شماره‌ی خبر : ‌1234 | تعداد بازدید : 1842
سه‌شنبه 4 آبان ماه 1395 ساعت 10:11

عضو کمیته فنی باشگاه مس: در بازی با فولاد تیم نمره قبولی گرفت

بازیکنان مس در این بازی از پس وظایفی که به ان‌ها محول شده بود به خوبی برآمدند و تیم به طور کلی نمره قبولی می‌گیرد.

عضو کمیته فنی باشگاه مس: در بازی با فولاد تیم نمره قبولی گرفت

رضا عبدالرشیدی از مربیان فوتبال استان و عضو کمیته‌ی فنی باشگاه مس کرمان پیروزی تیم فوتبال مس برابر فولاد یزد را بسیار روحیه بخش و در جهت روند رو به رشد این تیم ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه سرمربی تیم مس در بازی‌های اخیر این تیم به خوبی سیستم تیم و نفرات را شناسایی کرده است گفت: اینکه تیم مس در سه بازی اخیر دروازه‌ی خود را بسته نگه داشته است نشان می‌دهد که تیم در خط دفاعی به ترکیب ایده‌عالی رسیده است و این مسئله رفته رفته در تمام تقاط زمین نیز قابل مشاهده خواهد بود.

وی نقش هافبک‌‌های کناری مس در این بازی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: میلاد پورصفشکن و علیرضا قاسمی با رفت و برگشت‌های زیاد خود به خصوص در نیمه‌ی اول عملا کفه‌ی بازی را به سود مس سنگین کرده بودند. ضمن اینکه بازیکنان میانی مس یعنی حسین‌خانی، زنده‌روح و زینال‌خیری نیز با این دو بازیکن هماهنگی خوبی داشتند و پنالتی مس نیز حاصل همین همکاری و هماهنگی خوب این نفرات بود.

عبدالرشیدی در رابطه با نیمه‌ی دوم بازی نیز گفت: طبیعی بود که در این نیمه تیم فولاد یزد جلو بکشد و از انجا که این تیم چیزی برای از دست دادن نداشت، با توپ‌های بلند در پشت مدافعان کناری زمین مس، درصدد بود بازی را به سود خود عوض کند. فولاد بازیکنان خوبی مثل بیک زاویه و بخشی‌زاده را در ترکیب خود داشت که می‌توانستند در زمین اثرگذار باشند و این تیم اصلا تیم ضعیف و دست و پا بسته‌ای نبود.

این مربی فوتبال ادامه داد: با این حال کنترل خوب بازی از سوی بازیکنان مس در نیمه‌ی دوم سبب شد که با وجود اینکه تیم یزد پیش کشیده بود، این تیم نتواند موقعیت زیادی روی دروازه‌ی مس خلق کند و از سوی مقابل مس با در دستور کار قرار دادن استفاده از ضد حملات، برروی حرکات سرعتی مهاجمان نوک خود، حتی می‌توانست گل سوم بازی را نیز به ثمر برساند.

وی تعویض‌های تیم مس را خوب ارزیابی کرد و گفت: با حضور دغاغله سرعت ضد حملات مس افزایش یافت و این تعویض به موقع انجام شد. ضمن اینکه با حضور تیکدری و محمدی نیز شادابی و سرعت تیم مس افزایش قابل توجهی پیدا کرد و همین سبب شد که یزدی‌ها نتوانند برنامه‌های خود را برای کنترل بازی به سود خود در زمین اجرا کنند.

عبدالرشیدی در رابطه با نقطه‌ی ضعف مس در این بازی نیز گفت: البته باید در تیم مس به این نکته اشاره کرد که هر زمان پرس تیم فولاد یزد به خصوص در میانه زمین سنگین‌تر می‌شد، میزان و درصد توپ‌های لو رفته بازیکنان مس و اشتباهات فردی آن‌ها نیز افزایش می‌یافت که این نکته نباید در بازی‌های آتی تکرار شود و بازیکنان مس باید در زمان پرس حریفان با دقت و تمرکز بیشتری کار کنند چراکه با بالا بردن دقت پاس‌ها در این شرایط است که می‌توان جریان بازی را به سود تیم خود عوض کنیم و به نوعی پرس حریفان را بشکنیم.

او با بیان اینکه در این بازی به طور کلی شرح وظایف متفاوتی برروی دوش بازیکنان مس گذاشته شده بود افزود: بازیکنان مس در این بازی از پس وظایفی که به ان‌ها محول شده بود به خوبی برآمدند و تیم به طور کلی نمره قبولی می‌گیرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو