فولاد  خوزستانی قرار گرفتیم که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می‌شد و یکی از تیم‌های مدعی این فصل نیز بود. آن‌ها با آمادگی کامل برابر ما قرار گرفتند اما تیم ما نیز نشان داد که در این فصل و در برابر بزرگان و مدعیان می‌تواند پا به پای آن‌ها حرکت کند و هرچند این بازی مساوی شد اما حتی شانس پیروزی ما به مراتب بیشتر از حریف بود و این خودباوری در بین بازیکنان ما که در بازی اول رقم خورد نکته‌ی بسیار امیدوار کننده‌ای بود.

سرمربی تیم فوتبال امیدهای مس افزود: بهرشکل رده‌ی سنی امید رده‌ی سنی حساسی می‌باشد که کار کردن در این رده موضوعات خاص خود را دارد. ما در این فصل به دلیل تغییرات زمانی که فدراسیون فوتبال در فصل نقل و انتقالات ایجاد کرد و بی‌نظمی که در این موضوع به چشم آمد، نتوانستیم چند بازیکن مد نظر را به تیم خود جذب کنیم.

وی ادامه اداد: همچنین چهار تا پنج مهره‌ی اصلی تیم ما نیز نام خود را در لیست تیم بزرگسالان مس می‌بینند و به دلیل اینکه به همراه این تیم تمرین می‌کنند و در اردوهای آن حضور دارند، ما توانایی استفاده‌ی کامل از این نفرات را نیز نداریم و این سبب می‌شود که مثلا ما در بازی هفته‌ی قبل خود فقط با 15 بازیکن و در غیاب نفرات اثر گذارمان کار را پیش ببریم.

عسگری در رابطه با لیست تیم امید مس افزود: یکی دیگر از مشکلات ما در لیگ برتر امیدها این است که سهمیه‌ی لیست امیدهای تیم‌های بزرگسالی که در لیگ برتر حضور دارند با تیم‌های بزرگسال لیگ یکی متفاوت است و از این حیث تیم‌های امیدی که بزرگسالان‌شان در لیگ یک حضور دارند مثل تیم امید مس، در لیگ برتر امیدها با مشکلات بیشتری روبرو می‌شوند.

سرمربی امیدهای مس بر همکاری بیشتر کادر فنی دو رده‌ی سنی امید و بزرگسالان تاکید کرد و گفت: می توانیم با همکاری و تفاهم بیشتر از توانایی‌های بازیکنان لیست مشترک امید و بزرگسالان استفاده‌ی بیشتری ببریم و در این زمینه بازیکنان نیز کمتر متضرر می‌شوند و قطعا آمادگی بیشتری برای بازی در هر دو رده خواهند داشت.

او با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه و بیشتر از بازیکنان امید افزود: رده‌ی سنی امید نزدیک‌ترین زده‌ی سنی به بزرگسالان است و همین سبب می‌شود که بازیکنان این تیم توقعات بیشتری در رابطه با حمایت و توجه بیشتر داشته باشند. قطعا با توجهات بیشتری نیز که به این رده‌ی سنی خواهد شد، مسیر پیشرفت و خودباوری این بازیکنان را نیز بیش از پیش هموار خواهیم کرد و نفع اول آن را نیز باشگاه مس خواهد برد.

وی در رابطه با اهداف تیم خود در این فصل گفت: با توجه به شرایط موجود، حفظ سهمیه‌ی تیم در لیگ برتر و همچنین معرفی چند بازیکن ایده آل به لیست فصل آینده بزرگسالان، اهداف عمده‌ی تیم امید مس می‌باشد که باشگاه بر آن تاکید داشته است اما تیم ما در همان بازی اول نشان داد که آنقدر توانایی دارد که حتی به اهدافی بالاتر از این‌ها فکر کند.

سرمربی امیدهای مس تاکید کرد: ما بازیکنان بسیار با انگیزه‌ای داریم و من به توانایی آن‌ها ایمان کامل دارم که با وجود همه‌ی سختی‌ها و مشکلات در بازی‌های لیگ برتر امیدهای این فصل با تمام وجود خواهند جنگید و رتبه‌ای در خور شان نام مس کرمان کسب خواهند کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز