شماره‌ی خبر : ‌1026 | تعداد بازدید : 1774
چهارشنبه 27 مرداد ماه 1395 ساعت 16:56

سرمربی سابق مس در برابر این تیم غایب است

با حکم فدراسیون فوتبال وینگو بگوویچ از نشستن برروی نیمکت تیم سیرجانی در بازی با مس محروم است تا او غایب بزرگ این بازی جذاب باشد.

سرمربی سابق مس در برابر این تیم غایب است

در حالی که روز جمعه این هفته تیم‌های مس کرمان و گل‌گهر سیرجان اولین دربی این فصل فوتبال کرمان در لیگ یک را رقم می‌زنند، تقابل سرمربی فصل قبل مس برابر تیم سابق خود از نکات جذاب این بازی است.

اما با حکم فدراسیون فوتبال وینگو بگوویچ از نشستن برروی نیمکت تیم سیرجانی در بازی با مس محروم است تا او غایب بزرگ این بازی جذاب باشد.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به مصاف تیم مس کرمان می رود در حالی که دو نفر از اعضای کادر فنی و یک بازیکن خود را در اختیار ندارد.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان جمعه (بیست و نهم مرداد ماه) در چهارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف تیم مس کرمان می رود در حالی که مهدی کربلایی مدافع خود را بدلیل محرومیت در اختیار ندارد، همچنین وینگو بگوویچ سرمربی آبی پوشان سیرجانی و رضا فتح آبادی مدیر فنی این تیم نیز بدلیل محرومیت و اخراج توسط داور در دیدار با اکسین البرز روی نیمکت این تیم حضور نخواهند داشت و بازی با تیم مس را از روی سکوها دنبال خواهند کرد و این مسئله می تواند کار را برای تیم گل گهر در دربی حساس کرمان سخت کند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا