شماره‌ی خبر : ‌1023 | تعداد بازدید : 2083
دوشنبه 25 مرداد ماه 1395 ساعت 12:25

پورصف‌شکن: روند اصلی تیم خود را پیدا خواهیم کرد

داوری ها همچو سال گذشته به سود مس نبوده و حتی در خانه هم به ضررمان بوده و اگر در این مورد صحبت نکنم بهتر است.

پورصف‌شکن: روند اصلی تیم خود را پیدا خواهیم کرد

میلاد پورصف‌شکن در بازی برابر ایرانجوان بوشهر در ترکیب اصلی تیم خود قرار گرفت تا اولین بازی فصل خود را هم برای مس انجام داده باشد.

پورصف شکن در خصوص این بازی به سایت دی اسپورت گفت: بازی کیفیت لازم را نداشت و از ارتفاع به جایی آمدیم که درصد شرجی و گرما زیاد بود و همین امر بر کیفیت بازی تأثیر داشت و چیزی که کادر فنی از ما می خواست را نتوانستیم در زمین به اجرا بگذاریم که همانطور گفتم بر میگردد به شرایط بد جوی که نتوانستیم خوب کار کنیم.

وی در خصوص قضاوت داوران این دیدار هم گفت: داوری ها همچو سال گذشته به سود مس نبوده و حتی در خانه هم به ضررمان بوده و اگر در این مورد صحبت نکنم بهتر است.

بازیکن مس کرمان در خصوص روند این تیم در آینده هم افزود: ما بهتر خواهیم شد. تیم ما نسبت به سال گذشته 70، 80 درصد تغییرات داشته و بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده اند که چند بازی زمان خواهد برد تا ما به روند اصلی برگردیم و امیدوارم که از مدعیان قهرمانی عقب نمانیم.

پورصف شکن در خصوص تیم ایرانجوان بوشهر هم گفت: ایرانجوان را تیم خوب ، جوان و با انگیزه ای دیدم و امیدوارم در بازیهای آینده نتیجه لازم را بگیرد.


دوشنبه 25 مرداد ماه 1395 ساعت 19:52
شما که می دانستید وضعیت آب و هوای بوشهر چطوری است،چرا چند روز زودتر به آنجا نرفتید تا اینقدر بدعادتی اذیتتان نکند؟چرا قبل از بازی حتما باید به کرج بروید و همان روز بازی به بوشهر بروید؟کرج رفتنتان بجز خستگی و تحمل تغییرات آب و هوایی چه فایده ای دارد؟ شما به فکر مسابقه اید یا گردش؟من امیدوارم شما اول ازخودتان عقب نیفتید،بعد به فکر عقب نیفتادن از رقیبانتان باشید.شما پتانسیل های خودتان را هم تخریب می کنیدو اعتمادی به پتانسیل های وجودی خودتان ندارین و دائم به این دروآن در می زنید که یک تغییری بکنید که شاید شور و نشاطی پیدا کنید ولی ای دل غافل شور و نشاط باید از دل برآید نه از خرج کردن های بی فایده.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز