شماره‌ی خبر : ‌115 | تعداد بازدید : 3797
پنج‌شنبه 23 مهر ماه 1394 ساعت 11:40

هندبالیست مس کرمان:امسال ناکامی‌ها گذشته را جبران می‌کنیم

با آمدن آقای سیدمحمد موسوی و تمرینات منظمی که در ابتدای فصل انجام داده ایم، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل می باشیم وبازیکنان مصمم و یک دل هستند تا با قهرمانی در لیگ برتر به جام باشگاهای آسیا را پیدا کنند.

هندبالیست مس کرمان:امسال ناکامی‌ها گذشته را جبران می‌کنیم

تیم هندبال مس کرمان در پایان دور رفت بازی‌های خود در گروه الف رقابت‌های لیگ برتر، با اقتدار و پیروزی در همه‌ی بازی‌های خود صدرنشین گروه شد.

نشریه‌ی گلدشت جیرفت با یکی از هندبالیست‌های جیرفتی این تیم مصاحبه‌ای انجام داده است که در آن آرمان سالاری بازیکن شایسته‌ی تیم مس کرمان از بازگشت روزهای اوج هندبال مس در این فصل می‌گوید.

آقای سالاری چندسال هندبال بازی می کنیدودرچه تیم های عضویت داشته اید؟
14سال هندبال بازی می کنم و در تیم های شهرداری جیرفت و شهرداری کرمان، ستاره فروغ، شهرداری زرند، هیئت کرمان و تیم بزرگ مس کرمان تا کنون عضویت داشته ام.


مربیان شما چه کسانی بوده اند؟
محمدرضاصالحی، سید محمد موسوی، مجید زراعتی، محسن اخگر،احسان کارور،ارمان علی سعیدی و فرزاد فروزی


وضعیت هندبال استان درحال حاضر چگونه است؟
درحال حاضربا تشکیل پایگاهای استعدادیابی در سراسراستان وتداوم کار روی تیم های پایه ،اینده هندبال کرمان درخشان خواهد بود. همچنین در شهرستان هایی نظیر جیرفت و زرند استعدادهای بسیارخوبی در هندبال وجود دارد که با یک برنامه ریزی صحیح تروداشتن یک اسپانسر مالی مناسب می توانند در سطح کشور حضوری موفق داشته باشند .


آقای سالاری تیم هندبال مس تاکنون نتایج خوبی در لیگ برترگرفته است آیا در پایان فصل می تواند  قهرمان لیگ شود؟
با آمدن آقای سیدمحمد موسوی و تمرینات منظمی که در ابتدای فصل انجام داده ایم، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل می باشیم وبازیکنان مصمم و یک دل هستند تا با قهرمانی در لیگ برتر به جام باشگاهای آسیا را پیدا کنند.


در فصل جدید کادر فنی هندبال مس تغییرکرد،  آیا این جابجایی تاثیر  مثبت داشته است؟
صددرصد با آمدن برادران موسوی وآقای باژیان انگیزه دوباره ای به هندبال مس برگشت و با تجربه آقای سیدمحمدموسوی که یکی از بهترین مربیان ایران است تیم هندبال مس می تواند تمامی ناکامی های سال های قبل را جبران کند و با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر در پایان دور رفت تکیه بزند و حضور آقای موسوی انگیزه بازیکنان را برای پیروزی در هر مسابقه بالا برده است.


آقای سالاری با آمدن ابوالحسن مهدوی در راس فدراسیون هندبال، آینده هندبال ایران را چگونه می بینید؟
تجربه ای که آقای مهدوی در هندبال ایران و آسیا دارد و با استفاده از تمامی ظرفیت هایی هندبال کشور، بی شک آینده خوبی برای هندبال ایران رقم خواهد خورد.


تیم مس در دور رفت قهرمان در گروه خودش قهرمان شد، نقش سیدمحمدموسوی سرمربی تیم را درموفقیت های اخیر هندبال مس چگونه می بینید؟
یکی از دلایلی که امسال در تیم مس ماندم حضور این مربی خوب و باتدبیر بود زیرا می دانستم با حضور این مربی بزرگ می توانم به یکی از افتخارات بزرگ خود یعنی قهرمانی در لیگ برتر برسم. آقای موسوی باتجربه بالای خود و جوانگرایی که در تیم انجام داده است ،بی شک بزرگترین عامل موفقیتهای اخیر تیم مس بوده است و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی در لیگ جبران کوچکی از زحمات این مربی را پاسخ بدهیم و هندبال حرفه ای خود را مدیون آقای موسوی می باشم.


آقای سالاری شما هندبال را از پایه شروع کرده اید،چه توصیه ای برای نونهالان و نوجوانانی دارید که می خواهند به این رشته وارد شوند؟
تنها توصیه ی من این است که با تلاش و کوشش می توانند به مراتب بالا برسند.


در مقطعی به تیم ملی هم دعوت شده اید لطفا در این مورد توضیح دهید؟
در رده های نوجوانان و جوانان و بزرگسالان افتخار این را داشتم در خدمت تیم ملی باشم و در چندین مسابقه برای تیم ملی نوجوانان به میدان رفتم و در آخرین اردوی تیم ملی در سال 92 متاسفانه دچار مصدومیت شدم و نتوانستم تیم ملی را همراهی کنم.


آقای سالاری شما در سال 92 بهترین مدافع لیگ برترهندبال ایران شده اید، چه عاملی باعث موفقیت شما بود؟
با تمریناتی که در صبح و بعداز ظهر وانگیزه بالایی برای حضور درتیم ملی داشتم ،تمام ذهنم را به هندبال اختصاص دادم و توانستم به عنوان بهترین دفاع یک ایران برسم.


شما هندبال را خود از جیرفت شروع کرده اید از هندبال جیرفت بگویید؟
هندبال جیرفت استعدادهای بسیار خوبی دارد و من هم توانستم با کمک مربی خوبم آقای صالحی  که ازمقطع ابتدایی تا حضورم در تیم شهرداری کرمان شاگرد ایشان بوده ام و زحمات زیادی برای من کشیده اند، به مراتب بالا برسم. امیدوارم امثال آقای صالحی که از مربیان خوب هندبال استان می باشند،  مورد حمایت قرار گیرند تا بازیکنان بیشتری به کشور معرفی کنند.


  افتخارات ورزشی خود را بگویید؟
قهرمان لیگ دسته اول ایران با تیم شهرداری جیرفت در سال 1384
نایب قهرمانی لیگ برترایران باتیم  شهردار کرمان سال1385
نایب قهرمانی لیگ برترایران با تیم شهرداری کرمان سال 1386
قهرمانی جوانان کشورباتیم مس کرمان در سال1387
مقام سوم لیگ برترایران باتیم مس کرمان در سال 1387
عنوان چهارم باشگاه آسیا با تیم شهرداری کرمان در سال1386
قهرمان مسابقات بین اللملی امارات با تیم شهرداری کرمان در سال 1390

حرف پایانی؟
همین جا دست پدرومادر خود را می بوسم که تکیه گاه خوبی برای من در ورزش بوده اند و همچنین از همسرم که با صبوری فراوان من را یاری می کند تشکر می کنم و امیدوارم همیشه برای استانم و کشورم خدمتگذار باشم و همچنین از مسئولین خواهشمندم که از آقای موسوی و تیم مس حمایت ویژه ای داشته باشند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا