شماره‌ی خبر : ‌1293 | تعداد بازدید : 1595
شنبه 22 آبان ماه 1395 ساعت 11:12

مربی تیم فوتبال مس: روند صعودی تیم مس را ادامه می دهیم

تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تمامی نفرات تیم آماده هستند که در زمین مسابقه بهترین بازی خود را انجام دهند. ما شناخت خوبی از تیم سپیدرود داریم و می‌دانیم که این تیم به خوبی فوتبال بازی می‌کند.

مربی تیم فوتبال مس: روند صعودی تیم مس را ادامه می دهیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان شرایط تیم را در هفته‌های اخیر با ثبات و رو به صعود ارزیابی کرد و از تداوم این وضعیت در هفته‌های آتی گفت.

ولی میرزایی دستیار اول منصور ابراهیم‌زاده در تیم مس پیرامون بازی‌های اخیر این تیم گفت: همینکه تیم در سه بازی اخیر خود در لیگ یک گل دریافت نکرده است و روند امتیازگیری و صعود ما در جدول تداوم داشته است و همچنین برابر استقلال تهران در آزادی نمایش فنی بسیار خوبی را در زمین ارایه می‌کند همگی نشانه‌های این است که تیم رفته رفته شخصیت واقعی خود را پیدا می‌کند و این مسئله در زمین مسابقه قابل مشاهده است.

میرزایی در رابطه با بازی سپیدرود نیز می‌گوید: بهرشکل این تیم از بالانشینان جدول است و ما در کرمان برابر این موقعیت را داریم که با ارایه یک بازی خوب و هوشمندانه و گرفتن امتیاز از این تیم، خود را در بالای جدول به جایگاه خوبی برسانیم و تیم به هیچ وجه نمی‌خواهد این موقعیت را به راحتی از دست بدهد.

وی ادامه داد: تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تمامی نفرات تیم آماده هستند که در زمین مسابقه بهترین بازی خود را انجام دهند. ما شناخت خوبی از تیم سپیدرود داریم و می‌دانیم که این تیم به خوبی فوتبال بازی می‌کند اما در مقابل تیم ما نیز در برابر تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند و کمتر بازی تاخییری را در دستور کار دارند، به مراتب کار راحت‌تری برای ارایه بازی دارد و از همین رو من فکر می‌کنم روز یکشنبه بازی خوبی در کرمان ببینیم که با حمایت هواداران متعصب و پرشور کرمانی امتیاز کامل بازی را به حساب خود بریزیم.

وی بر همدلی و اتحاد بین همه‌ی کرمانی‌ها و عوامل مرتبط با تیم مس برای صعود تاکید کرد و گفت: در بین همه‌ی شاخص‌های صعود، این دو فاکتور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نه تنها باشگاه که همه‌ی عوامل استان نیز باید برای موفقیت دست خود را در دست باشگاه مس بگذارند.

میرزایی تلاش نهایی مجموعه‌ی مس را صعود تیم فوتبال به لیگ برتر دانست و گفت: در همه‌ی 9 سالی که در کنار تیم مس بودم کاملا درک کردم که همه‌ی تلاش‌ها و فعالیت‌ها برای کسب بهترین نتیجه بوده است. مطمئن باشید در این فصل نیز برای کسب بهترین نتیجه و هدف تلاش می‌کنیم و در این زمینه با تمام وجود می‌جنگیم.


شنبه 22 آبان ماه 1395 ساعت 11:30
ایشالا با حضور پرشور هوادارا سپیدرود رو میبریم پیش به سوی صدر جدول
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو