شماره‌ی خبر : ‌1197 | تعداد بازدید : 2423
دوشنبه 19 مهر ماه 1395 ساعت 12:43

بازیکن جوان مس در راه جهانی کردن تیم ملی جوانان

امیرطاهری اصالتا اهل استان کرمان، دانشجوی رشته تربیت بدنی و سهمیه تیم بزرگسالان صنعت مس کرمان است. این بازیکن در پست دفاع راست و در دور مقدماتی قهرمانی آسیا، بازیکن ثابت تیم ملی بود.

بازیکن جوان مس در راه جهانی کردن تیم ملی جوانان

مدیر آکادمی فوتبال باشگاه صنعت مس کرمان گفت: امیرحسین امیرطاهری بازیکن تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه به تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای حضور در بازی های آسیایی دعوت شد.

محمدرضا عبدالرشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امیرطاهری اصالتا اهل استان کرمان، دانشجوی رشته تربیت بدنی و سهمیه تیم بزرگسالان صنعت مس کرمان است.

وی بیان کرد: این بازیکن در پست دفاع راست و در دور مقدماتی قهرمانی آسیا، بازیکن ثابت تیم ملی بود.

مدیر آکادمی فوتبال باشگاه مس کرمان با اشاره به اردوهای تدارکاتی گفت: اردوهای تدارکاتی انجام شده و آخرین اردوی تدارکاتی فردا 15 مهرماه در تهران برگزار می شود.

وی افزود: تیم ملی جوانان ایران 20 مهرماه تهران را به مقصد بحرین ترک می کند و رقابت های قهرمانی جوانان آسیا 2016 به میزبانی بحرین از 22 مهر تا 9 آبان با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد.

زمانبندی مسابقات در 4 گروه به شرح زیر خواهد بود:
گروه A: بحرین، تایلند، کره جنوبی و عربستان
گروه B: کره شمالی، امارات، عراق و ویتنام
گروه C: قطر، ژاپن، یمن و ایران
گروه D: ازبکستان، چین، استرالیا و تاجیکستان

چهار تیم اول مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، سهمیه حضور در جام جهانی زیر 20 سال 2017 به میزبانی کره جنوبی را کسب خواهند کرد. با توجه به آیین نامه مسابقات فیفا، کشور میزبان سهمیه حضور در مسابقات را نیز کسب می کند.

در صورتی که تیم کره جنوبی در رقابت های آسیایی در میان 4 تیم اول قرار گیرد، 3 دیدار پلی آف بین تیم های بازنده مرحله یک چهارم نهایی برگزار خواهد شد تا سهمیه پنجمین تیم برای حضور در جام جهانی زیر 20 سال 2017 مشخص شود.

پیش از این علیرضا اسدآبادی که در تیم نونهالان مس کرمان بازی می‌کرد، به همراه تیم ملی نوجوانان جواز حضور در رقابت‌های جام‌جهانی را کسب کرده بود.


دوشنبه 19 مهر ماه 1395 ساعت 13:01
با ارزوی موفقیت برای این جووان شایسته کرمانی ایشالا به زودی شاهد درخشش در تیم اصلی مس و سطح اول فوتبال کشور باشیم
دوشنبه 19 مهر ماه 1395 ساعت 13:01
با ارزوی موفقیت برای این جووان شایسته کرمانی ایشالا به زودی شاهد درخشش در تیم اصلی مس و سطح اول فوتبال کشور باشیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو