شماره‌ی خبر : ‌123 | تعداد بازدید : 4604
یکشنبه 26 مهر ماه 1394 ساعت 11:03

حیدری: آرزوی اول ما صعود مس به لیگ برتر است

اولین آرزویم، صعود دوباره تیم صنعت مس به لیگ برتر و قهرمانی کرمانی ها در لیگ برتر و صعود به آسیا است که فکر می کنم اصلاً دور از دسترس نیست.

حیدری: آرزوی اول ما صعود مس به لیگ برتر است

حسین حیدری با بازی‌های خوبی که در این فصل برای مس انجام داده است، توجه فوتبال کرمان را به خود جلب کرده است. اهالی فوتبال کرمان بسیار خوشحال خستند که یکی دیگر از محصولات بومی باشگاه مس کرمان در مسیر صعود به قله‌های فوتبال کشور قرار گرفته است.

نشریه‌ی کرمان امروز در گفتگوی مفصلی که با این بازیکن داشته است بیشتر در رابطه با وضعیت حسین حیدری صحبت می‌کند.

حسین حیدری کی و کجا متولد شده است؟
من روز بیستم تیر ماه سال 1372 و در شهر کرمان متولد شدم. مجرد و عضو تیم فوتبال صنعت مس کرمان هستم.


فوتبال خود را از کی و با کدام تیم آغاز کردید؟
من از همان زمان کودکی به فوتبال علاقه مند بودم و ابتدا در تیم علوم پزشکی کرمان عضویت داشتم و پس از آن در تیم آب منطقه ای شاگرد علی حاج اکبری بودم و سپس به مدرسه ی فوتبال اینترکمپوس رفتم و زیر نظر محمدرضا عسکری بازی کردم و بعد از آن به تیم نونهالان مس آمدم.


در تیم ملی جوانان ایران نیز عضویت داشتید و به عنوان بازیکن ثابت بازی می کردید، از آن تیم برایمان بگویید؟
بله، من توسط اکبر محمدی به تیم جوانان ایران دعوت شدم و در کنار بازیکنانی همچون علیرضا جهانبخش و سردار آزمون به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب تیم ملی به میدان رفتم و در حالی که همبازی های من به لیگ های اروپایی منتقل شدند من به علت آسیب دیدگی مدتی از میادین دور شدم و زمانی که به اردوی تیم ملی امید دعوت شدم به علت عمل رباط صلیبی نتوانستم به اردو بروم.


چگونه به تیم بزرگسالان صنعت مس راه پیدا کردید؟
اولین بار در سن هفده سالگی به تیم بزرگسالان مس دعوت شدم و در زمان حضور لوکابوناچیچ و در سن هیجده سالگی دو بازی در لیگ برتر برای تیم صنعت مس در برابر راه آهن و صبای قم انجام دادم و در زمان مربی گری محمود یاوری هم در برابر فولاد خوزستان بازی کردم اما پس از آن به دلیل آسیب دیدگی از ترکیب تیم دور شدم و در فصل سیزدهم نیز در حالی که تیم صنعت مس بدترین نتایج و رکوردهای منفی را در دفاع، به دست آورد من هرگز فرصت بازی پیدا نکردم تا فقط با ناراحتی و غصه شاهد سقوط تیم محبوبم باشم. فصل قبل هم اکبر میثاقیان اعتقادی به بازیکنان جوان و بومی مس نداشت و ترجیح می داد بازیکنان خودش را میدان بدهد و به این بهانه که ترکیب تیم را شناخته است و به رغم آن که من در تمرینات خیلی با انگیزه و خوب بودم، مورد بی توجهی قرار گرفتم.


از فرصتی که این روزها کادر فنی در اختیار شما قرار داده است، چگونه استفاده می کنید؟
من برای رسیدن به این مهم و قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم صنعت مس زحمات زیادی متحمل شدم و تمرینات سختی را انجام داده ام و تلاش می کنم که این موقعیت و فرصت را به راحتی از دست ندهم و جایگاه خودم در ترکیب اصلی تیم را حفظ کنم.


سقف آرزوهای فوتبالی حسین حیدری تا به کجاست؟
اولین آرزویم، صعود دوباره تیم صنعت مس به لیگ برتر و قهرمانی کرمانی ها در لیگ برتر و صعود به آسیا است که فکر می کنم اصلاً دور از دسترس نیست. در ثانی من هم مثل هر فوتبالیستی دوست دارم پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم و برای کشور و شهرم افتخارآفرینی نمایم و اگر خداوند متعال کمک کند دوست دارم پیراهن یکی از تیم های اروپایی را بپوشم و در لالیگای اسپانیا توپ بزنم و نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران و کرمان باشم.


برای رسیدن به آرزوهایتان چه برنامه هایی دارید؟
خوب می دانم رسیدن به آرزوهای فوتبالی برای هر جوانی خیلی سخت است و مستلزم زندگی حرفه ای، خواب منظم، تغذیه مناسب و تمرین مستمر است و باید قید خیلی از تفریحات خودم را بزنم تا بتوانم به آرزوهایم برسم. پس با تمام وجود تلاش می کنم و بزرگان فوتبال کشور و لوژیونرهای موفقی همچون جواد نکونام، علی کریمی، علی دایی و... را الگوی خودم قرار خواهم داد.


در ابتدای فصل از چند تیم لیگ برتری هم پیشنهاد داشتید، اما در تیم صنعت مس ماندگار شدید، علت آن چه بود؟
بله من با تیم گسترش فولاد تبریز قرارداد داخلی هم منعقد کرده بودم و تیم پدیده خراسان هم به طور جدی به دنبال جذب من بود اما با باشگاه صنعت مس قرارداد داشتم و مدیران باشگاه حاضر به صدور رضایت نامه برای من شدند، من هم با افتخار در تیم صنعت مس ماندم و تلاش می کنم که بازیکن مفیدی برای تیم شهرم باشم و امیدوارم در پایان فصل بتوانیم جشن صعود را در زیر آسمان پرستاره کرمان برپا کنیم.


وضعیت خدمت مقدس سربازی شما چگونه است؟
من به علت داشتن کفالت پدرم از خدمت مقدس سربازی معاف هستم و کارت معافیت معتبر هم دریافت کرده ام.


کسب اولین پیروزی خارج از خانه در برابر مس رفسنجان چه تأثیری در روحیه بازیکنان و نتایج تیم خواهد گذاشت؟
بله ما خوشبختانه با پیروزی در برابر مس رفسنجان و تساوی در برابر تیم پارسه چهار امتیاز از شش امتیاز ممکن را کسب کردیم و این پیروزی و تساوی شیرین از نظر روحی و روانی خیلی به تیم ما کمک کرد و تیم مس شخصیت واقعی خود و شخصیت قهرمانی پیدا کرد. البته در دیدارهای قبلی نیز ما با یک گل و آن هم گل در دقایق پایانی مغلوب می شدیم و کمی هم بدشانس بودیم. در مورد تداوم پیروزی های خانگی نیز فکر می کنم اولاً نباید دچار غرور کاذب شویم و در ثانی به شدت به حضور و حمایت هواداران و رسانه ها نیاز داریم و باید نظم تیمی خود را نیز حفظ کنیم تا انتظارات به حق هواداران از تیم صنعت مس برآورده شود.


چنانچه صحبت خاصی مانده است، بفرمایید؟
از کادر فنی به علت اعتماد به بنده و همچنین از لطف بزرگان تیم به ویژه کاپیتان محبوب مس فرزاد حسینخانی، احمد نخعی سرپرست فوتبالی تیم و تمام عزیزانی که به بنده کمک می کنند تا بتوانم برای تیم محبوبم مفید باشم و در ترکیب اصلی به میدان بروم کمال تشکر را دارم و از خانواده عزیزم و همچنین روزنامه کرمان امروز هم کمال تشکر را دارم.


یکشنبه 26 مهر ماه 1394 ساعت 14:44
درود بر حسین عزیز که علیرغم ناملایمات و مصدومیتها ناامید نشده با ادامه همین روند مثبت و با صعود مس به لیگ برتر حسین هم به سطح اول فوتبال ایران میرسه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز