شماره‌ی خبر : ‌12900 | تعداد بازدید : 1499
سه‌شنبه 5 تیر ماه 1397 ساعت 12:36

عباسپور: امیدوارم مصدومیت مانع حضورم در جاکارتا نشود

امیدوارم هرچه سریع‌تر از بند این مصدومیت خارج شوم تا برای بازی‌های پارآسیایی جاکارتا تمرینات جدی خود را شروع کنم و به مرز آمادگی برای تکرار موفقیت در این مسابقات برسم.

عباسپور: امیدوارم مصدومیت مانع حضورم در جاکارتا نشود

سمیه عباسپور تیرانداز بانو باشگاه مس کرمان این روزها مشغول تدارک تیم تیراندازی با کمان دختران مس برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر است.

عباسپور که چندین مدال بین‌المللی را نیز در مسابقات تیراندازی با کمان معلولین جهان از آن خود کرده است پیرامون آخرین وضعیت تمرینی خود می‌گوید: به دلیل مصدومیت شدیدی که از ناحیه کتف به آن دچار شدم فعلا مراحل درمانی خود را پشت سر می‌گذارم.

وی افزود: امیدوارم هرچه سریع‌تر از بند این مصدومیت خارج شوم تا برای بازی‌های پارآسیایی جاکارتا تمرینات جدی خود را شروع کنم و به مرز آمادگی برای تکرار موفقیت در این مسابقات برسم.

عباسپور  در رابطه با تیم این فصل دختران با کمان مس نیز گفت: در این فصل تصمیم گرفتیم علاوه بر کامپوند در بخش ریکرو نیز شرکت کنیم و با توجه به قرعه‌کشی مسابقات و تاریخ شروع آن‌ها باید هرچه‌ سریع‌تر آماده این رقابت‌ها شویم.

این تیرانداز باشگاه مس در رابطه با شرایط مسابقات این فصل گفت: ما در دوره‌ی پیش به مقام قهرمانی رسیدیم اما در این فصل کار برای تکرار قهرمانی بسیار سخت است و با توجه به جدایی چند تیرانداز ملی پوش از جمع ما، کارمان در برابر رقیبان برای کسب دوباره‌ی جام بسیار مشکل است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا