شماره‌ی خبر : ‌118 | تعداد بازدید : 2414
شنبه 25 مهر ماه 1394 ساعت 10:41

پورصف‌شکن:هنوز از بازی‌های خودم راضی نیستم

روز به روز با تمریناتی که انجام می دهم بهتر می شوم و تمام بزرگان تیم نیز کمک می کنند تا به بهترین فرم برسم. من تنها وظیفه خود را انجام می دهم

پورصف‌شکن:هنوز از بازی‌های خودم راضی نیستم

یکی از بازیکنان بسیار خوب تیم فوتبال مس کرمان در این فصل میلاد پورصف‌شکن است که با بازی‌های خوبش نظرات را به سمت خود جلب کرده است.

بازیکن جوان و ارزنده‌ی تیم فوتبال مس در گفتگو با کلوپ هواداران مس، توضیحات بیشتری در رابطه با وضعیت خود در این فصل می‌دهد.

مهاجم تاثیرگذار تیم فوتبال مس کرمان اعتقاد دارد تیمش مستحق جایگاه بسیار بالاتری است.

میلاد پورصف شکن در خصوص بازی مس رفسنجان گفت: بازی خیلی خوبی بود. به دلیل اینکه چمن مصنوعی بود در طول هفته تمرینات خود را روی چمن مصنوعی انجام داده بودیم تا به این زمین عادت کنیم.

وی افزود: نیمه اول خوب بازی کردیم و فقط بعد از گلی که به ثمر رساندیم اشتباهاتی داشتیم. نیمه دوم خوب شروع کردیم و به گل دوم رسیدیم اما پس از 10 نفره شدن روی یک حادثه گل خوردیم. در مجموع 3 امتیاز بسیار شیرینی بود.

پورصف شکن در رابطه با گلزنی خود نیز گفت: قبل از اینکه گلزنی کنم یک فرصت تک به تک را از دست دادم اما خدا را شکر روی اشتباه مدافع حریف باز هم موقعیت به دست آوردم و گلزنی کردم.

مهاجم مس با بیان اینکه هنوز هم کاملا از عملکرد خودم راضی نیستم، تصریح کرد: روز به روز با تمریناتی که انجام می دهم بهتر می شوم و تمام بزرگان تیم نیز کمک می کنند تا به بهترین فرم برسم. من تنها وظیفه خود را انجام می دهم اما در پارسه بهتر از این کار می کردم. در رفسنجان از عملکرد خودم راضی بودم و قول می دهم که بهتر شوم. من به شخصه دوست دارم بیشتر پنالتی بگیرم و پاس گل بدهم تا اینکه گلزنی کنم. در کل همه بازیکنان زحمت می کشند.

وی در پایان اظهار کرد: جایگاه واقعی مس لیگ یک نیست و این تیم شایستگی بسیار بیشتری دارد. امیدوارم همه از مس حمایت کنند تا به لیگ برتر راه یابد.


شنبه 25 مهر ماه 1394 ساعت 19:09
میلاد بازیکن خوبیه ایشالا که در اولین فرصت به فرم ایده آل میرسه و بیشتر میدرخشه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو