شماره‌ی خبر : ‌1089 | تعداد بازدید : 2093
چهارشنبه 17 شهریور ماه 1395 ساعت 10:43

اژدر: در بازی با بادران به دنبال سه امتیاز هستیم

تیم بادران با وجود اکبر میثاقیان یکی از مدعیان این فصل می باشد اما ما نیز مس کرمان هستیم و در هر بازی به فکر کسب سه امتیاز می باشیم و با این اندیشه و تفکر راهی میدان می شویم.

اژدر: در بازی با بادران به دنبال سه امتیاز هستیم

هافبک تیم فوتبال مس کرمان امیدوار است تیمش در دیدار با تیم باردان تهران به نخستین پیروزی فصل خود دست یابد.

سجاد اژدر هافبک بازی ساز تیم فوتبال مس کرمان در خصوص شرایط و دیدار تیمش در هفته ششم لیگ دسته اول برابر تیم بادران تهران گفت:

تمرینات تیم ما به صورت جدی و منظم در حال پیگیری است و خوشبختانه برای دیدار با تیم بادران بازیکن محروم و مصدوم نداریم. بازی سختی پیش روی هر دو تیم قرار دارد، تیم بادران با وجود اکبر میثاقیان یکی از مدعیان این فصل می باشد اما ما نیز مس کرمان هستیم و در هر بازی به فکر کسب سه امتیاز می باشیم و با این اندیشه و تفکر راهی میدان می شویم و انشاالله با یاری خدا و تلاش و همت تمام بازیکنان و همچنین کادر فنی در این دیدار به اولین پیروزی خود در این فصل دست خواهیم یافت.

هافبک جوان و با اخلاق نارنجی پوشان کرمانی در مورد دیدار هفته گذشته تیمش برابر تیم استقلال اهواز نیز اظهار داشت:

در بازی گذشته متاسفانه برای دقایقی تمرکز خود را از دست دادیم و همین امر موجب شد پیروزی را با تساوی عوض کنیم و شرمنده هواداران شدیم. 

وی در رابطه با دیدگاه مربیان و بازیکنان مبنی بر هماهنگی تیم ها از هفته پنجم به بعد و شکل گیری نظم تیمی و تاکتیکی و کسب نتایج مطلوب نیز اذعان کرد:

ما در دیدارهای گذشته هم شایسته پیروزی بودیم اما به دلیل بدشانسی هایی که دامن گیر ما شد نتوانستیم موفق عمل کنیم، مطمئنا با گذشت زمان و هماهنگی بیشتر بین بازیکنان و کادر فنی، تیم مس کرمان به روزهای اوج خود باز می گردد.


چهارشنبه 17 شهریور ماه 1395 ساعت 11:35
سجاد اژدر بازیکن خوبیه , امیدواریم سریعتر به شرایط آرمانی برسه و حضورش برای تیم مس مفیدتر باشه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز