شماره‌ی خبر : ‌1272 | تعداد بازدید : 2260
یکشنبه 16 آبان ماه 1395 ساعت 09:47

دغاغله: خوش شانس بودم رباط پاره نکردم

مچ پایم مصدوم شد و خدارا صدهزار مرتبه شکر مصدومیتم به آن شدتی که فکر می‌کردم نبود. فکر می‌کردم رباط پاره کردم اما مچ پایم بود و فکر می‌کنم با ده روز استراحت بتوانم به شرایط بازی برگردم.

دغاغله: خوش شانس بودم رباط پاره نکردم

کم‌شانس‌ترین بازیکن مس در بازی برابر استقلال تهران مهدی دغاغله بود که در نیمه‌ی دوم به میدان آمد اما بعد از ده دقیقه از بازی خود، به دلیل مصدومیت مجبور به ترک بازی شد. او که انگیزه‌های بسیار بالایی برای این بازی داشت، خوشحال است که مصدومیت شدید‌تری گریبان او را نگرفته است و از این می‌گوید که مس در ادامه‌ی بازی‌های لیگ یک با صلابت بیشتری بازی خواهد کرد.

مهدی دغاغله در رابطه با شرایط بازی این تیم برابر استقلال می‌گوید: اگر بازی را دیده باشید و توانایی تیم را مشاهده کرده باشید مطمئنا متوجه می‌شود که حق ما باخت نبود ولی خب شرایط فوتبالی طوری رقم خورد که نتوانستیم بازی را ببریم و باختیم.

این بازیکن در رابطه با مصدومیت خود در این بازی گفت: مچ پایم مصدوم شد و خدارا صدهزار مرتبه شکر مصدومیتم به آن شدتی که فکر می‌کردم نبود. فکر می‌کردم رباط پاره کردم اما مچ پایم بود و فکر می‌کنم با ده روز استراحت بتوانم به شرایط بازی برگردم.

او در رابطه با ناراحتی خود از این اتفاق در بازی با استقلال می‌گوید: خیلی انگیزه داشتم و می‌خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم که نشد. قسمت نبود کارم را انجام دهم و برای همین حسابی ناراحت بودم.

وی در ادامه افزود: شرایط تیم ما خیلی خوب است و بدشانسی‌هایی آوردیم. اگرچه لیگ یک شرایطش به طبع خیلی با لیگ‌برتر فرق می‌کند. همه توانایی تیم ما را دیدند و توان صعود به لیگ‌برتر را داریم اما مشکلاتی هست که امیدوارم حل شود و بتوانیم به لیگ‌برتر صعود کنیم.

او درباره بازگشت مجددش به لیگ‌برتر گفت: در این بازی دلتنگ لیگ‌برتر شدم و تمام تلاشم را می‌کنم که دوباره به لیگ‌برتر برگردم. بازیکنانی که در لیگ‌برتر حضور دارند با حضور در لیگ یک شرایط بدی ندارند و برخلاف تصور ما خیلی هم شرایط لیگ یک خوب است اما همه کسانی که در لیگ یک حضور دارند دلشان برای حضور در لیگ‌برتر تنگ شده است که ان‎شاءالله کل مجموعه مس همگی با هم در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم.

دغاغله در پایان درباره نتایج کسب شده مس خاطرنشان کرد: مس تا به اینجای کار طبق بضاعتی که داشته عملکردش خوب بوده اگرچه تساوی‌های بسیاری کسب کرده اما در دیدارهای آینده‌ای که داریم قطعا نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.


یکشنبه 16 آبان ماه 1395 ساعت 12:16
دغاغله بازیکن بسیار موثریه , امیدوارم زودتر به شرایط عادی برگرده
یکشنبه 16 آبان ماه 1395 ساعت 16:20
رغاغله یکی از مهره های کلیدی مس میبا شد که امیدواریم با انگیره ای که این بازیکن دارد در بازیهای اینده به مراتب سبک بازی وهم چنین اعتماد به نفس بچه ها در جمع اوری امتیاز های بیشتر دل مردم کویر جهت صعود به لیگ برتر شاد شود
فرهاد عرب
0
2
یکشنبه 16 آبان ماه 1395 ساعت 19:42
انشالله هرچه زودتر بهبود پیدا میکنه. واقعا بازیکن فوق العاده ایی هست. کلا امسال تیم مس خیلی خیلی بازیکنان خوبی داره. واقعا مدیریت تیم هم عالی کار کرده و 30 درصد پول بازیکنان هم گرفتن. واقعا باشگاه الان بهترین و بی حاشیه ترین تیم هست. انشالله بازی بعدی هم میبریم.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز