شماره‌ی خبر : ‌12904 | تعداد بازدید : 3726
چهارشنبه 6 تیر ماه 1397 ساعت 10:20

پس از شروین بزرگ و علی پورمحمد، امین جهان‌کهن و محمد فرامرزی به مس پیوستند

با اعلام کادر فنی تیم مس کرمان دو بازیکن جدید با امضای قرارداد به تیم فوتبال مس کرمان آمدند تا پس از شروین بزرگ و علی پورمحمد، دو بازیکن جدید با نام‌های امین جهان‌کهن و محمد علی فرامرزی به تیم مس اضافه شوند.

پس از شروین بزرگ و علی پورمحمد، امین جهان‌کهن و محمد فرامرزی به مس پیوستند

با اعلام کادر  فنی تیم مس کرمان دو بازیکن جدید با امضای قرارداد به تیم فوتبال مس کرمان آمدند تا پس از شروین بزرگ و علی پورمحمد، دو بازیکن جدید با نام‌های امین جهان‌کهن و محمد علی فرامرزی به تیم مس اضافه شوند.

محمد علی فرامرزی متولد سال 1372 در پست دفاع چپ بازی می‌کند. او که  سابقه‌ی دعوت به تیم‌های ملی جوانان و امید کشورمان را نیز دارد، در باشگاه‌های فجرسپاسی، پدیده خراسان و استقلال خوزستان در لیگ برتر بازی کرده است.

این بازیکن که مد نظر برانکو ایوانکویچ نیز بود و با تیم پرسپولیس تهران قرارداد نیز امضا کرد، به دلیل مشکلات لیست تیم پرسپولیس نتوانست در این تیم بازی کند و به تیم سیاه‌جامگان پیوست و فصل قبل در لیگ برتر فوتبال کشور توپ زد.

امین جهان کهن دیگر بازیکن جدید تیم فوتبال مس کرمان است که متولد سال 1371 می‌باشد و در پست هافبک  و هافبک چپ بازی می‌کند.

امین جهان کهن فوتبال خود را از آکادمی فولاد شروع کرد و از رده نونهالان تا رده بزرگسالان به مدت 10 سال در این تیم حضور داشت. وی در رده جوانان در تیم فولاد در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان آقای گلی دست یافت و از رده جوانان به عضویت تیم بزرگسالان فولاد درآمد و 4 فصل را در تیم فولاد سپری کرد.

سپس وی برای گذراندن خدمت سربازی به فجر سپاسی شیراز پیوست و دو فصل را در فجر گذراند و 5 گل به ثمر رساند.

جهان کهن مجددا در زمان دراگان اسکوچیچ به فولاد بازگشت و در نیم فصل دوم فصل 94/95 نه بازی برای فولاد انجام داد و 2 پنالتی و 5 پاس گل را برای این تیم به دست آورد.

این هافبک 25 ساله فصل قبل را در نفت مسجد سلیمان سپری کرد و 31 بازی برای این تیم انجام داد و 4 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد.

این بازیکن فصل قبل نیز یکی از بازیکنان ثابت و اثرگذار تیم ملوان انزلی بود که 28بازی برای این تیم انجام داد و 8 پاس گل را در کارنامه خود ثبت کرد و بارها در تیم منتخب هفته قرار گرفت.

پیش از این شروین بزرگ و علی پورمحمد نیز به تیم مس کرمان اضافه شده بودند که معرفی کاملی از این دو بازیکن ارائه شده بود.


چهارشنبه 6 تیر ماه 1397 ساعت 12:34
بسیار عالی مطمئن باشید امسال سعود میکنیم امیدوارم کادر مدیریتی مس تا آخر با همین جدیت برنامه هاشونو به جلو ببرن کار و تلاش از شما ، حمایت از ما هوادارا
چهارشنبه 6 تیر ماه 1397 ساعت 15:40
با این آماری ک جهان کهن پارسالداشته ب نظر ستاره ای میاد
پنج‌شنبه 7 تیر ماه 1397 ساعت 00:06
خدا کنه لیگ برتری بشیم امسال دیگه وقتش رسیده با مدیریت درست لیگ برتریم انشالله
پنج‌شنبه 7 تیر ماه 1397 ساعت 11:58
امیدواریم مدیرعامل تحت تاثیر شعار مزخرف بومی گرایی یه عده که نفعشون در این شعار هست قرار نگیرد.ما تیم قدرتمند زمان بازیهایی آسیایی رو میخواهیم.شعار بومی گرایی در کجای دنیا انجام شده که یه عده فوتبال نفهم تکرار میکنند؟
جمعه 8 تیر ماه 1397 ساعت 15:20
مرسی از مدیریت. فقط مونده یک مهاجم و یک هافبک دیگر. نگاهی به اکسین و آلومینیوم اراک هم داشته باشید و با توجه به رقیبان تیم ببندید. اکسین عملا تیم لیگ برتری گسترش فصل قبل را خرید.
شنبه 9 تیر ماه 1397 ساعت 19:36
تیم در چند نقطه چند بازیکن باکیفیت مثل یک گلر خوب هافبک و مهاجم خوب میخاد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا