شماره‌ی خبر : ‌13016 | تعداد بازدید : 2318
شنبه 6 مرداد ماه 1397 ساعت 14:22

میلاد باقری:اجازه نمی‌دهم مصدومیت باعث افت من شود

باقری با بیان اینکه اجازه نمی‌دهد مصدومیت باعث افت فنی او شود گفت: من تمرینات خود را زیر نظر مربیان انجام می‌دهم تا از نظر بدنی با افت مواجه نشوم.

میلاد باقری:اجازه نمی‌دهم مصدومیت باعث  افت من شود

در جریان تمرینات آماده‌سازی تیم مس و در یکی از مسابقات دوستانه، میلاد باقری مدافع این تیم در برخورد شدیدی که در بازی داشت با شکستگی فک خود مواجه شد.

باقری که برای شروع فصل جدید انگیزه‌های بسیار بالایی دارد، از روز گذشته و با شروع تمرینات تیم در کرمان با حفاظ مخصوص، در تمرینات حاضر بود و جدا از دیگران نیز تمرینات مخصوص خود را انجام داد.

این بازیکن در رابطه با آخرین وضعیت خود می‌گوید: پرشکان اعلام کردند که به دلیل شدت بالای ضربه و شکستگی که در فک من ایجاد شده است چند بازی را در ابتدای فصل از دست می‌دهم اما تمام تلاش و انگیزه‌ی من این است که هرچه سریع‌تر از بند این مصدومیت رها شوم و بتوانم برای بازی آماده شوم.

باقری با بیان اینکه اجازه نمی‌دهد مصدومیت باعث افت فنی او شود گفت: من تمرینات خود را زیر نظر مربیان انجام می‌دهم تا از نظر بدنی با افت مواجه نشوم.

مدافع تیم مس با بیان اینکه شدت ضربه به صورت او بسیار بالا بود گفت: خوش‌شانس بودم که اتفاق بدتری برای من نیافتاد ولی جا دارد از همراهی که فرزاد حسین‌خانی کاپیتان تیم برای طی کردن روند مصدومیتم انجام داد از او تشکر کنم که حضورش در کنار من بسیار دلگرم کننده بود.

میلاد باقری با بیان اینکه تیم روز به روز شرایط آرمانی خود را برای بازی‌های لیگ یک بیشتر پیدا می‌کند گفت: قطعا با نفراتی که داریم جزو یکی از مدعیان اصلی صعود خواهیم بود و امیدوارم با نتایج هفته‌های ابتدایی خیلی زود جایگاه خود را در بالای جدول مستحکم کنیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو