شماره‌ی خبر : ‌1270 | تعداد بازدید : 3645
شنبه 15 آبان ماه 1395 ساعت 11:26

رونمایی رسمی از سامانه حمایتی باشگاه مس/هواداران گوشی‌ها به دست!

این سامانه جهت ارتباط بیشتر هواداران پرشور صنعت مس کرمان و باشگاه راه اندازی شده است که هواداران باشگاه بزرگ مس کرمان می توانند با ارسال شماره 34 به سرشماره 309134 در سامانه هوادارای مس عضو شوند.

رونمایی رسمی از سامانه حمایتی باشگاه مس/هواداران گوشی‌ها به دست!

تنها سامانه‌ی رسمی هواداران باشگاه صنعت مس کرمان به طور رسمی راه اندازی شد تا از این پس هواداران مس از طریق گوشی‌های موبایل خود نیز بتوانند تعصب خود را به لاله‌های نارنجی نشان دهند.

باشگاه صنعت مس کرمان در ادامه‌ی اهداف و برنامه ریزی های مدون خود برای هواداران و ارایه بهترین خدمات برای آنان با همکاری شرکت فاتح سیما دور اقدام به راه اندازی سامانه هوادارای باشگاه مس کرده است.

این سامانه از اولین دقیقه بازی استقلال و مس کرمان در جام حذفی به صورت رسمی افتتاح گردید.

این سامانه جهت ارتباط بیشتر هواداران پرشور صنعت مس کرمان و باشگاه راه اندازی شده است که هواداران باشگاه بزرگ مس کرمان می توانند با ارسال شماره 34 به سرشماره 309134 در سامانه هوادارای مس عضو شوند.

تمامی توضیحات مربوط به حضور و نحوه جوایز و دریافت اخبار از طریق پیامک برای اعضای این سامانه ارسال خواهد شد.

هواداران مس کرمان می توانند با عضویت در سامانه و افزایش امتیاز خود با دریافت امتیازهای 200 – 500 -1000-2000و 5000 امتیاز، برنده هزاران دستگاه لب تاب تب لت و گوشی هوشمند و جوایز نقدی ویژه شوند. هر هفته در هر بازی بالاترین امتیاز هوادار برنده این سامانه خواهد بود و برنده خوش شانس هفتگی جایزه ارزشمند سامانه را دریافت خواهد کرد.

نحوه شرکت در سامانه برای هر بازی، از شنبه آن هفته تا لحظه شروع بازی خواهد بود که هواداران فرصت دارند با افزایش امتیاز خود در آن هفته شانس برنده شدن را افزایش دهند. برنده خوش شانس هر هفته روز بعد از بازی از طریق سایت رسمی باشگاه و سایت رسمی سامانه و اپلیکیشن باشگاه معرفی خواهد شد.

ضمن آنکه هواداران حاضر در ورزشگاه که عضو سامانه نیز هستند در بین دو نیمه جایزه ویژه ایی را به قید قرعه دریافت خواهند کرد.

همچنین در پایان هر ماه به هوادار عزیزی که در سیستم پیش بینی نتایج بازی های صنعت مس کرمان بالاترین امتیاز را گرفته باشد جایزه نفیس دیگری تقدیم خواهد شد.

هر هوادار با توجه به امتیاز هفتگی با بالاترین امتیاز برنده خوش شانس یکی از هزاران جایزه لب تاب تب لت و یا گوشی همراه خواهد بود . همچنین هر هوادار در پایان فصل امتیاز کل در مجموع هفتگی خواهد داشت که شانس برنده شدن جایزه اصلی و بزرگ سامانه را دارا می باشد.

ضمن آنکه اپلیکیشن حرفه ایی باشگاه صنعت مس کرمان در حال طراحی می باشد که به زودی در دسترس هواداران باشگاه بزرگ صنعت مس کرمان قرار خواهد گرفت.


یکشنبه 16 آبان ماه 1395 ساعت 19:34
چقدر عالی. خیلی کار خوبی کردین. مرسی از مسولین باشگاه.
یکشنبه 16 آبان ماه 1395 ساعت 19:36
من عضو شدم چقدر باحاله هر هفته جایزه میدین. برنده منمممممممممممم
یکشنبه 16 آبان ماه 1395 ساعت 19:37
من و خانمم عضو شدیم . برای خانمم اخبار میاد ولی برای من نه. ایا مشکلی بوده در عضویت من ؟ولی ممنون از این حرکت بسیار عالی
چهارشنبه 27 بهمن ماه 1395 ساعت 17:11
چجوری لغو عضویت بزنم ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کلمه off را به همان شماره ارسال نمائید.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز