شماره‌ی خبر : ‌1282 | تعداد بازدید : 1372
سه‌شنبه 18 آبان ماه 1395 ساعت 17:12

آلومینیوم اراک0-0مس کرمان/ یک امتیاز با چنگ و دندان

تیم فوتبال مس کرمان در حالی که بسیاری از نفرات ترکیب اصلی خود را در اختیار نداشت، در اراک به یک تساوی با ارزش بیرون از خانه دست یافت.

آلومینیوم اراک0-0مس کرمان/ یک امتیاز با چنگ و دندان

تیم فوتبال مس کرمان در حالی که بسیاری از نفرات ترکیب اصلی خود را در اختیار نداشت، در اراک به یک تساوی با ارزش بیرون از خانه دست یافت.

در هفته‌ی دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور تیم مس کرمان در اراک میهمان آلومینیوم بود که تلاش دو تیم بعد از نود دقیقه تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات بود.

مس کرمان که بسیاری از بازیکنان ترکیب اصلی خود از جمله فرزاد حسین‌خانی، وحید اسماعیل‌بیگی، مجید ایوبی، مهدی دغاغله، محسن دلیر، رضا زینال‌خیری، آرمان شهدادنژاد را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت، با تمام وجود برای کسب امتیاز در این بازی تلاش کرد.

یازده مرد ترکیب اصلی منصور ابراهیم‌زاده که در هفته‌ی گذشته به دلیل مشکلات شخصی و اقامتی مجبور به ترک کشور شده بود و نتوانسته بود در تمرینات تیم حاضر شود، این بازیکنان تشکیل می‌دادند:

رضا حیدری، حامد محمودی، علی ابراهیمی، بهنام داداش‌وند، امیر حسین عسگری، احمد زنده‌روح، میلاد محمدی، احسان پورشیخعلی، میلاد پورصفشکن، علیرضا قاسمی و حسین تهامی.

با شروع بازی بازیکنان مس با ارایه یک بازی منطقی به کنترل مسابقه پرداختند و با تجمع در میانه زمین و دفع توپ‌های حریف اجازه‌ی بازیسازی و حملات را به میزبان خود ندادند.

بسیاری از بازیکنان مس با وجود اینکه برای اولین بار درترکیب ثابت مس آن‌هم در این بازی سنگین خارج از خانه قرار گرفته‌ بودند، خیلی خوب و مسلط بازی کردند.

هرچند در نیمه‌ی اول بازی بسیار آرام و کم و افت و خیز دنبال می‌شد اما رضا حیدری با دفع یک تک به تک در درون دروازه‌ی مس سبب شد که بازی در این نیمه بدون گل خاتمه پیدا کند.

در نیمه‌ی دوم میل دو تیم به حملات بیشتر شدو تعویض‌های مس نیز بیشتر به این تیم حالت تهاجمی داد.

در این نیمه تیکدری به جای قاسمی به میدان آمد. در مقابل میزبان نیز بیشتر برای رسیدن به دروازه‌ی مس به آب و آتش زد اما بازیکنان مس در انجام کارهای دفاعی عالی کار کردند و اجازه‌ی موقعیت آفرینی به حریف را نداند.

در دقایق پایانی بازی مطفی مظهری و محمد امینی‌ نیز برای مس به میدان آمدند تا جمع بازیکنان جوان و آینده‌دار مس جمع شود.

در دقیقه 75 بازی نیز مهمترین حادثه‌ی بازی رخ داد و امیرحسین عسگری به دلیل اعتراض به داور با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا مس با وجود ده نفره شدن بیشتر به فکر حفظ نتیجه و کسب یک امتیاز باشد.

در این بازی که میدان به بازیکنان جوان مس رسیده بود، شاگردان ابراهیم‌زاده با چنگ و دندان در زمین تلاش کردند تا در نهایت موفق شوند با وجود یک یار کمتر، یک امتیاز خوب خارج از خانه را آن‌هم در شرایطی که مشکلات پیش از بازی مس زیاد بود کسب کنند.

با این تساوی مس به رده‌ی هشتم جدول رده‌بندی رسید تا چشم به بازی حساس هفته‌ی آینده‌ی خود برابر تیم صدرنشین یعنی سپیدرود رشت داشته باشد. بازی که سه امتیاز آن می‌تواند حتی از مس چهره‌ی یک مدعی بسازد.


هوادار مس
0
1
سه‌شنبه 18 آبان ماه 1395 ساعت 18:39
شماره 23 عالی بود
چهارشنبه 19 آبان ماه 1395 ساعت 08:16
خسته نباشند
چهارشنبه 19 آبان ماه 1395 ساعت 11:03
سلام هفته اینده 3 امتیاز متعلق به مس خواهد بود.
چهارشنبه 19 آبان ماه 1395 ساعت 18:58
به خدا با جوان ها همه کار میشه کرد امسال هم نریم سال اینده حتما صعود میکنیم
چهارشنبه 19 آبان ماه 1395 ساعت 18:59
امتیاز ارزشمندی بود قطعا بازی سپیدرود میآییم ورزشگاه و بازی رو میبریم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز