شماره‌ی خبر : ‌126 | تعداد بازدید : 3116
دوشنبه 27 مهر ماه 1394 ساعت 11:31

بازیکنان مس از تداوم نتایج خوب تیم خود می‌گویند

تیم ما می خواهد قهرمان شود و همانطور که گفتم تیم به این درک رسیده که همه بازی ها مهم و حساس است و باید با برد از زمین خارج شویم مخصوصا بازی هایی که میزبان هستیم.

بازیکنان مس از تداوم نتایج خوب تیم خود می‌گویند

بازیکنان تیم فوتبال مس از تداوم روند نتایج خوب این تیم در هفته‌های آتی لیگ یک می‌گویند و معتقند که تمامی اعضای تیم برای تحقق هدف اصلی تیم فوتبال مس با تمام وجود تلاش می‌کنند.

هادی رکابی و ادریس کوچکی دو بازیکن شایسته‌ی تیم مس کرمان که این روزها با مصدومیت مواجه هستند ولی به طور همه جانبه در کنار تیم بوده‌اند و شرایط تیم فوتبال مس را بسیار خوب توصیف می‌کنند.

هادی رکابی در گفتگو با یکی از صفحات مجازی هواداران مس اظهار کرد: پس از بازی در تیم های امید پرسپولیس، فجرسپاسی، نفت تهران، گهر درود، سنگ آهن بافق، نفت و گاز گچساران و سایپا در حال حاضر با افتخار در خدمت مردم کرمان و تیم بزرگ مس هستم.

وی در خصوص رقابت های لیگ یک در این فصل گفت: سال های قبل تعداد تیم ها کم اما فاصله بازی ها زیاد بود که باعث می شد تیم ها از لحاظ سطح کیفی دچار نوسان شوند. من به شخصه از این شرایط راضی هستم و اگر همینطور منظم پیش برود، تیم هایی که به صورت حرفه ای سازماندهی شده اند و دارای مدیریت، کادرفنی و بازیکنان خوبی هستند حتما موفق خواهند شد.

رکابی با بیان اینکه چیزی جز قهرمانی مس را راضی نمی کند، تصریح کرد: خدا را شکر کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم و مهمترین چیزی که در تیم ما اتفاق افتاده رفاقت و همدلی است و همه این موضوع را درک کرده اند که شایستگی قهرمانی را داریم و باید به این هدف برسیم. این مسئله را به وضوح در چهره تک تک بازیکنان و کادرفنی و حتی نحوه تمرین کردن بچه ها می توان دید.

هافبک مس ادامه داد: تیم ما می خواهد قهرمان شود و همانطور که گفتم تیم به این درک رسیده که همه بازی ها مهم و حساس است و باید با برد از زمین خارج شویم مخصوصا بازی هایی که میزبان هستیم. برای تیمی که می خواهد قهرمان شود فجرسپاسی صدر جدولی با تیم پاس قعر جدولی هیچ فرقی ندارد. در حال حاضر شرایط به گونه ای است که کادرفنی در بازی های خارج از خانه هم تیم را با تفکر برد به زمین می فرستد.

هادی رکابی در پایان گفت: از همه هواداران مس می خواهم در این راه سختی که پیش رو داریم مثل همیشه پشت تیم باشند و ما هم با جان و دل تلاش می کنیم تا هواداران راضی به خانه برگردند.

مدافع راست خوزستانی تیم فوتبال مس کرمان نیز معتقد است تیمی که می خواهد لیگ برتری شود نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد.

ادریس کوچکی در مورد رقابت های لیگ یک در این فصل اظهار کرد: لیگ یک این فصل نسبت به فصول گذشته بازی های بیشتری دارد و به نظر من به دلیل زیاد بودن بازی ها، چند تیم بیشتر از سایر ها تیم ها امیدوارند که به لیگ برتر صعود کنند که این مسئله کار را سخت کرده است.

وی افزود: مس هم شرایط بدی ندارد. باید بهتر از این شویم زیرا تیمی که بخواهد به لیگ برتر صعود کند خیلی باید بهتر از این کار کند. شهر کرمان پتانسیل زیادی دارد و حق دارد در لیگ برتر تیم داشته باشد. امیدوارم با تلاش و همت همه، مس لیگ برتری شود.

کوچکی در خصوص برد مس در دربی گفت: فرق دربی با سایر بازی ها هم استانی بودن دو تیم است. دو تیم موقعیت های زیادی داشتند اما مس با تجربه تر عمل کرد و توانستیم اولین برد خارج از خانه را در دربی کرمان به دست آوریم.

مدافع مس با بیان اینکه این هفته بازی سختی را مقابل گل گهر سیرجان پیش رو دارند، تصریح کرد: این تیم بازی را فیزیکی دنبال می کند. متاسفانه چند بازیکن خود را در این بازی نداریم اما محکوم به برد هستیم. تیمی که می خواهد به لیگ برتر صعود کند نباید هیچ امتیازی را به راحتی از دست بدهد و ما هم از قاعده مستثنی نیستیم و باید در کرمان که به قلعه عقاب ها معروف است 3 امتیاز را بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از تمام کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر کنم. من تلاش بیشتری انجام می دهم تا به اهدافم برسم و بتوانم خودم را در این فوتبال به اثبات برسانم.


دوشنبه 27 مهر ماه 1394 ساعت 20:08
فعلن که از گل گهر باختیم و توانایی مساوی کردن را هم در نیمه دوم نداشتیم. ظاهرا تیم با چند برد در خانه زیادی اعتماد به نفس پیدا کرده. بگوویچ امروز نشان داد که در برابر تیمهای با ارایش دفاعی برنامه مشخص و هدفمندی ندارد. دیر بجنبیم فاصله مان با تیمهای بالایی دو رقمی می شود
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس